Dojakitty Skrevet 8. desember 2024 #21 Skrevet 8. desember 2024 Jeg leser at dette ikke skjer ofte. Så da tenker jeg at du kan sikkert rulle inn ett hakk å la han få ha det gøy. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #22 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Herregud, for noen svar som serveres her, da Det må da være lov å kose seg av og til? Anonymkode: af394...8ff Kose seg på fest er lov! Å komme hjem overkant beruset, ødelegge ting og være ekkel - IKKE ok. Anonymkode: 1ebd4...981 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #23 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Herregud, for noen svar som serveres her, da Det må da være lov å kose seg av og til? Anonymkode: af394...8ff Dette har ingenting med kos å gjøre! Det har med at mannen ikke har kontroll på drikkingen når først åpner en flaske. Han kan like gå på hodet og ranke ned en trapp, stein dau som at han greier å komme seg hjem i live. Det er ikke greit for ungdommer å se foreldre i en sånn sørgelig tilstand. Jeg vet og jeg har sett min far , og vi har ikke kontakt lenger for å si det sånn etter han begynte å ta kontakt med mine barn, full og ekkel Anonymkode: 36bfb...fae 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #24 Skrevet 8. desember 2024 Hvis det er barn hjemme så kunne det kanskje være en ide å heller ta inn på hotell de gangene i året 🙈 Anonymkode: 74e7f...a26
Sirah Skrevet 8. desember 2024 #25 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg synes ikke man skal komme hjem i en slik tilstand med barn i hus. Jeg er for en skikkelig fest i ny og ne altså, men hvis man absolutt skal bli møkkings så sørger man enten for at barna sover borte eller så tar man en natt på hotell i byen. Anonymkode: 47142...cd0 Enig. Man må gjerne ta seg en fest fra tid til annen, men om man ikke kan oppføre seg såpass at man ikke finner sengen sin og vekker hele huset når man kommer hjem så får man sove en annen plass. En ting er om det skjedde EN gang, men når dette er regelen så er det ikke greit. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #26 Skrevet 8. desember 2024 Sånn var det hver gang faren min var på fest alene uten min mor i oppveksten vår. Det skjedde noen få ganger i året, jeg og broren min bare lo av det, moren min kunne bli småirritert. Min eks på samme måten, egentlig de fleste mannfolk jeg kjenner som fester sjelden blir sånn når de fester uten koner og kjærester. Tenker at det ikke skader så mange så lenge det skjer sjelden. Anonymkode: 1c753...8d3 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #27 Skrevet 8. desember 2024 Det gjør min mann også. Jeg velter han inn på gjesterommet og lukker døra. Det skjer 1-2 ganger i året. Sommerfest og julebord. Sjamerende, nei! Men det skjer ikke ofte nok at det er et problem for andre, enn han selv, Anonymkode: 2297a...bae 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #28 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er i perioder ofte og i perioder sjelden. F eks nå er det tid for julebord og andre feiringer, så har vært 2 ganger på 1 måned nå. Men så kan det gå flere måneder til neste gang. Har snakket med han. Han skjønner ikke problemet. Han tror at dette er vanlig og at mange gjør det. Anonymkode: 5ef29...b5b Mange har vokst opp med at dette var helt greit, generasjon tilbake var det mer vanlig å ta med ungene på diverse sammenkomster hvor det tidvis var en del alkohol. Kanskje derfor han har et inntrykk av at det er vanlig. Men det er ikke like vanlig nå. Jeg ser endring hos foreldregenerasjonen også, nå er det mer alkoholfritt som serveres, mer bevissthet. Jeg har selv vokst opp slik, selv om mamma sjelden tok særlig, var en del andre ganske godt nedi glasset utover kvelden. For min del var det lite traumatiserende, for selv om de ble rørete og sjanglet, var det ingen som oppførte seg dårlig. For det er viktig, at en ikke er utilregnelig, aggressiv eller tafsete. Ville nok neppe reagert veldig, så lenge han kun sjangler seg inn og sovner, at det ikke er ofte. Men han kan godt få en tilbakemelding at det er en smule patetisk, så hvordan vil han dere skal se han? Det er opp til han å gjøre noe med og noe han bør tenke over. Anonymkode: 19d81...b11 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #29 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg får vondt av tenåringene mine. Jeg er oppvokst med en far som var periodealkoholiker og jeg opplevde akkurat dette ofte. Anonymkode: 5ef29...b5b Hvordan reagerer tenåringsjentene dine da? Jeg hadde ikke problemer med at jeg så pappa dritings etter julebord et par ganger i tenårene, jeg hadde ikke brydd meg om mannen min var dritings et par ganger i desember etter julebord ( men om han sovnet i stua i bokser hadde jeg fulgt han til sengs) og generelt så synes ikke jeg det er noe problem at voksne får feste litt av og til. Du får vondt av tenåringene , hvorfor? Fordi du har dårlige minner eller fordi de har det vondt? Om de har det vondt spiller det egentlig ingen rolle om andre synes det er greit og drikke seg dritings som voksen. Anonymkode: 6846c...34f 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #30 Skrevet 8. desember 2024 Der er en bakside av det å komme hjem dritings som ikke blir nevnt her, og der er at desse sørpa personene kan finne på å pisse i gangen, i sofaen og hva det måtte være . Spy og grise ned, og det festligste er hvis de begynner å vase seg inn på barna sine rom og lage spetakkel der . Hvis noen synes det er sjarmerende så vet ikke jeg. Det er nok at det skjer en gang ! Anonymkode: 36bfb...fae 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #31 Skrevet 8. desember 2024 Jeg hadde ikke funnet meg en som drikker seg dritings. Har aldri sett min mann full. Vi har vært sammen i 25 år. Han nyter alkohol. Anonymkode: adfbf...10b 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #32 Skrevet 8. desember 2024 Bli full en gang i mellom kan skje den beste… å bli så drita at man ikke klarer å kle av seg eller finne senga - det burde bare skje en gang. Da tar man noen grep så det ikke går helt over styr neste gang. Anonymkode: 1b064...8e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #33 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Der er en bakside av det å komme hjem dritings som ikke blir nevnt her, og der er at desse sørpa personene kan finne på å pisse i gangen, i sofaen og hva det måtte være . Spy og grise ned, og det festligste er hvis de begynner å vase seg inn på barna sine rom og lage spetakkel der . Hvis noen synes det er sjarmerende så vet ikke jeg. Det er nok at det skjer en gang ! Anonymkode: 36bfb...fae Akkurat dette tenkte jeg også på, det er hovedgrunnen til at jeg ikke orker at mannen min drikker seg så full lenger. Piss i stuehjørnet eller garderobeskapet? Nei takk. Anonymkode: 9aacd...b68 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #34 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Der er en bakside av det å komme hjem dritings som ikke blir nevnt her, og der er at desse sørpa personene kan finne på å pisse i gangen, i sofaen og hva det måtte være . Spy og grise ned, og det festligste er hvis de begynner å vase seg inn på barna sine rom og lage spetakkel der . Hvis noen synes det er sjarmerende så vet ikke jeg. Det er nok at det skjer en gang ! Anonymkode: 36bfb...fae Er det virkelig en bakside av og være dritings at man pisser i gangen , i sofaen og hva det måtte være? Da kjenner jeg faktisk ingen som har vært dritings noengang. Anonymkode: 6846c...34f 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #35 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det virkelig en bakside av og være dritings at man pisser i gangen , i sofaen og hva det måtte være? Da kjenner jeg faktisk ingen som har vært dritings noengang. Anonymkode: 6846c...34f Det har jeg sett sjøl og også hørt andre fortelle om lign . Det jeg mente om en bakside av denne «sjarmen» er at folk her på KG synes det er helt greit at mannen kommer hjem dritings Anonymkode: 36bfb...fae
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #36 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det virkelig en bakside av og være dritings at man pisser i gangen , i sofaen og hva det måtte være? Da kjenner jeg faktisk ingen som har vært dritings noengang. Anonymkode: 6846c...34f Ikke i vår verden. Selv om mannen blir skikkelig dritings de gangene han er ute, så har han aldri spydd rundt i huset, ei heller på do. Han har slettes ikke pisset rundt og ungene har aldri sett han full, da han kommer hjem etter deres leggetid. Vår mellomste så sin far beruset for første gang nå i sommer, da var han fylt 18 år. Han syns sin far var like teit som jeg syns, men ingen skade skjedd i relasjonen. Anonymkode: 2297a...bae 2
NakenPanda Skrevet 8. desember 2024 #37 Skrevet 8. desember 2024 Jeg vedder på at han har har endret seg helt uten varsel og aldri gjorde dette før de ble sammen. Dette kom ikke over natta, men kanskje ambisjonen var å "forandre han til det bedre"
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #38 Skrevet 8. desember 2024 Hvordan reagerte han da han så filmen? Anonymkode: b1880...53b
k4ren Skrevet 8. desember 2024 #39 Skrevet 8. desember 2024 Det er da vel ikke greit han kommer hjem og sitter i boxern i stua og snorker med ungdom i huset? River ned ting? Så motbydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #40 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan reagerte han da han så filmen? Anonymkode: b1880...53b Ble stille. Han husket det ikke. Han trodde at han gikk rett i seng da han kom hjem Anonymkode: 5ef29...b5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå