AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Skrevet 8. desember 2024 Er så lei av at mannen drikker seg dritings når han er ute. Han kan ikke kose seg med alkohol. Må si at han drikker ikke ofte. Men når han gjør det så blir han veldig full. Og vi har tenåringer hjemme som ser dette. Han snøvler og sjangler. I natt så rev han ned en stumtjener som står i gangen. Sjanglet rundt og kledde av seg. Sovnet i en stol i bare boxeren og kom med masse rare lyder. Hadde dette vært greit for deg? Han drikker aldri hjemme, bare på fest med venner. Men når man er godt voksen så burde man vel klare å kontrollere alkohol inntaket? Anonymkode: 5ef29...b5b
mommyaka Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Hvor ofte gjør han dette? 1 gang i mnd? Har du snakket med han
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 mommyaka skrev (1 minutt siden): Hvor ofte gjør han dette? 1 gang i mnd? Har du snakket med han Er i perioder ofte og i perioder sjelden. F eks nå er det tid for julebord og andre feiringer, så har vært 2 ganger på 1 måned nå. Men så kan det gå flere måneder til neste gang. Har snakket med han. Han skjønner ikke problemet. Han tror at dette er vanlig og at mange gjør det. Anonymkode: 5ef29...b5b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 Her hadde det vært totalt uaktuelt at han kom hjem så full, eller full i det hele tatt. Anonymkode: a1d2f...09a 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Skrevet 8. desember 2024 Ugg, så sjarmerende. Jeg hadde ikke likt det, særlig ikke med ungdommer i hus. Vil ikke si det er vanlig å oppføre seg slik. Men skal være enig i at han ikke virker å drikke for ofte Anonymkode: 1477a...b7b 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er i perioder ofte og i perioder sjelden. F eks nå er det tid for julebord og andre feiringer, så har vært 2 ganger på 1 måned nå. Men så kan det gå flere måneder til neste gang. Har snakket med han. Han skjønner ikke problemet. Han tror at dette er vanlig og at mange gjør det. Anonymkode: 5ef29...b5b Hadde vært greit for meg så lenge det var sjeldent og jeg ikke ble vekket. Min eks var drita nesten hver helg. Det var ikke ok. Men han burde tenke på hvordan barn tar det, og samtidig må han være i stand dagen etterpå hvis det skjer noe da. Mange barn kan bli engstelige av atferd de ikke forstår. Det må han faktisk ta hensyn til. Kan være en mulighet at han sover vekke når han drar på fest? Anonymkode: af5f2...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Skrevet 8. desember 2024 Nei, altså, hadde blitt litt irritert, men det er det! Så lenge det ikke skjer ofte og han ikke kommer hjem sur og sint, så tenker jeg han får nok betaling dagen derpå. Vi ler av slike episoder i ettertid. Anonymkode: 0dc60...272 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Skrevet 8. desember 2024 Jeg får vondt av tenåringene mine. Jeg er oppvokst med en far som var periodealkoholiker og jeg opplevde akkurat dette ofte. Anonymkode: 5ef29...b5b 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Skrevet 8. desember 2024 Det er vel helt revnende likegyldig hva random folk på internett mener. Hvis DU syns det er ugreit, så er det ugreit! Anonymkode: 1ebd4...981 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Skrevet 8. desember 2024 Nei, jeg synes ikke man skal komme hjem i en slik tilstand med barn i hus. Jeg er for en skikkelig fest i ny og ne altså, men hvis man absolutt skal bli møkkings så sørger man enten for at barna sover borte eller så tar man en natt på hotell i byen. Anonymkode: 47142...cd0 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Skrevet 8. desember 2024 Si til ham at hvis han absolutt må drikke seg møkkings og ikke klarer å regulere inntaket, så får han overnatte på hotell. Anonymkode: b67b3...fce 6
Fighter83 Skrevet 8. desember 2024 #12 Skrevet 8. desember 2024 Kjenner flere som tar såpass hensyn at de heller tar inn på hotell på slike kvelder.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #13 Skrevet 8. desember 2024 Faren min kunne være sånn. Ikke ofte, men når han f.eks hadde det årlige julebordet med gutta kom han sørpefull hjem. Synes ikke det var så gøy der og da i tenåra, men nå som vi er godt voksne er dette mer en ting vi ler av. Skal påpekes at han aldri var ekkel, sint eller noe sånt. Heller motsatt, at han da turte å ta machomaska av og vise en litt mykere side av seg selv 😅. Anonymkode: e6158...e74 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Skrevet 8. desember 2024 Film han neste gang også viser du det neste dag! Anonymkode: 141b1...4d8 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Film han neste gang også viser du det neste dag! Anonymkode: 141b1...4d8 Har filmet. Venter til han våkner så skal han få se 😉 Anonymkode: 5ef29...b5b 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Film han neste gang også viser du det neste dag! Anonymkode: 141b1...4d8 Hvis fyren eier et lite innslag av skam, så er det nok siste gang han oppfører seg slik hjemme! Fy fasan så pinlig det er å se seg selv søpledrita på kamera utenom festligheten sånn. Anonymkode: 1ebd4...981
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #18 Skrevet 8. desember 2024 Herregud, for noen svar som serveres her, da Det må da være lov å kose seg av og til? Anonymkode: af394...8ff 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #19 Skrevet 8. desember 2024 Du får bli med på fest neste gang, da. Så kan du kontrollere hva og hvor mye han drikker om det er så viktig for deg Anonymkode: af394...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #20 Skrevet 8. desember 2024 Som barn av alkoholikere så ville jeg satt pris på at noen greip inn og sa at det ikke er greit å komme hjem så drita. Spesielt om han vekker hele huset og noen blir utrygge. Anonymkode: 9bce9...db4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå