Gå til innhold

Overvektige suger oftere og bedre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke av samme grunn som at overvektige drikker Pepsi Max, da?

Et kalorifritt alternativ når man har lyst å putte noe i munnen.

Kan riktignok lede til at man hungrer etter noe mer…

Anonymkode: f0f7e...80e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke av samme grunn som at overvektige drikker Pepsi Max, da?

Et kalorifritt alternativ når man har lyst å putte noe i munnen.

Kan riktignok lede til at man hungrer etter noe mer…

Anonymkode: f0f7e...80e

Men man forbenner vel mer kalorier ved mer aktivt samleie. Kanskje er faktisk overdreven suging en årsak til overvekt? Og ikke en konsekvens. 

Anonymkode: 61037...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ingen interesse av å bli sugd av ei som er uattraktiv. Har mine tvil om at jeg hadde synes det var noe bedre selv om hun sugde helt ok. 

Anonymkode: 78a3b...afb

Sikkert ikke noen av de overvektige damene som har interesse av å suge deg heller. Du kan jo heller prøve å suge deg selv. Håper du er myk i kroppen, lykke til.

Anonymkode: e00a2...ef7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt klart for å pelase. Eneste måten å få seg noe i det hele tatt hvis man er overvektig og/eller stygg.

Anonymkode: 164e4...989

Kan kanskje være tilfelle ved stygg. Men er absolutt ikke tilfelle ved overvekt. Ja, det er mange som vil ha normalvektig partner, men er fortsatt et hav av menn som digger BBW etc, så det har ingenting å si. Å få seg en digg partner som stor dame er null stress.

Anonymkode: dbcab...02c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan kanskje være tilfelle ved stygg. Men er absolutt ikke tilfelle ved overvekt. Ja, det er mange som vil ha normalvektig partner, men er fortsatt et hav av menn som digger BBW etc, så det har ingenting å si. Å få seg en digg partner som stor dame er null stress.

Anonymkode: dbcab...02c

Om man ikke kan få attraktive normalvektige damer så må man nøye seg med overvektige ja. Så er det noen yderst få med fetisjer. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sikkert ikke noen av de overvektige damene som har interesse av å suge deg heller. Du kan jo heller prøve å suge deg selv. Håper du er myk i kroppen, lykke til.

Ah, det klassiske KG comebacket fra en kvinne som ble triggered. Det går helt fint at de ikke har interesse av å suge meg, for det får dem ikke heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

14 kg overvekt er ikke mye overvekt da.

Vi snakker vel 30-60 kg overvekt ts?

Anonymkode: afbeb...8a7

Kanskje ikke. Mye mulig det er mer også, nå er jeg helt i øvre del av normalen bmi-messig. Men jeg er litt under 160 cm lav, så det synes litt tydeligere/raskere på meg. Det er i alle fall mitt inntrykk, når jeg ser på de av venninnene mine som er 170-180 cm høye. Dessuten la mye seg på mage og pupper.

Anonymkode: 9f8dd...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ikke tenkt på om de suger oftere og bedre, men jeg liker at en litt lubben dame suger meg. Heller den enn en radmager. Kanskje jeg tenker at sæden min blir en slags enerig-snacks for den lubne?

Anonymkode: ab927...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette er noe av det mest nedlatende og kvinnefiendtlige jeg har lest på lenge. Å redusere kvinners seksualitet til kroppsstørrelse og insinuere at de må 'please' for å fortjene kjærlighet, er rett og slett ekkelt. Kvinners verdi, både som partnere og mennesker, handler ikke om utseende, vekt eller hvor 'flinke' de er til noe. At du i det hele tatt sitter og spekulerer i dette viser mer om dine egne holdninger enn noe annet. Kanskje du burde reflektere litt over hvorfor du trenger å skrive slikt i utgangspunktet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har ingen interesse av å bli sugd av ei som er uattraktiv. Har mine tvil om at jeg hadde synes det var noe bedre selv om hun sugde helt ok. 

Det er jo ikke sånn at overvekt er det samme som uattraktiv. 

Anonymkode: 49fc4...167

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca30 skrev (1 time siden):

Wow, dette er noe av det mest nedlatende og kvinnefiendtlige jeg har lest på lenge. Å redusere kvinners seksualitet til kroppsstørrelse og insinuere at de må 'please' for å fortjene kjærlighet, er rett og slett ekkelt. Kvinners verdi, både som partnere og mennesker, handler ikke om utseende, vekt eller hvor 'flinke' de er til noe. At du i det hele tatt sitter og spekulerer i dette viser mer om dine egne holdninger enn noe annet. Kanskje du burde reflektere litt over hvorfor du trenger å skrive slikt i utgangspunktet.

Det har vært så mye sånt her de siste månedene. Skulle ønske moderatorene var litt mer aktive på sånn dritt som denne tråden her.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (12 timer siden):

Det har vært så mye sånt her de siste månedene. Skulle ønske moderatorene var litt mer aktive på sånn dritt som denne tråden her.

De har ikke noe insentiv for det. Trollingen og rage-baitingen skaper jo masse trafikk siden folk ikke greier å la være og kommentere...

Jeg synes det er greit å ha litt takhøyde, men er enig i at modereringen er alt for slapp, spesielt på kvalitet. Mye som slipper gjennom her som ikke ville vært godtatt på noe annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er jo ikke sånn at overvekt er det samme som uattraktiv. 

Anonymkode: 49fc4...167

Jo. Det er jo det. Du må gjerne synes noe annet, men det er en grunn til at mennesker som selv er attraktive velger seg andre attraktive mennesker som partnere og ikke overvektige og/eller uattraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo. Det er jo det. Du må gjerne synes noe annet, men det er en grunn til at mennesker som selv er attraktive velger seg andre attraktive mennesker som partnere og ikke overvektige og/eller uattraktive.

Et sånt menneskesyn og en sånn kommentar som dette? Det er DET som er uatraktivt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en del erfaring med BBWs og kan bekrefte at de gir ofte svært gode BJs. 

Lurer på om fedmen gjør at halsen utvider seg? De er hvert fall svært gode på deep throat. 

Anonymkode: 1cda6...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...