AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Min erfaring er at jo mer overvektig en kvinne er, desto oftere suger hun. En grunn til dette, kan være at hun pleaser for å holde på mannen. En annen kan være at hun synes sex er slitsomt, eller at hun har et dårlig selvbilde og ikke nyter å ha sex. Tanker? Anonymkode: 70e44...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Dette har jeg aldri hverken hørt eller tenkt over. Håper ikke det er tilfellet i så fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 De har mer tyngde i jobben. Anonymkode: 94fa8...0c1 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Det stemmer ikke for meg. Jeg gav ikke oftere oralsex da jeg var 14 kg overvektig enn nå som normalvektig. Faktisk har det blitt mer av både oralsex og piv nå enn for 14 kg siden. Og det uten at vekta har vært grunnen til noen av endringene, til og med. Anonymkode: 9f8dd...5bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Haha, det stemmer faktisk med meg 😅 Jeg var overvektig før og gav mye bjs til mannen. Nå blir jeg dårlig av det - med mindre jeg er sulten. Det er fordi jeg ikke ønsker "ting" i munnen når jeg er mett da jeg blir kvalm 😅 Sliter mye med vekt og kosthold nå når jeg er slank. Anonymkode: 13dff...1b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det stemmer ikke for meg. Jeg gav ikke oftere oralsex da jeg var 14 kg overvektig enn nå som normalvektig. Faktisk har det blitt mer av både oralsex og piv nå enn for 14 kg siden. Og det uten at vekta har vært grunnen til noen av endringene, til og med. Anonymkode: 9f8dd...5bf 14 kg overvekt er ikke mye overvekt da. Vi snakker vel 30-60 kg overvekt ts? Anonymkode: afbeb...8a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 Helt klart for å pelase. Eneste måten å få seg noe i det hele tatt hvis man er overvektig og/eller stygg. Anonymkode: 164e4...989 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En annen kan være at hun synes sex er slitsomt, eller at hun har et dårlig selvbilde og ikke nyter å ha sex. Tanker? Anonymkode: 70e44...112 Og dette opplever du tennende? Jeg suger fordi jeg liker det. Har aldri tenkt på sex som å please, og mitt inntrykk er at menn setter pris på det. Sex er noe vi utvikler sammen, og der begge gjør en innsats for den andre. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 For min del så skyldtes det mest at jeg fikk inntrykk av at mannen min slet med å komme når vi hadde vanlig sex da jeg var på det tyngste (veide vel 25-30 kg over det som er idealvekt for min høyde). Anonymkode: 9a25d...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 Tror det er tilfeldig altså. Anonymkode: c0837...278 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 8. desember 2024 #11 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Min erfaring er at jo mer overvektig en kvinne er, desto oftere suger hun. En grunn til dette, kan være at hun pleaser for å holde på mannen. En annen kan være at hun synes sex er slitsomt, eller at hun har et dårlig selvbilde og ikke nyter å ha sex. Tanker? Anonymkode: 70e44...112 Selv er jeg slank og jeg vet jeg er god til å suge. Jeg elsker også å gjøre det. Neppe mange på min alder som har sugd mer pikk enn meg uten å tjene penger på det. Men generelt tror jeg du har et poeng. Det er det samme med menn. De hotteste er ofte mer egoistiske fordi de bare kan finne en annen partner neste gang. De litt mindre attraktive gjør et større innsats for å har større sjans til å treffes igjen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Del Skrevet 8. desember 2024 Heyhey, gi meg en overvektig dame. Anonymkode: 0bc2d...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #13 Del Skrevet 8. desember 2024 Stemmer ikke her, jeg er overvektig og suger veeeeldig sjeldent. Anonymkode: 8006d...d5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Del Skrevet 8. desember 2024 Velger en overvægtig over en undervægtig dame 9 av 10 gange. Anonymkode: 613e8...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 8. desember 2024 #15 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt klart for å pelase. Eneste måten å få seg noe i det hele tatt hvis man er overvektig og/eller stygg. Anonymkode: 164e4...989 Jeg er tjukk og suger svært sjelden. Aldri hatt problemer med å få kjæreste, sexvenn, dater ol. Flotte menn. Vært i langvarige forhold. Bla gift i 25 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Del Skrevet 8. desember 2024 Har elsket å suge å ta satsen i munnen hele mitt seksuelt aktive liv. Har veid altvfra 58kg til 90kg. Jeg er godt trent og i god form da. Kan utføre det vi måtte ønske under sex, tyngden på hendene, skuldre, bein, siden, stå opp ned, er bendy og smidig tar lett beina over nakken eller bak hodet osv. Vekt ingen faktor som påvirker stillinger eller bj. Anonymkode: 742b2...338 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min erfaring er at jo mer overvektig en kvinne er, desto oftere suger hun. En grunn til dette, kan være at hun pleaser for å holde på mannen. En annen kan være at hun synes sex er slitsomt, eller at hun har et dårlig selvbilde og ikke nyter å ha sex. Tanker? Anonymkode: 70e44...112 De må jo kompensere for dårlig utseende. Anonymkode: df181...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #18 Del Skrevet 8. desember 2024 Dette er et velkjent fenomen. Overraskende mange av de som er gode på deep throat. Anonymkode: 1cda6...b15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #19 Del Skrevet 8. desember 2024 Har ingen interesse av å bli sugd av ei som er uattraktiv. Har mine tvil om at jeg hadde synes det var noe bedre selv om hun sugde helt ok. Anonymkode: 78a3b...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #20 Del Skrevet 8. desember 2024 Inspirert av denne tråden lot jeg min lettere overvektige samboer suge meg lenger i dag. Paradoksalt nok kom hun raskere enn vanlig når vi så gikk over til annet. Sugingen smørte maskinen hennes. Også min. Den stod løpet og litt til. Anonymkode: 0bc2d...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå