Gå til innhold

Hvordan vet dere 100% sikkert om han er utro eller ikke på julebord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min nåværende kjæreste er jeg ganske sikker på at ikke er utro. Bare vet det liksom, er ikke typen til det. Er ikke spesielt glad i å drikke seg full eller gå på nachspiel. Er ikke en som «forsvinner» fra kompisene sine osv. Skriver alltid nattamelding med snapbilde når han legger seg, dersom vi ikke er sammen. Vil helst være sammen med meg på fest. Kjeder seg vist ikke jeg er med (altså, kan ha det gøy uten meg. Men liker best å ha meg med- spesielt på julebord). A catch!

Mine ekser var jeg 90% sikker på var utro. Iallefall på fest. Alltid fulle, alltid nachspiel, gav aldri beskjed dersom de ble sene… Ville helst være uten meg. Synes jeg maste dersom jeg spurte hvorfor de kom hjem kl 0600. Ja dere vet…. Det holdt ikke lenge. 

Anonymkode: 2753d...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Forskjellen er at det beviselig ER mer utroskap i julebordsesongen. Så denne ''utro kan folk være alle andre dager også'' er en teoretisk øvelse, som ikke stemmer med virkeligheten. Er man et analytisk mennesker, som tar avgjørelser ut fra statistikk, så er det derfor helt riktig å være mer bekymret for utroskap i julebordsesongen, enn ved andre tidspunkt. Sunn fornuft med andre ord. 

Anonymkode: c4995...bbc

Det handler også om at man jobber med en haug kule folk man er med hver dag, men ikke kan røre. Når man har pynta seg og drukket seg opp- er terskelen til flørting lettere

Anonymkode: 2753d...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er virkelig ikke noe jeg bekymrer meg for. Har for så vidt aldri sett utroskap på julebord, men stoler 110% på partner.

Anonymkode: ba19b...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt tanken om å bekymre meg for det, har alltid stolt på mine partnere. Har heller aldri opplevd/sett utroskap på julebord. Flørting ja, og at noen har rotet/funnet hverandre, men det har vært single mennesker.

Om de vil være utro så er de utro, og da får de ta konsekvensen av det etterpå da. Hadde blitt kastet på dør i mitt tilfelle.

Anonymkode: 0e3d5...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...