AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #61 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg har ikke grunn til å mistenke utroskap, derfor er det veldig enkelt. Anonymkode: 7ba77...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #62 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis h*n er utro og du ikke finner ut av det så har du jo ikke vondt av noe du ikke vet... Anonymkode: b2360...c47 Tullball Anonymkode: 63c8b...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #63 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Terskelen for å gjøre noe dumt er mye lettere med alkohol innabords. Man tråkker lettere over en grense. Anonymkode: 51aaf...db9 Å glippe med informasjon du ellers ikke burde delt, eller søle vin på sjefen, er "noe dumt". Å være utro er noe som ligger i en, og som man er før eller senere uansett om alkohol først er trigger. Anonymkode: 6ade2...ae6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #64 Del Skrevet 10. desember 2024 Man må stole på partneren sin, rett og slett. Er overhodet ikke bekymret for at min skal være utro. Ser flere sier man aldri kan være sikker, men jeg er faktisk helt sikker, like sikker som at jeg aldri kunne vært utro selv. Anonymkode: 3cfdc...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #65 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg stoler på min partner. Her har dere en jobb å gjøre, for dette handler om noe dypere enn julebordet.... Anonymkode: 536b6...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #66 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.55): Hvis han vil være utro kan han være utro på en helt vanlig mandag også. Den eneste måten å være 100% sikker, er å ta en Fritzl (vil ikke anbefale det). Så du må ta et valg. Enten bestemmer du deg for å stole på mannen, eller så blir du singel. Anonymkode: 535f4...616 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.59): Man VET jo aldri 100%. Ikke på julebord, ikke når han er på trening, ikke når han er på jobb, og lista fortsetter....... Med mindre du er med mannen hele tiden VET man ikke, så enkelt. Holder meg langt unna menn som gir meg noen som helst grunn til å bli usikker. Men like fullt er det ingenting man kan gjøre for å kontrollere andres tanker eller handlinger. Anonymkode: 2fdd1...04c Forskjellen er at det beviselig ER mer utroskap i julebordsesongen. Så denne ''utro kan folk være alle andre dager også'' er en teoretisk øvelse, som ikke stemmer med virkeligheten. Er man et analytisk mennesker, som tar avgjørelser ut fra statistikk, så er det derfor helt riktig å være mer bekymret for utroskap i julebordsesongen, enn ved andre tidspunkt. Sunn fornuft med andre ord. Anonymkode: c4995...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10. desember 2024 #67 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Forskjellen er at det beviselig ER mer utroskap i julebordsesongen. Så denne ''utro kan folk være alle andre dager også'' er en teoretisk øvelse, som ikke stemmer med virkeligheten. Er man et analytisk mennesker, som tar avgjørelser ut fra statistikk, så er det derfor helt riktig å være mer bekymret for utroskap i julebordsesongen, enn ved andre tidspunkt. Sunn fornuft med andre ord. Anonymkode: c4995...bbc Tenker at det er folk som allerede er tilbøyelige til å være utro, er de samme som er utro på julebord. Så selvom all statististikk sier at det er mer utroskap i julebordsesongen, så tror jeg ikke det gjelder normale,oppegående folk. Det gjelder de som allerede er utro / tenker på å være utro ifra før av. Så jeg ville slappet helt av hvis jeg var TS. Kanskje jobbet med meg selv. Så usikker er det ikke greit å være altså. Endret 10. desember 2024 av Rosa Gnom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #68 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.51): Jeg gruer meg alltid til denne sesongen fordi jeg selv har sett mye utroskap på julebord før jeg gikk i permisjon. Hva kan man egentlig gjøre uten at det bikker over til gal kjerring stadiet? Anonymkode: 7d8c9...099 Gruer meg aldri til sånt. Er han utro, da er det på huet og ræva ut og ekteskapet vårt er over. Så enkelt er det. Hadde catcha det øyeblikkelig om min er utro, tror neppe han en gang tenker tanken. Til det er jeg altfor verdifull for han. Anonymkode: d1487...9e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #69 Del Skrevet 10. desember 2024 Rosa Gnom skrev (7 minutter siden): Tenker at det er folk som allerede er tilbøyelige til å være utro, er de samme som er utro på julebord. Så selvom all statististikk sier at det er mer utroskap i julebordsesongen, så tror jeg ikke det gjelder normale,oppegående folk. Det gjelder de som allerede er utro / tenker på å være utro ifra før av. Så jeg ville slappet helt av hvis jeg var TS. Kanskje jobbet med meg selv. Så usikker er det ikke greit å være altså. Det kan så være, men det har også noe å gjøre med mulighet/tilgang. Jeg har sett mange damer som er ''ordentlig'' 364 dager i året, og virkelig er ei helt annen på julebordet. Etter 20+ år i arbeidslivet, på 4 forskjellige arbeidsplasser, så gjentas historien gang etter gang. Det er ganske mange som ''tar den helt ut'' på julebordet, men ingen tendenser ellers i året. Anonymkode: c4995...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. desember 2024 #70 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.51): Jeg gruer meg alltid til denne sesongen fordi jeg selv har sett mye utroskap på julebord før jeg gikk i permisjon. Anonymkode: 7d8c9...099 Hva slags arbeidsplass er dette hvor så mange er utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. desember 2024 #71 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.59): På noen arbeidsplasser er utroskap obligatorisk på julebord. Jeg har sett kollegaer som er småbarnsforeldre og i forhold som kliner og omfavner hverandre på julebord. Anonymkode: ecc63...71a For noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. desember 2024 #72 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 8.01): Jeg har også sett veldig mye utroskap på julebord i min bransje (eiendomsmegling). Anonymkode: 83e87...de7 Ja det er mange narsissister i den bransjen har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #73 Del Skrevet 10. desember 2024 Du kan ikke vite. Jobber i reklamebransjen/byrå selv og er sykt mye utroskap (både generelt og på julebord) 🥲 Anonymkode: 02588...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. desember 2024 #74 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) makkapakka skrev (På 8.12.2024 den 8.56): Det har vært like vilt på julebordene som på personalfestene, eller i det daglige. Det merkelige er at de du tror det minst om er de som er verst. Hvorfor tror du minst om dem og hvordan er de verst? Endret 10. desember 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. desember 2024 #75 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 11.00): Statistikken viser at julebord er høysesong for utroskap. I Norge. Slutt å snakke nedlatende til kvinner. Liker du ikke kvinner, så meld deg inn på et mannsforum i stedet. Anonymkode: 64f08...dc1 "Kun" 10% er utro på julebord utifra det jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #76 Del Skrevet 10. desember 2024 Stoler på han. Så tenker ikke på at det kan skje. Et forhold uten tillit, er ikke et godt forhold. Anonymkode: 67834...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #77 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.51): Hva kan man egentlig gjøre uten at det bikker over til gal kjerring stadiet? Anonymkode: 7d8c9...099 Forbli singel. Anonymkode: 4ee1b...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10. desember 2024 #78 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg stoler på han helt og holdent. Det sagt, han gidder ikke å gå på julebord, så det er ingen problemstilling. Jeg skal derimot på flere julebord. Skal sies, ingen av oss drikker, så ingen av oss gjør dumme ting i fylla. Mannen både kjører meg fra og til julebordene (enklest slik), så det er ikke så veldig mye rom for utroskap fra min side uansett (ikke har jeg et ønske om å være utro heller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #79 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.51): Jeg gruer meg alltid til denne sesongen fordi jeg selv har sett mye utroskap på julebord før jeg gikk i permisjon. Hva kan man egentlig gjøre uten at det bikker over til gal kjerring stadiet? Anonymkode: 7d8c9...099 Han går ikke på julebord lengre, så mange umodne menn som var slitsomt å være på fylla med. Noen blir voksne , andre ikke.. Lov å ha det gøy, men å drite seg ut gsng på gang og hore seg rundt nei. Anonymkode: 60bda...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 10. desember 2024 #80 Del Skrevet 10. desember 2024 Med mindre du overvåker noen vet man ingen ting av noe 100 prosent sikkert. Men du kan velge å stole på noen 100 prosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå