AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #41 Del Skrevet 8. desember 2024 Kan selvsagt aldri vite, men man kan jo aldri vite noe 100%. Dette rår man ikke over. Derfor er tillit selve grunnmuren i et forhold. Man må velge å stole fullt og helt på partneren sin, eller la det hele være. Anonymkode: aee59...4c9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 8. desember 2024 #42 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg stoler på mannen min. Han er pålitelig. Og dessuten ufattelig dårlig på å lyve, så jeg ville forstått at noe var galt med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #43 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg ser ikke hvordan utroskap i det heletatt kan eksistere når kvinner er så urealistiske i sine krav til hvem som får ligge eller ikke 🙏 Anonymkode: 4d0ff...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #44 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg gruer meg alltid til denne sesongen fordi jeg selv har sett mye utroskap på julebord før jeg gikk i permisjon. Hva kan man egentlig gjøre uten at det bikker over til gal kjerring stadiet? Anonymkode: 7d8c9...099 Du kan aldri vite 100% Anonymkode: 56374...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 8. desember 2024 #45 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har egentlig ikke tenkt noe over det. Det skjer selvsagt litt av hvert på julebord, men jeg har aldri tenkt at mannen hadde ville gjort noe sånt. Kan selvsagt aldri vite noe 100%, men det gjelder alt i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #46 Del Skrevet 8. desember 2024 Det handler kun om tankegang. Kjæresten min jobber til og med med eksen sin og mange damer og jeg bekymrer meg ikke når det er julebord. Hvorfor? Fordi alle og en kan være utro når de vil og hvor de vil. Det er ingenting man får kontrollert. Hvorfor stresse unødvendig over noe du ikke kan kontrollere? Er kjæresten min utro så får jeg vite om det før eller senere, og isåfall er det bare veldig synd på han. Jeg elsker han men jeg finner meg fint en ny en🥰 Anonymkode: 62477...4e7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #47 Del Skrevet 9. desember 2024 Er jo ikke større sannsynlighet for å være utro akkurat denne kvelden enn alle andre kvelder i året. Anonymkode: 44bb7...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. desember 2024 #48 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 8.00): Det er den jævla alkoholen som for folk til å gjøre dumme ting. Det er dog ingen unnskyldning. Anonymkode: 7d8c9...099 Nei,det er ikke det. Alkohol gjør en ikke til en annen person. Alkohol senker barrierene man har. Eksempel. Mann er utro mot kone i fylla, skylder på at fylla har skylden. I realiteten så hadde han vært utro uansett. Med andre ord,man er den man er med og uten alkohol. Er man en fyr med jævlig dårlige moralske verdier,men er flink til å gjemme de i edru tilstand så vil disse komme tydligere frem når han er beruset. Man blir altså ikke ett annet menneske. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #49 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg har valgt meg en mann som ikke er interessert i random hookups, og som ikke drikker seg sanseløs med kollegene sine. Jeg kjenner han godt nok til å vite at han helt fint klarer si nei til damer som prøver seg på han, selv etter noen akevitt innabords. Ikke alle menn blir så ustyrlig kåt av litt alkohol at de takker ja til hvem som helst som tilbyr seg. Anonymkode: de724...671 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #50 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 8.19): Nei, de fleste av oss drikker uten å tenke noe som helst på utroskap. Gjør du dumme ting er det på deg, ikke prøv å skyld på noe annet. Anonymkode: 87e61...bd5 Terskelen for å gjøre noe dumt er mye lettere med alkohol innabords. Man tråkker lettere over en grense. Anonymkode: 51aaf...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #51 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.51): Jeg gruer meg alltid til denne sesongen fordi jeg selv har sett mye utroskap på julebord før jeg gikk i permisjon. Hva kan man egentlig gjøre uten at det bikker over til gal kjerring stadiet? Anonymkode: 7d8c9...099 Du kan jo sy inn gps i dressen så vet du hvor han er i det minste...🙈 Anonymkode: 2c0b9...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #52 Del Skrevet 9. desember 2024 Mannen min jobber overtid to-tre kvelder hver uke, kommer da hjem rundt kl 22. Vil han være utro, er det nok under overtiden det skjer. Men jeg har valgt å stole på ham, og lever i troen på at han faktisk jobber når han sier at han jobber. Julebord har de forresten ikke i år på hans jobb. Ble "for dyrt". Anonymkode: 821bc...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #53 Del Skrevet 9. desember 2024 De av våre kollegaer som er utro, er de folk aldri hadde tenkt var utro. Men vil ikke påstå at julebordet var der de hadde anledning til å rote rundt, er opplegg hele tiden og folk som henger utenfor dass hele tiden. Å snike seg bort på en sommerfest eller i en matpause derimot… Anonymkode: eae37...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #54 Del Skrevet 10. desember 2024 Greia er vel at julebord er årets eneste fest for mange, uten partner og med gratis alkohol for noen bedrifter. Det blir som skoledans da du var 16. Plutselig kan du danse, le, tulle, være borti hun som du bare har tittet litt på fra avstand. Hemninger ut vinduet, og alle striglet i finstasen vist fra sin beste side. Julebord er høytid for utroskap her til lands. Grisen som allerede er utro eller har vært det før, han trenger ikke julebordet for å være utro. Men han som aldri går ut, sjelden finner på noe uten konen, kjeder seg litt, bikket 40, svak for oppmerksomhet og bekreftelse, lite sex hjemme, sammen for barna, osv. Han er absolutt i risikosonen for utroskap på julebord. Jeg er ikke nevneverdig redd for at min samboer skal være utro på julebord, han spiser seg uansett for mett og orker ikke drikke. Men det er helgeseminarer gjennom året. Der skjer det mye rart forteller han. Jeg vet det er en ypperlig anledning til flørt og utroskap. Men jeg må stole på han. Han får sex, kjærlighet og morro i bøtter og spann hjemme. Velger han å være utro så handler det om helt andre ting enn det jeg kan styre. Anonymkode: 479f4...535 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #55 Del Skrevet 10. desember 2024 Min kjære er ofte litt nervøs når jeg drar på julebord, seminarer og slikt. Jeg er veldig sosial så jeg drar på alt sånt. Men jeg enten dropper alkohol eller drikker begrenset. Der jeg jobber, får vi heller ikke gratis drikke. Jeg vet at han setter pris på at jeg holder hodet noenlunde klart. Jeg går også ofte tidlig hjem. Anonymkode: 63c8b...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 10. desember 2024 #56 Del Skrevet 10. desember 2024 Julebord sesongen er vel høysesongen for sjalusi. Så kan man gjøre noe for å redusere risiko for sjalusi? Ikke gjør julebordet til en "sort boks" ovenfor partner. La julebordet være ferdig når du kommer hjem. Ikke si noe som du vet at du kanskje ikke kommer å klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #57 Del Skrevet 10. desember 2024 Var på julebord med jobben. To stk, begge i forhold hadde sex på do. Dette skjer hvert år. Godt voksne folk begge to Anonymkode: 8438c...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #58 Del Skrevet 10. desember 2024 Man kan aldri vite sikkert, og det er nok frustrende for mange, men det er realiteten, men man må velge å stole på noen i et forhold Anonymkode: aa06c...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #59 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg bare stoler på parnter, så enkelt er det. Aldri i den villeste verden kan jeg se for meg at hun gjør noe sånt. Det er faktisk helt utenkelig for meg. Så får jeg heller bare bli skuffa om det skjer. Anonymkode: 6f5e0...e1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #60 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg stoler på min partner, men du kan aldri vite. Dessuten, hvorfor bekymre seg over noe man ikke har kontroll over? Hvis h*n er utro og du finner ut av det kan du bare se på det som er gavepakke. Da fant du ut at h*n ikke var en partner for deg. Må jo være en befrielse. Hvis h*n er utro og du ikke finner ut av det så har du jo ikke vondt av noe du ikke vet Ergo, ingen grunn til bekymring. Nyt livet og slapp av. Alt løser seg. Anonymkode: b2360...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå