Gå til innhold

Hvordan vet dere 100% sikkert om han er utro eller ikke på julebord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg alltid til denne sesongen fordi jeg selv har sett mye utroskap på julebord før jeg gikk i permisjon. Hva kan man egentlig gjøre uten at det bikker over til gal kjerring stadiet?

Anonymkode: 7d8c9...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stoler 100% på partneren min og bekymrer meg ikke i det hele tatt. Jeg tenker at hvis du er så bekymret, så har dere utfordringer med tillit som strekker seg langt utenfor julebordsesongen, og det må dere jobbe med. Et forhold skal ikke være slik

Anonymkode: af6ab...701

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil være utro kan han være utro på en helt vanlig mandag også. Den eneste måten å være 100% sikker, er å ta en Fritzl (vil ikke anbefale det). Så du må ta et valg. Enten bestemmer du deg for å stole på mannen, eller så blir du singel. 

Anonymkode: 535f4...616

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man VET jo aldri 100%. Ikke på julebord, ikke når han er på trening, ikke når han er på jobb, og lista fortsetter....... 

Med mindre du er med mannen hele tiden VET man ikke, så enkelt. Holder meg langt unna menn som gir meg noen som helst grunn til å bli usikker. Men like fullt er det ingenting man kan gjøre for å kontrollere andres tanker eller handlinger. 

Anonymkode: 2fdd1...04c

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen arbeidsplasser er utroskap obligatorisk på julebord.  Jeg har sett kollegaer som er småbarnsforeldre og i forhold som kliner og omfavner hverandre på julebord.  

Anonymkode: ecc63...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Anonymkode: 535f4...616

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anonymkode: 2fdd1...04c

Det er den jævla alkoholen som for folk til å gjøre dumme ting. Det er dog ingen unnskyldning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sett veldig mye utroskap på julebord i min bransje (eiendomsmegling). Sannheten er at du aldri kan vite 100% med mindre noen sier ifra til deg i ettertid.

Anonymkode: 83e87...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles student, men roomien min som ble ferdig i 2022 så flere utroskap på julebordet i 22' og 23'. Vi begge var faktisk naive om hvor utbredt det er. Både kvinner og menn.

Jeg tror man rett og slett må velge riktig mann med riktig karakter. Det begynner og slutter der.

Anonymkode: ba174...cb8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann drikker ikke alkohol. Jeg kan ikke være 100 prosent sikker på at han ikke er utro, men fravær av rus senker sannsynligheten for å drite seg ut på denne måten. Fra og med i år har hans arbeidsplass julebord med partner.

Anonymkode: 64f08...dc1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er den jævla alkoholen som for folk til å gjøre dumme ting. Det er dog ingen unnskyldning.

Nei, de fleste av oss drikker uten å tenke noe som helst på utroskap. Gjør du dumme ting er det på deg, ikke prøv å skyld på noe annet. 

Anonymkode: 87e61...bd5

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

På noen arbeidsplasser er utroskap obligatorisk på julebord.  Jeg har sett kollegaer som er småbarnsforeldre og i forhold som kliner og omfavner hverandre på julebord.  

Anonymkode: ecc63...71a

Hvilke typer arbeidsplasser er dette? Aldri opplevd noe sånt, og har hatt ulike arbeidsplasser. 

Anonymkode: cb269...1aa

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et julebord uten å gå for langt, er et kjedelig julebord. Endelig er det "lov" å spise forbuden frukt(bokstavelig talt) på jobb.

Anonymkode: 8c2ad...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må velge en partner som man kan stole på og ta et valg om det. 

Anonymkode: 291ec...b2f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan likså godt være utro på jobben hver eneste dag. Det handler for min del om å stole på hverandre.

Anonymkode: 9f7b5...ed6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare på julebord dette skjer. Har vært i styret i frivillig organisasjoner med  helgekurs, hvor utroskap også florerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kan likså godt være utro på jobben hver eneste dag. Det handler for min del om å stole på hverandre.

Anonymkode: 9f7b5...ed6

Godt poeng 👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg gruer meg alltid til denne sesongen fordi jeg selv har sett mye utroskap på julebord før jeg gikk i permisjon. Hva kan man egentlig gjøre uten at det bikker over til gal kjerring stadiet?

Ha sex med han flere ganger dagen julebordet er. 

Anonymkode: ae3a3...cb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilke typer arbeidsplasser er dette? Aldri opplevd noe sånt, og har hatt ulike arbeidsplasser. 

Anonymkode: cb269...1aa

Samme her, 25 år i arbeidslivet i større og mindre bedrifter. Aldri vært vitne til, eller hørt om utroskap på julebord. Ja, kolleger danser med hverandre og har det hyggelig, men det er vel neppe utroskap....

Anonymkode: 859ca...cc9

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i arbeidslivet i 18 år og kun én gang har jeg hørt om noen som var utro på et julebord. 

Anonymkode: 653d7...98e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noen tegn til utroskap på de julebordene jeg har vert på. 

Man kan selvsagt ikke helgardere seg mot utroskap, men om man pleier forholdet, har sex, nærhet og krydrer det med litt spenning av og til så skal det vel ganske mye til for at noen ser utover. 

I så tilfelle er de nok utro året rundt. 

Dersom det er mannen din og du vet han er fornøyd med en runde sex ila dagen så er det jo bare å få tømt han før han reiser som ett ekstra sikkerhetstiltak 😅 

Anonymkode: 1fa82...79f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...