Gå til innhold

HJELP! Hva gjør jeg hvis jeg har følelser for han, men han bare ghoster

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Følelsene går ikke bort heller selv om jeg ikke dyrker de videre.

Anonymkode: 07ea2...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hvorfor han ghoster deg? Har du gjort noe mot han eller er han bare ikke interessert i utgangspunktet? Har dere i det hele tatt datet?

Anonymkode: 9ed13...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist skrev (5 minutter siden):

Hvis du ikke har kontakt med ham, vil følelsene forsvinne over tid.

Ikke jeg som er ts men nei.

Anonymkode: 1f10b...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du

Dere alle sier det...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet du hvorfor han ghoster deg? Har du gjort noe mot han eller er han bare ikke interessert i utgangspunktet? Har dere i det hele tatt datet?

Han mener (tror jeg) at jeg har vært kjip mot han, noe jeg ikke kjenner meg heeelt igjen i, men jeg er ikke 100% sikker, men 90% sikker. Vi har aldri datet, men vært venner i 2 år gjennom felles vennekrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Gå til psykolog og finn ut hvorfor du dyrker og løper etter det utilgjengelige. Det er en flukt fra deg selv og eget liv. Du har ikke følelser for denne personen. Du er besatt. 

Anonymkode: 46980...dd6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i samme situasjon. Jeg er så redd for at han har begynt å snakke med andre damer i steder.... Altså det er faktisk helt forjævlig. Er det her angst?

Anonymkode: 6f36a...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han mener (tror jeg) at jeg har vært kjip mot han, noe jeg ikke kjenner meg heeelt igjen i, men jeg er ikke 100% sikker, men 90% sikker. Vi har aldri datet, men vært venner i 2 år gjennom felles vennekrets.

Har du spurt han? Hva om han bare ganske enkelt ikke ønsker noe kontakt? Uten at det er noe feil med deg.

Jeg sitter egentlig med inntrykket av at du ser på han som en venn/potensiell kjæreste, mens han ser på deg kun som en kjenning som er venn av han sine venner, hvis det gir mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har du spurt han? Hva om han bare ganske enkelt ikke ønsker noe kontakt? Uten at det er noe feil med deg.

Jeg sitter egentlig med inntrykket av at du ser på han som en venn/potensiell kjæreste, mens han ser på deg kun som en kjenning som er venn av han sine venner, hvis det gir mening.

TS er ekstremt intens og har fullstendig skremt bort fyren ved å ikke respektere hans behov og grenser. Flere tråder.

TS, det du føler på er fordi du er ekstremt i ubalanse rundt tilknytning og eventuelt abandonment også. Har du lest deg opp rundt anxious attachment osv, som du har blitt tipset om i alle andre tråder?

I tillegg så jeg dette nå, les eksempelet i denne linken, det er nøyaktig det som skjedde deg og vennen din: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Reaktiv_tilknytningsforstyrrelse

Kan du snakke med fastlegen din om å bli henvist til psykolog for å få hjelp med disse vonde følelsene?

Og ps: fyren har ikke ghostet deg når han har klart og tydelig sagt ifra om hvorfor han ikke er interessert. Først sa han at han trengte tid og sa at han skulle høre fra seg om et par dsger fordi noe har skjedd i livet hans. Du respekterte ikke og bombanderte med meldinger med det samme for å vite hva og hvorfor, og han har deretter sagt at han ikke føler seg respektert rundt sitt behov og at du ble for intens. Det er ikke ghosting på noen måte...

Anonymkode: 3ac12...fbc

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han mener du har vært kjip før dere blir sammen.. Hvordan tror du han er i forhold? 

Anonymkode: 7bf29...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ghoster deg, ta hintet! Hvorfor i alle verden lengter du etter noen som tydelig ikke er interessert tilbake? Du er mer verdt enn som så!

Anonymkode: d3fd1...f0e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke gjøre noenting, du forsoner deg med at dere ikke skal ha mer kontakt, også reflekterer du over egen oppførsel.

Anonymkode: 5f6c5...119

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må oppsøke hjelp. Du har skrevet flere innlegg her nå om det samme. Han har gitt deg klar beskjed om å holde deg unna. Respekter det og kom deg videre!

Anonymkode: dec94...787

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bruker tid på å vise empati med deg selv, og så går fokuserer du på ting i livet som gjør deg godt. 

Anonymkode: 98a4e...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det går bort med tiden. Gjør noe annet. Gå videre. 

Anonymkode: 2eb34...496

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker tiden din på en mann på ditt eget nivå neste gang istedet for å avvise dem i håp om å få en kar som kan få bedre damer enn deg

Anonymkode: 90938...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følelser er bare tull i en moderne tid. Finn noen som vil ha deg også, ikke følg følelsene dine som en fjortiss

Anonymkode: 6c604...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...