AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #61 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hadde maks kjærlighetssorg i sommer etter brudd og blokkerte ikke han likevel fordi jeg ikke er 10 år. Han skrev gratulerer med dagen for noen uker siden og det er koselig å ha han på sosiale medier. Så jeg tåler å bli dumpet. Det gjør tydeligvis ikke andre som sier vi har mye til felles og bør være venner og så bare blokkerer. Tror enkelte mister poenget her, det er greit om vedkommende ikke ønsker det, men si det da, ikke si ok, og så blokker. Blokkering er veldig avvisende og ufint og jeg unngår det selv. Anonymkode: 9a183...a4d Du vet ikke hva erfaringer han har, det kan godt være att mannen har hatt flere damer som vil vere "venner" før, - men bare når det passer de, og når de har noe å tjene på det. Finnes nok av kvinner som groomer menn også, holder de akkurat ytterst på limpinnen slik att de får utav han det de ønsker. Etter slike erfaringer så gjør en kort prosess, en orker ikke det der flere ganger, en søler bare bort en masse tid på noen som mener de skal vere "venner". Han var rett og slett ikke så interessert i vennskapet ditt, jatta med deg, og gikk videre for å lage minst mulig baluba. Og i ditt tilfelle så aner jeg meg att du liker å sette spørsmålstegn ved det meste, så kan vere han gjorde akkurat det som var rett for han. Anonymkode: 52286...49c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #62 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er jeg som ble blokkert etter sexen tross alt Anonymkode: 9a183...a4d Jamen det var han som ble dumpet først. Har du like lite selvinnsikt på alle plan i livet? Anonymkode: ab342...684 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #63 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jeg som ble blokkert etter sexen tross alt Anonymkode: 9a183...a4d Okei, trollemor 😅 Anonymkode: c7d31...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7. desember 2024 #64 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal virkelig prøve! Fikk tilbakemeldinger på hvor bra jeg taklet å bli dumpet i sommer men det var også litt fordi han beholdt meg på sosiale medier og skrev gratulerer med dagen, så følte ikke noe sinne. Og jeg er lite aktiv på SOME og godtar få folk så er ingen influenser, men var noe med det og ikke bli «dobbelt dumpet», så klarer ikke si noe stygt om han. Mens han nåværende som ville «være venner» og så blokkerte etter sex tenker jeg nå masse stygt om og er enig med deg at ingen vinner på det og vet det er dumt men tenker han er en drittsekk likevel. Anonymkode: 9a183...a4d Ok et lite svar til før seng, for nå er jeg investert. Det eneste du vinner er at du gjør deg selv veldig usikker, ved å tenke sånne tanker om han, og det er noe med å finne roen med situasjonen. Var det sårende? Var det vondt? Var det jævlig? Ja. Han tok det valget og da er han ute av livet ditt. Om han ringer deg igjen så er det noe du må ta stilling til da, men han er ute og plei de sårede følelsene dine - ta vare på deg selv og tenk at dette ordner seg. Du var sårbar, du prøvde deg frem etter et langt brudd. Var stolt av deg selv for det. Hvis du tenker at han er drittsekk så prøv heller å si til deg selv: «dette syns jeg var veldig vondt og jeg må pleie disse sårene mine». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #65 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er en dramaqueen når du ikke takler dette uten å bli sur og kjøre gretten selvsentrert overlegen analyse. Get over it. Anonymkode: c7d31...97d Hen har ikke oppført seg surt. Er heller du som ikke klarer å svare med respekt her. Anonymkode: f2587...277 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #66 Del Skrevet 7. desember 2024 Blått skrev (2 minutter siden): Ok et lite svar til før seng, for nå er jeg investert. Det eneste du vinner er at du gjør deg selv veldig usikker, ved å tenke sånne tanker om han, og det er noe med å finne roen med situasjonen. Var det sårende? Var det vondt? Var det jævlig? Ja. Han tok det valget og da er han ute av livet ditt. Om han ringer deg igjen så er det noe du må ta stilling til da, men han er ute og plei de sårede følelsene dine - ta vare på deg selv og tenk at dette ordner seg. Du var sårbar, du prøvde deg frem etter et langt brudd. Var stolt av deg selv for det. Hvis du tenker at han er drittsekk så prøv heller å si til deg selv: «dette syns jeg var veldig vondt og jeg må pleie disse sårene mine». Takk 💐 Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7. desember 2024 #67 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk 💐 Anonymkode: 9a183...a4d Null stress. Jeg har troen på deg! Dette fikser du. Pust og husk - du er en vakker, selvsikker kvinne som går med hodet hevet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #68 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ingen brutal dumping, litt enighet vil jeg si. Og tenk hva blokkering egentlig er, man trykker aktivt for at et menneske ikke skal kunne nå deg. Det er så avvisende det kan få blitt. Og ødelegger all god relasjon som har vært. Sier bare jeg skulle ønske det var høyere terskel for slikt. Om en kar er utro eller en dame er psykisk voldelig forstår jeg, men synd å ødelegge alt ellers. Anonymkode: 9a183...a4d Ja en trykker aktivt for at ikke den personen skal kunne nå deg. Har du rett på å nå et annet menneske hele tiden? Har du virkelig rett på dette? På å se hva de legger ut, se bildene deres, nå ut til vennene deres, sjekke oppdateringer og følge med de hele tiden. Har du rett til det? Hva gir deg den retten? Det er trist å si det men jeg forstår hvorfor det finnes krisesenter og hvorfor mange må bo på skjult addresse og ha hemmelig nr. Det er så lite respekt for for at vi mennesker trekker en grense for vårt eget private liv. -Nei du får ikke kontakte meg, fordi jeg ikke vil det. Det er den eneste grunnen en trenger! Punktum. En hver person har rett til å trekke den grensen "du får ikke nå meg". Alle har rett til det. Uavhengig av grunn... Det er så enorme stalker tendenser å bli krenket av at andre trekker en privat grense for seg selv. Han ønsker ingen relasjon til deg!!!! Verken god eller dårlig, han fortsetter livet sitt uten deg. Det har han all rett til, og du har ingen rett til å tviholde på en relasjon hanikke ønsker. Anonymkode: 5114c...90c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #69 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hen har ikke oppført seg surt. Er heller du som ikke klarer å svare med respekt her. Anonymkode: f2587...277 Nei, det var jeg for sjokkert av HI til å få til. Anonymkode: c7d31...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #70 Del Skrevet 8. desember 2024 Blokkering for meg er frihet til å slippe å ha med mennesket å gjøre, og slippe å se hva vedkommende gjør. Er ikke mange jeg har blokkert, men de jeg blokkert har en oppførsel som gjør at jeg har null interesse i å ha noen relasjon til de. Anonymkode: 4297e...404 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #71 Del Skrevet 8. desember 2024 Hm.. en mann chatter med meg, tar meg gjerne bortover intime saker etterhvert. Kanskje jeg vil at samtalen forsvinner og den eneste måten å få den bort fra begge er å blokkere. Anonymkode: d2ff5...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #72 Del Skrevet 8. desember 2024 Kan være mange årsaker til det både familiære og forholdsrelaterte Og flyvende aper finnes det flere av enn man tror Anonymkode: 95484...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #73 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det var ingen brutal dumping, litt enighet vil jeg si... Anonymkode: 9a183...a4d Hvilken enighet? Du ville være venn, han ville date deg. Slutt å være uærlig med deg selv. Anonymkode: 002ff...6c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #74 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Leste en gang at folk uten empati blokkerer lett, og tror det stemmer. Er mest for de ute på det spekteret å holde på slikt. Selv blokkerer jeg ingen uten ekstremt god grunn, ser ingen grunn til å ikke ha en god tone og har ikke noe ønske om å «straffe» med blokkering fordi det ikke ble forhold. Anonymkode: 9a183...a4d Straffe med blokkering? Handler neppe om det i de fleste tilfeller. Jeg blokkerte min eks da han endte forholdet pr sms, etter 6 år var jeg ikke verdt annet enn en melding, sier mye om han, og slike mennesker vil jeg ikke ha i livet mitt. Ute av øyet, ute av sinn. Anonymkode: 9cf5c...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #75 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Straffe med blokkering? Handler neppe om det i de fleste tilfeller. Jeg blokkerte min eks da han endte forholdet pr sms, etter 6 år var jeg ikke verdt annet enn en melding, sier mye om han, og slike mennesker vil jeg ikke ha i livet mitt. Ute av øyet, ute av sinn. Anonymkode: 9cf5c...5f1 Ja, men da hadde du en ekstremt god grunn og forstår godt hvorfor du gjorde det. Skjønner? Jeg bare syns det er leit over fillesaker og forkaste mennesker slik, og ja da oppfatter jeg det som barnslig straff eller feighet. Spesielt av menn som har hatt sex med deg og så blokkerer når man avtaler å være venner, motsatte av gentlemen det altså. Så i dag tenker jeg nå vel, skal gå med hodet hevet men sier ikke hei om jeg treffer han, når han har blokkert meg vekk så kan han ikke forvente at jeg skal ense han tilbake. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #76 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men da hadde du en ekstremt god grunn og forstår godt hvorfor du gjorde det. Skjønner? Jeg bare syns det er leit over fillesaker og forkaste mennesker slik, og ja da oppfatter jeg det som barnslig straff eller feighet. Spesielt av menn som har hatt sex med deg og så blokkerer når man avtaler å være venner, motsatte av gentlemen det altså. Så i dag tenker jeg nå vel, skal gå med hodet hevet men sier ikke hei om jeg treffer han, når han har blokkert meg vekk så kan han ikke forvente at jeg skal ense han tilbake. Anonymkode: 9a183...a4d Det er veldig merkelig at du forventer at folk skal fortsette å være venn med deg etter at du har dumpa de etter sex. Anonymkode: ab342...684 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8. desember 2024 #77 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men da hadde du en ekstremt god grunn og forstår godt hvorfor du gjorde det. Skjønner? Jeg bare syns det er leit over fillesaker og forkaste mennesker slik, og ja da oppfatter jeg det som barnslig straff eller feighet. Spesielt av menn som har hatt sex med deg og så blokkerer når man avtaler å være venner, motsatte av gentlemen det altså. Så i dag tenker jeg nå vel, skal gå med hodet hevet men sier ikke hei om jeg treffer han, når han har blokkert meg vekk så kan han ikke forvente at jeg skal ense han tilbake. Anonymkode: 9a183...a4d God morgen! Støtter deg helt i den at du ikke skal si hei om du ser han. Ta kontroll over de tingene du kan ta kontroll over og leve livet ditt deretter. Vi kan ikke endre hva andre gjør, men vi kan jobbe med hvordan vi reagerer på hva som skjer i livet vårt. Husk. Hodet hevet. Ingen har blitt forkastet. Dette definerer ikke din verdi som person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #78 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er veldig merkelig at du forventer at folk skal fortsette å være venn med deg etter at du har dumpa de etter sex. Anonymkode: ab342...684 Jeg dumpet fordi jeg så han var mer vennemateriale enn kjæreste, syns han var litt egoistisk blant annet (ikke i senga men generelt) men felles humor osv så tenkte kan jo i det minste ha en god relasjon. Men nei, det kunne vi tydeligvis ikke i følge han, så fra nå av er han bare død for meg egentlig og jeg går videre. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #79 Del Skrevet 8. desember 2024 Blått skrev (1 minutt siden): God morgen! Støtter deg helt i den at du ikke skal si hei om du ser han. Ta kontroll over de tingene du kan ta kontroll over og leve livet ditt deretter. Vi kan ikke endre hva andre gjør, men vi kan jobbe med hvordan vi reagerer på hva som skjer i livet vårt. Husk. Hodet hevet. Ingen har blitt forkastet. Dette definerer ikke din verdi som person. Skal gjøre det 😊👍 Føler jeg har blitt forkastet, er vanskelig å ikke føle det etter den blokkeringen. Men skal prøve å ha en god dag likevel. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #80 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg dumpet fordi jeg så han var mer vennemateriale enn kjæreste, syns han var litt egoistisk blant annet (ikke i senga men generelt) men felles humor osv så tenkte kan jo i det minste ha en god relasjon. Men nei, det kunne vi tydeligvis ikke i følge han, så fra nå av er han bare død for meg egentlig og jeg går videre. Anonymkode: 9a183...a4d Heldigvis så kan vi velge våre venner, han har valgt å ikke ha deg som venn, get over it. Anonymkode: ab342...684 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå