Gå til innhold

Blokkeringskulturen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal gjøre det 😊👍 Føler jeg har blitt forkastet, er vanskelig å ikke føle det etter den blokkeringen. Men skal prøve å ha en god dag likevel. 

Anonymkode: 9a183...a4d

Hva tror du han følte når du dumpa han?? 

Anonymkode: ab342...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men må man blokkere i alle medier av den grunn? Jeg respekterer din mening, bare prøver å forstå. For meg så er det veldig avvisende og egentlig ganske slemt å blokkere noen når den andre ikke har gjort noe galt. 

Men mangler du venner?  
Tenker du  at om en opprettet en  forbindelse via en datingapp og får vennevibber istedenfor følelser så er det helt naturlig å fortsette «vennskapet» ? 
Det er forskjell på hvor og hvordan en blir kjent med folk. 
Via jobb, trening og fritidsinteresser så er det helt ok å bli venner og kunne forvente en gjensidig interesse. 
Men dating er dating og da bør en tenke litt annerledes og la folk bestemme selv hva de foretrekker, og hva som er riktig for dem. 

Anonymkode: 91f06...307

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men mangler du venner?  
Tenker du  at om en opprettet en  forbindelse via en datingapp og får vennevibber istedenfor følelser så er det helt naturlig å fortsette «vennskapet» ? 
Det er forskjell på hvor og hvordan en blir kjent med folk. 
Via jobb, trening og fritidsinteresser så er det helt ok å bli venner og kunne forvente en gjensidig interesse. 
Men dating er dating og da bør en tenke litt annerledes og la folk bestemme selv hva de foretrekker, og hva som er riktig for dem. 

Anonymkode: 91f06...307

Mangler absolutt ikke venner, bare syns det er synd at man ikke kan være vennlige etter en relasjon men må ty til slike dramatiske metoder og heller gjøre en god tone dårlig. Men det er greit, jeg gir opp for forstår jeg er i mindretall i min tankegang her, jeg har ingen gode tanker om han lenger og velger nå å drite i han og gå videre. Nå skal jeg snart treffe 2 venninner på kaffe ️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blokkerer ikke folk, fordi da tenker jeg de vil tro at jeg er for opptatt av dem, men jeg blokkerer innpåslitne folk fra apper uten å blunke.
Syns for øvrig det er en helt avsidindig fjern greie noen menn holder på med, å mene man skal være venner etter en fling!
Jeg ble dumpa av en fyr etter en intens måned med sex og teksting hver dag. Ok, jeg ble dritsåra, droppet all kontakt og han bare:
Sårende at du boikotter meg.
What the fuck. Han  mente vi jo måtte ha en hyggelig tone og kunne tekstes innimellom uansett!
Så jævlig frekt, spør du meg. Når noen dumper meg fra en seskuell affære er jeg IKKE interessert i å bli venn!

Anonymkode: 5ed7e...364

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Skal gjøre det 😊👍 Føler jeg har blitt forkastet, er vanskelig å ikke føle det etter den blokkeringen. Men skal prøve å ha en god dag likevel. 

Ingen har blitt forkastet. Fortell det til deg selv om tankene kommer. Jeg skjønner at det er vanskelig for det gjør vondt, men dette er et valg han tok og har ingenting med deg å gjøre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg blokkerer ikke folk, fordi da tenker jeg de vil tro at jeg er for opptatt av dem, men jeg blokkerer innpåslitne folk fra apper uten å blunke.
Syns for øvrig det er en helt avsidindig fjern greie noen menn holder på med, å mene man skal være venner etter en fling!
Jeg ble dumpa av en fyr etter en intens måned med sex og teksting hver dag. Ok, jeg ble dritsåra, droppet all kontakt og han bare:
Sårende at du boikotter meg.
What the fuck. Han  mente vi jo måtte ha en hyggelig tone og kunne tekstes innimellom uansett!
Så jævlig frekt, spør du meg. Når noen dumper meg fra en seskuell affære er jeg IKKE interessert i å bli venn!

Anonymkode: 5ed7e...364

Jeg hadde en som fortalte meg at han ikke var interessert i et forhold nå også ble han drittsur fordi jeg ikke ville date lengre for alle damer ville jo han - han beskyldte meg for å spille spill og at han egentlig visste at jeg ville være i et forhold med han. Vi hadde hatt tre stevnemøter og jeg syntes ikke jeg kjente han godt i det hele tatt. Orket ikke kaste bort tid på sånt. Vet han har fortalt at jeg var psyko og blokkerte han fordi at han ikke ville være kjæresten min. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...