AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #21 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du vet ingenting av denne historien. Her var det at jeg heller ønsket vennskap fordi det ikke var romantisk match, vi hadde ellers veldig mye til felles og han var enig at det var sårt fra hans del at jeg ikke ønsket mer enn vennskap men han ville gjerne det. Så blokkert. Forstår jeg er en av få som ikke ønsker et kaldt robotsamfunn med bruk og kast Anonymkode: 9a183...a4d du kan ikke forvente at menn du dumper ønsker å være venn med deg Anonymkode: ab342...684 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7. desember 2024 #22 Del Skrevet 7. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du vet ingenting av denne historien. Her var det at jeg heller ønsket vennskap fordi det ikke var romantisk match, vi hadde ellers veldig mye til felles og han var enig at det var sårt fra hans del at jeg ikke ønsket mer enn vennskap men han ville gjerne det. Så blokkert. Forstår jeg er en av få som ikke ønsker et kaldt robotsamfunn med bruk og kast Anonymkode: 9a183...a4d Du må respektere hans avgjørelse og gå videre. Du kan ikke tvinge folk til å være venn med deg, når de ikke ønsker det. Det er ikke sånn relasjoner fungerer. Det er to personer som deltar i en relasjoner, det er begge sine følelser som gjelder og når en ikke vil være i relasjonen så kan du ikke tvinge han til å bli - respekter hans avgjørelse og gå videre. Endret 7. desember 2024 av Blått 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #23 Del Skrevet 7. desember 2024 De som blokkerer er uten empati og dramaqueens? Og det er dumt at de blokkerer fordi man passer så bra som venner? 😂 Om man blokkerer noen er vel det nettopp fordi man ikke ønsker å være venner. Det handler jo bare om hva man ønsker å se og ha tilgjengelig på egne sosiale medier? Der er man som regel overeksponert for alt mulig tull allikevel, jeg skjønner godt om noen vil begrense det litt. Om man lever hele livet på SOME kan man kanskje ta veldig på vei for dette, men jeg skjønner ikke helt greia. Kanskje jeg bare er for gammal 😅 Anonymkode: 80026...e36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #24 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): du kan ikke forvente at menn du dumper ønsker å være venn med deg Anonymkode: ab342...684 Men er det mulig å kommunisere det da? Er så lei av folk som går rundt grøten. Da kan han jo si det da, fremfor å si at han er enig vi er venner og så blokkere. Det er så utrolig feigt. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #25 Del Skrevet 7. desember 2024 Blått skrev (2 minutter siden): Du må respektere hans avgjørelse og gå videre. Du kan ikke tvinge folk til å være venn med deg, når de ikke ønsker det. Det er ikke sånn relasjoner fungerer. Det er to personer som deltar i en relasjoner, det er begge sine følelser som gjelder og når en ikke vil være i relasjonen så kan du ikke tvinge han til å bli - respekter hans avgjørelse og gå videre. Hvorfor gjentar du at jeg må respektere han når jeg sier jeg ikke har sagt et ord etter han blokkerte? Jeg sier bare det er feigt og umodent, har ikke plaget han. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #26 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du vet ingenting av denne historien. Her var det at jeg heller ønsket vennskap fordi det ikke var romantisk match, vi hadde ellers veldig mye til felles og han var enig at det var sårt fra hans del at jeg ikke ønsket mer enn vennskap men han ville gjerne det. Så blokkert. Forstår jeg er en av få som ikke ønsker et kaldt robotsamfunn med bruk og kast Anonymkode: 9a183...a4d Ærlig talt. Det ble åpenbart for vondt for ham fordi han hadde følelser for deg. Han sa han ville være venn der og da, men han skjønte vel det ikke gikk eller venn ikke holdt for ham, og så blokkerte han for å gjøre det enklere å gå videre og hindre kontakt så det går fortere over. Eller så har du ikke vært hyggelig mot ham. Dette er å utvise empati, ts. Sorry for å virke overlegen, men jeg synes det er merkelig at du ikke skjønner dette. Du tenker bare på deg selv, når DU har vært først til å avvise. Over og ut. Anonymkode: c7d31...97d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #27 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det mulig å kommunisere det da? Er så lei av folk som går rundt grøten. Da kan han jo si det da, fremfor å si at han er enig vi er venner og så blokkere. Det er så utrolig feigt. Anonymkode: 9a183...a4d Veldig rart, er nesten som du føler deg litt..ehm...dumpet? Føles det litt sårt? Anonymkode: 52286...49c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #28 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er det mulig å kommunisere det da? Er så lei av folk som går rundt grøten. Da kan han jo si det da, fremfor å si at han er enig vi er venner og så blokkere. Det er så utrolig feigt. Anonymkode: 9a183...a4d Han skylder ikke deg noen ting. Dere hadde først og fremst en datingrelasjon, ikke et vennskap. Slutt å kall ham feig og dum. Det er uempatisk når det er DU som ikke ville være kjæreste med ham. Jada, det hadde vært renere hvis han bar ærlig og alt det der, men det er helt menneskelig det han gjorde. Ingen er perfekte, og det viser du i denne tråden at du heller ikke er. Anonymkode: c7d31...97d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7. desember 2024 #29 Del Skrevet 7. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor gjentar du at jeg må respektere han når jeg sier jeg ikke har sagt et ord etter han blokkerte? Jeg sier bare det er feigt og umodent, har ikke plaget han. Anonymkode: 9a183...a4d .. fordi jeg leser tråden her og det er veldig åpenbart at dette gjør vondt for deg, men samtidig så er dette noe du ikke får gjort noe med - det er bare å ta seg til at det var det han tenkte og gå videre. Hans avgjørelse. Det handler ikke om datingen, men om at han tok et valg som du ikke likte og du sliter med å respektere det valget han tok fordi du ønsket han i livet ditt. Og du må huske på at sånt som dette kan skje når du avviser en - det er ingen som er pålagt å være venner etter et brudd. At du ser verdien i relasjonen nå.. vel.. etterpåklokskap? Endret 7. desember 2024 av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #30 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig rart, er nesten som du føler deg litt..ehm...dumpet? Føles det litt sårt? Anonymkode: 52286...49c Hadde maks kjærlighetssorg i sommer etter brudd og blokkerte ikke han likevel fordi jeg ikke er 10 år. Han skrev gratulerer med dagen for noen uker siden og det er koselig å ha han på sosiale medier. Så jeg tåler å bli dumpet. Det gjør tydeligvis ikke andre som sier vi har mye til felles og bør være venner og så bare blokkerer. Tror enkelte mister poenget her, det er greit om vedkommende ikke ønsker det, men si det da, ikke si ok, og så blokker. Blokkering er veldig avvisende og ufint og jeg unngår det selv. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #31 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du vet ingenting av denne historien. Her var det at jeg heller ønsket vennskap fordi det ikke var romantisk match, vi hadde ellers veldig mye til felles og han var enig at det var sårt fra hans del at jeg ikke ønsket mer enn vennskap men han ville gjerne det. Så blokkert. Forstår jeg er en av få som ikke ønsker et kaldt robotsamfunn med bruk og kast Anonymkode: 9a183...a4d Bruk og kast fordi du har blitt blokkert? Nei nå må du ta deg sammen! Ja du har et usunt forhold til å respektere andres grenser, det er det du som må jobbe med, det er ditt problem. Du kan ikke forvente at noen du selv avviser ønsker å være bff med deg, det er så naturlig at jeg vet ikke om det finnes liten nok teskje for å forklare det til deg om du ikke fatter det... Han har sikkert mer enn nok av venner, detvar ikke det han var ute etter. Og selvfølgelig vet jeg ikke hele historien, du har jo ikke skrevet noe om det før nå. Du har bare skrevet at blokkering er dumt. Nei det er ikke det! Det er det beste verktøyet vi har i det digitale samfunnet mot inngripende stalker personligheter vi ikke ønsker noe kontakt med. Ingen skal være nødt til å ha kontakt med noen de ikke vil, eller bli tvunget til å være venn med noen de ikke ønsker. Anonymkode: 5114c...90c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #32 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde maks kjærlighetssorg i sommer etter brudd og blokkerte ikke han likevel fordi jeg ikke er 10 år. Han skrev gratulerer med dagen for noen uker siden og det er koselig å ha han på sosiale medier. Så jeg tåler å bli dumpet. Det gjør tydeligvis ikke andre som sier vi har mye til felles og bør være venner og så bare blokkerer. Tror enkelte mister poenget her, det er greit om vedkommende ikke ønsker det, men si det da, ikke si ok, og så blokker. Blokkering er veldig avvisende og ufint og jeg unngår det selv. Anonymkode: 9a183...a4d Du bestemmer ikke hva blokkering er og ikke. Du styrer ikke. Bare fordi du gjør dette og dette, så må ikke alle andre gjøre det samme for ellers er de umodne. Anonymkode: c7d31...97d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7. desember 2024 #33 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ærlig talt. Det ble åpenbart for vondt for ham fordi han hadde følelser for deg. Han sa han ville være venn der og da, men han skjønte vel det ikke gikk eller venn ikke holdt for ham, og så blokkerte han for å gjøre det enklere å gå videre og hindre kontakt så det går fortere over. Eller så har du ikke vært hyggelig mot ham. Dette er å utvise empati, ts. Sorry for å virke overlegen, men jeg synes det er merkelig at du ikke skjønner dette. Du tenker bare på deg selv, når DU har vært først til å avvise. Over og ut. Anonymkode: c7d31...97d Veldig enig med dette. Som jeg også prøvde å nevne, er at du TS tenker bare på deg selv her og har absolutt ingen omtanke for han som du dumpet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7. desember 2024 #34 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde maks kjærlighetssorg i sommer etter brudd og blokkerte ikke han likevel fordi jeg ikke er 10 år. Han skrev gratulerer med dagen for noen uker siden og det er koselig å ha han på sosiale medier. Så jeg tåler å bli dumpet. Det gjør tydeligvis ikke andre som sier vi har mye til felles og bør være venner og så bare blokkerer. Tror enkelte mister poenget her, det er greit om vedkommende ikke ønsker det, men si det da, ikke si ok, og så blokker. Blokkering er veldig avvisende og ufint og jeg unngår det selv. Anonymkode: 9a183...a4d Folk er ulike og reagerer på ulike måter. At en person ikke ville gjort akkurat det samme som deg betyr ikke at de er dårlige mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 7. desember 2024 #35 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja, det blokkeringstullet er ganske teit. Jeg har vel kun blokkert én person og så vet jeg om tre personer som har blokkert meg, to av dem av helt ukjent årsak, den tredje av en umoden årsak. I datingsammenheng skal man ikke bare slette, men også blokkere. Leser om det stadig vekk. Kanskje de ikke er mentalt klare for dating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #36 Del Skrevet 7. desember 2024 norw skrev (2 minutter siden): Ja, det blokkeringstullet er ganske teit. Jeg har vel kun blokkert én person og så vet jeg om tre personer som har blokkert meg, to av dem av helt ukjent årsak, den tredje av en umoden årsak. I datingsammenheng skal man ikke bare slette, men også blokkere. Leser om det stadig vekk. Kanskje de ikke er mentalt klare for dating. Takk!! Endelig en som ser mitt synspunkt i at det er teit! Minner om 6 klasse der man skulle utestenge for den minste grunn Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #37 Del Skrevet 7. desember 2024 I de tilfellene jeg har blokkert så er det enten fordi bruddet var sårt og jeg ønsket å gå videre uten å måtte se vedkommende aktiv på Messenger el FB f.eks, eller så var det for å ha et privatliv uten døgnfluer på vennelisten. En kommer seg videre raskere da. Hvis utgangspunktet var å date og det ikke ble noe mere så hjelper det ikke at den ene vil heller bli venner. Da er hele poenget borte , og venner har en jo fra før av inntil en søker beviset etter nye venner Anonymkode: 91f06...307 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #38 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk!! Endelig en som ser mitt synspunkt i at det er teit! Minner om 6 klasse der man skulle utestenge for den minste grunn Anonymkode: 9a183...a4d Fokuset ditt er helt fjernt. Meld deg på et empatikurs eller noe og få hodet ut av din egen ræv. Anonymkode: c7d31...97d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #39 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I de tilfellene jeg har blokkert så er det enten fordi bruddet var sårt og jeg ønsket å gå videre uten å måtte se vedkommende aktiv på Messenger el FB f.eks, eller så var det for å ha et privatliv uten døgnfluer på vennelisten. En kommer seg videre raskere da. Hvis utgangspunktet var å date og det ikke ble noe mere så hjelper det ikke at den ene vil heller bli venner. Da er hele poenget borte , og venner har en jo fra før av inntil en søker beviset etter nye venner Anonymkode: 91f06...307 Men må man blokkere i alle medier av den grunn? Jeg respekterer din mening, bare prøver å forstå. For meg så er det veldig avvisende og egentlig ganske slemt å blokkere noen når den andre ikke har gjort noe galt. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #40 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fokuset ditt er helt fjernt. Meld deg på et empatikurs eller noe og få hodet ut av din egen ræv. Anonymkode: c7d31...97d Hadde jeg vært kald og blokkert folk skulle jeg meldt meg på et slikt kurs, ja. Anonymkode: 9a183...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå