AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg har 88 masker på pinnen også står det at jeg skal strikke 1 pinne med mønster. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det i følge diagrammet når jeg ikke skal strikke rundt, men frem og tilbake. Tolker det sånn når det står strikk 1 pinne og ikke 1 omgang. Skal jeg strikke annenhver rad i diagrammet rett og vrang? Hvordan blir det i såfall når jeg har strikket alle maskene og skal fortsette på diagrammet til arbeidet mitt er 15 cm? Anonymkode: 1e917...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Kjenner jeg klompelompe rett så er det bare knotete skrevet. Har ikke strikket den men antar at 1 pinne her er en omgang. Da skal du strikke felt med to vrange og så rette masker mellom. Anonymkode: 46018...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Eller beklager, googlet den nå. Ser ut som den skal strikkes frem og tilbake. Anonymkode: 46018...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eller beklager, googlet den nå. Ser ut som den skal strikkes frem og tilbake. Anonymkode: 46018...ff0 Skjønner du hvordan det skal gjøres? Anonymkode: 1e917...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 Her skal du vel strikke frem og tilbake. På rettside lese fra høyre til venstre, og på vrangsiden lese venstre til høyre. Anonymkode: 53ae0...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå