AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi har hatt snø og minusgrader. Nå ligger vi på ca null. Har katteluke, så katte går inn og ut når den vil. Anonymkode: 1910d...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Jepp det er mulig, vet noen som plukket flått av katta denne uke. Anonymkode: 0fa7a...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg gir flåttmiddel til mine året rundt. Altfor ustabil temp til at flått dauer i dette landet. Sålenge du ikke bor langt i nord eller i dype daler med evig mye minusgrader. Anonymkode: e0acd...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 (endret) Jeg ga min utekatt ny flåttkur i går, selv om dyrlegen sa at det var unødvendig å gi flåttmedisin fra november og ut mars. Bor i Bergen og her er det mildt og vått. Endret 7. desember 2024 av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 fikk flott på hunden i november. Det var 4 varmegrader. Er det 0 eller kaldere tror jeg de ikke lever. Anonymkode: 19a23...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 Ny flått kur. Anonymkode: ce895...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 De dør ikke om vinteren heller. Sinnsyke dyr. De går i dvale under marka. Blir det mildvær er de aktive med en gang. Mener jeg leste at over 2 varmegrader var nok til å bli aktiv igjen Anonymkode: 84f1f...d5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå