AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Hei, har de samme drømmene igjen og igjen og igjen og trenger hjelp til å skjønne hvorfor. Fra tidlig i år drømte jeg stadig at vi skulle flytte, tenkte en del på det, så mulig derfor.. men så er det disse andre. Nr 1 at vi skal på hytta. Den er langt unna og jeg må kjøre. Det er alltid motorvei, mange avkjørsler og runde svinger, flere platåer og "mye motorvei". Nr 2 at vi kommer frem på hytta. Det har vært dårlig vær på vei dit, så det var usikkert om det var lurt å dra. Hytta er stor, luksuriøs, men fiendtlig energi. Det er mine foreldres hytte og det er ikke noe hyggelig å være der. I virkeligheten har de en diger hytte, som er ganske luksus. Nr 3. At vi skal reise og må rekke flyet. Dårlig vær, typ mørke skyer, vind, men rolig. Vi rekker flyet alltid, men flyet er digert, fem etasjer digert fly med blått neonlys og et dekk hvor vi kjører bilene inn. Vi skal alltid reise til Pakistan av en elr annen grunn, har vært der irl flere ganger før, men det er ganske lenge siden og jeg har ingenting der å gjøre nå. Er heller ikke derfra. Nr 4. Trange gater, ligner på gatene i Damaskus i gamlebyen, men hvor jeg er vet jeg ikke ikke. Men de har et tak over seg. Kommer alltid inn i en butikk som minner om internasjonal butikk som ikke har pusset opp på lenge. Jeg skal alltid ha en eller annen type godis fra utlandet/Midtøsten eller Asia Butikken har merkelig energi, dårlig luft og teppegulv. Veldig lyst, litt sånn lysrøraktig. Nr 5. Jeg har arvet et hus. Et digert et og kan minne om et gammelt slott. Det er nok en villa. Den har flere etasjer og i trappene er det svinger så store som rom. Det er røde tepper og gamle møbler overalt. Og det er nesten som å gå seg vill. Disse drømmene er de eneste som kommer hele tiden og selvom de ikke er skremmende i seg selv, sitter de hardt i hele tiden. Det er alltid en litt merkelig følelse i dem. De tre siste har vært mye mer av i det siste, mest fordi jeg er ferdig med flytting og jeg kommer ikke til å dra til hytta på en god stund. Er det noen her som er gode med drømmer og kan fortelle hvorfor man får de samme hele tiden? Betyr disse noe i seg selv ? Anonymkode: 0b22f...3a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Eg anar verkeleg ikkje, men google seier dette: Recurring dreams can stem from unresolved issues, stress, or significant life changes. They often reflect emotions or situations that are impactful to the dreamer. Some people may also experience dreams that are similar in theme or content over time, even if the specific details vary Anonymkode: e8fce...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Forsøk meditere for komme frem til budskapet til hvorfor har alle løsningene. Kan være noe å løse, eksempel forbannelse som må brytes? Gjør healing med deg selv. Dykk innover. Vend blikket innover Anonymkode: ffa34...c55 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå