AnonymBruker Skrevet 9. desember #21 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 2.40): Håper ikke dere har rett. Er 30 og rakk aldri bli ordentlig forelsket 😔 Anonymkode: afcaf...109 Mannen min ble ordentlig, hodestups forelsket for aller første gang da han var 29 - i meg. Jeg var 31 og ble helt tullete hodestups forelsket i han selv - og jeg hadde da ikke vært forelsket på 16 år, altså siste året på ungdomsskolen. Folk er forskjellige. Det er aldri for sent ❤️ Anonymkode: 9fb80...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #22 Del Skrevet 10. desember M52 her og har gått rundt å vært forelsket i over ett år nå. Bare synd damen er opptatt. 😪 Anonymkode: 5abc1...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 10. desember #23 Del Skrevet 10. desember Twister skrev (På 7.12.2024 den 19.16): Jeg spør hovedsakelig menn her. Er det vanskeligere å kjenne på forelskelse desto eldre man blir? Ble du raskere forelsket i 20-årene enn for eksempel i 40-50 årene? Helt klart. Jeg kan ikke huske sist jeg ble forelsket i noen. Generelt, etter som jeg har blitt eldre, har min evne og vilje til tilknyttning til andre mennesker blitt mindre og mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #24 Del Skrevet 10. desember Druid skrev (7 minutter siden): Helt klart. Jeg kan ikke huske sist jeg ble forelsket i noen. Generelt, etter som jeg har blitt eldre, har min evne og vilje til tilknyttning til andre mennesker blitt mindre og mindre. Dette var litt interessant. Hvorfor mindre vilje til tilknytning? Skuffelser? Jeg går motsatt vei, jobber aktivt for å åpne for tilknytning, da jeg har vært livredd for å være sårbar hele livet. Nå 40, og mangler mye av evnen, men jeg absolutt vilje til det. Anonymkode: b8296...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #25 Del Skrevet 10. desember Twister skrev (På 7.12.2024 den 19.16): Jeg spør hovedsakelig menn her. Er det vanskeligere å kjenne på forelskelse desto eldre man blir? Ble du raskere forelsket i 20-årene enn for eksempel i 40-50 årene? For min del er det absolutt det. Det henger da sammen med at jeg blir mye mer klar over hva jeg trenger i en kvinne, og ikke minst alle erfaringer gjort som har vist meg det som finnes der ute. I 20 årene er man ung og naiv, og det holder å se en vakker kvinne for å få hjertet til å slå raskere. Men så lærer man seg at et vakkert utseende ikke er synonymt med en vakker innside. Har man lært det, er det ikke nok med utseende lenger og følelsene sitter ikke så løst lenger. Anonymkode: a367f...187 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #26 Del Skrevet 10. desember Var i starten av 30-årene sist jeg ble forelsket. Har det helt fint, og kjenner at jeg er fornøyd med tingenes tilstand. Akkurat der jeg er nå i livet, er det en nedadgående spiral når det gjelder det å ha signifikante andre. Det skjer uten at jeg oppfatter det negativt. Ungene er alt for meg, så har jeg noen familiemedlemmer som jeg er ganske nære. Ellers betyr ikke andre noe særlig for meg. Ingen behov. Da gir det mening at jeg ikke blir forelsket heller. Anonymkode: 52e6f...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 10. desember #27 Del Skrevet 10. desember Ja, tror det har med modenhet å gjøre som så mange andre ting med oss mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. desember #28 Del Skrevet 10. desember (endret) Jeg skiller mellom crush, forelskelse og kjærlighet. Et crush er for meg en fascinasjon av et annet menneske. Det er noe ved hans natur som appellerer veldig til meg. Forelskelse henger litt høyere, og da ønsker jeg å være nær han om det er en mulighet. Ubetinget kjærlighet er når jeg ser opp til han og de kvalitetene han har. Han har evnen til å favne hele meg emosjonelt, ønsker det beste for meg, har et like sterkt ønske om å ta vare på meg som jeg har med han. En mann jeg kan elske for den han er i kraft av seg selv ❤️. Om hjertet mitt ser han så kan jeg bli overraskende fort forelsket ❤️. Endret 10. desember av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 11. desember #29 Del Skrevet 11. desember For min del så tror jeg at evnen til å bli forelsket har vært ganske lik gjennom livet, men som godt voksen kvinne over 50 år møter jeg langt færre aktuelle personer. De fleste på min alder er godt etablert med partner og familie, og det er få single. Da jeg var i 20-årene var det mange flere i samme situasjon, pluss at jeg som ung student også møtte mange flere personer totalt enn jeg gjør nå. Da var det også lettere å bli forelsket. For meg som ikke dater aktivt, så kan det gå lang tid, kanskje flere år, mellom hver gang jeg møter noen som vekke interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå