Twister Skrevet 7. desember #1 Del Skrevet 7. desember Jeg spør hovedsakelig menn her. Er det vanskeligere å kjenne på forelskelse desto eldre man blir? Ble du raskere forelsket i 20-årene enn for eksempel i 40-50 årene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #2 Del Skrevet 7. desember Verken jeg eller noen av kompisene mine har kjent på forelskelse etter at vi passerte 30... Anonymkode: 9ccbd...316 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #3 Del Skrevet 7. desember I 20-årene var det ganske ofte avstandsforelskelse, og noen jeg ikke turte å nærme meg. Det er en mye kraftigere følelse, enn de gangene jeg har blitt sammen med noen. Anonymkode: bd99a...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. desember #4 Del Skrevet 7. desember Tenårene og 20 årene var jeg hodestups forelsket. Hadde og enkelte kjærlighetssorger som jeg til og med nå kan kjenne på om jeg tenker på vedkommende. 30 årene dabbet det gradvis nedover,og nå i snart midten av 40,så er finner jeg meg fortsatt kjærester,og kan kjenne på tiltrekking,men det går egentlig raskt over. Jeg kan bli veldig glad i personen,men ikke sån hodestups forelsket som i "ungdommen" Å går forholdet dukken,så tar jeg det laaaaangt bedre en før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #5 Del Skrevet 7. desember Blir ikke forelsket som voksen nei. Ser noen blir det, og det er en egen korttenkt mennesketype,i mine øyne. Anonymkode: 4a39b...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #6 Del Skrevet 7. desember Twister skrev (2 timer siden): Jeg spør hovedsakelig menn her. Er det vanskeligere å kjenne på forelskelse desto eldre man blir? Ble du raskere forelsket i 20-årene enn for eksempel i 40-50 årene? Sist jeg ble forelsket er over 20 år siden. Det var i hun som er min kone i dag. Anonymkode: ab113...ee4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #7 Del Skrevet 7. desember Jeg var forelsket sist da jeg var 23. Har ikke vært forelsket på over 10 år. Vet jeg har det i meg. Går ikke inn i forhold uten å være sikker på det er rett. Det er urettferdig for den andre og meg, siden jeg innerst inne vet. Er kvinne Anonymkode: 989a7...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #8 Del Skrevet 7. desember I mine yngre dager skulle det ikke mer til enn at jeg syntes en jente var pen for at jeg ble forelsket (eller trodde jeg var forelsket, har i ettertid skjønt at det ikke egentlig var snakk om forelskelse men bare overfladisk tiltrekning). I dag når jeg har passert 50, skal det mer til. Personligheten hennes, og om jeg greier å få kontakt med henne og bli litt kjent med henne, og at hun viser litt interesse tilbake, er veldig viktig. Det skal mye mer til enn at hun er pen for at jeg skal kjenne på tiltrekning og forelskelse. Anonymkode: c34db...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 7. desember #9 Del Skrevet 7. desember Nå er jeg dame. Ble skikkelig forelsket 1 gang i 20 åene. Dette ble far til mitt barn. Ble forelsket igjen 1 gang i 30 årene, endte i katastrofe da mannen viste seg å være psykopat. Etter år alene og hadde det godt, så kom min beste venn og ville være sammen med meg. Gav han en sjanse. Etter 18 år, hadde gitt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7. desember #10 Del Skrevet 7. desember Twister skrev (4 timer siden): Jeg spør hovedsakelig menn her. Er det vanskeligere å kjenne på forelskelse desto eldre man blir? Ble du raskere forelsket i 20-årene enn for eksempel i 40-50 årene? Jeg, mann 46, ble forelsket en gang i midten 40- årene på helt feil grunnlag (som i at jeg viste veldig lite om henne). Det var helt jævlig og samtidig veldig intest. Jeg var helt uforberedt og fullstendig forsvarsløs. Hadde ikke opplevd lignende siden ungdomsskolen. Når jeg ser tilbake på det vet jeg at dette handlet om tid og sted. Det var en sårbar periode etter et brudd og det ville nok ikke skjedd nuh. Konkluderer med at følelsene stort sett roer seg med økende alder. Men det hadde vært godt å oppleve det samme med noen som var bra for meg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #11 Del Skrevet 8. desember Håper ikke dere har rett. Er 30 og rakk aldri bli ordentlig forelsket 😔 Anonymkode: afcaf...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 8. desember #12 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Håper ikke dere har rett. Er 30 og rakk aldri bli ordentlig forelsket 😔 Anonymkode: afcaf...109 Bare tull fra hele gjengen..blir like lett forelsket i dag som for 40 år siden. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #13 Del Skrevet 8. desember Tått skrev (44 minutter siden): Bare tull fra hele gjengen..blir like lett forelsket i dag som for 40 år siden. Takk 😊 Godt å høre Anonymkode: afcaf...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. desember #14 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Verken jeg eller noen av kompisene mine har kjent på forelskelse etter at vi passerte 30... Anonymkode: 9ccbd...316 De fleste av mine kamerater som rotet mye rundt var over 30 år før de traff kvinnen i sitt liv, og det de generelt sa var at de ikke trodde på den store kjærligheten. Så traff de den store kjærligheten, etter de ble 30, og ble sukkerspinn og myk gummi på måter det har vært veldig gøy å følge. Han ene trodde ikke på kjærligheten til han var over 40 år. Nå er han en av dem som har slike Facebook- innlegg som man humrer litt over, for det er litt mye liksom. 😅😂 Min erfaring med menn er at når de faller for en kvinne faller de hardt. Samt at de ofte fnyser av og gjør narr av ekte kjærlighet før de braser inn i den så verden snur seg. 😄🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #15 Del Skrevet 8. desember Tja, kjæresten min har hatt to store kjærligheter. Da han møtte meg etter å ha mistet kona til kreft var han åpen for å finne kjærligheten igjen, uten forhåpninger, men da han traff meg smalt det. Han har aldri vært så raskt sikker på følelsene sine som med meg. Å si at han elsker noen har tatt han noen år. Med meg tok det noen måneder. Han ble hodestups forelsket i meg og jeg i han. Nå planlegger vi fremtiden sammen og ser etter hus sammen♥️ Anonymkode: a1b57...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #16 Del Skrevet 8. desember Jeg vet ikke.Tror det er ganske vanlig å bli forelsket når man er 40 og. jeg ble altså veldig forelsket i en fyr jeg bare chatta litt med og dro på en date med. Han dumpa meg skikkelig og det var ganske vondt. Og så ble jeg forelsket i en som ble min kjæreste i et år ++ Det er slutt nå. Det er et par år siden og sidet det har jeg ikke vært forelsket! Anonymkode: 79683...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #17 Del Skrevet 9. desember Jeg er hodestups forelsket, akkurat blitt 42. Heldigvis er den splitter nye kjæresten min som også er 42, minst like hodestups forelsket i meg. Vi kliner j timesvis, kliner offentlig, tafser hele tiden. Skikkelig fjortisoppførsel, og det er så forbanna deilig. Anonymkode: 9f69f...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #18 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er hodestups forelsket, akkurat blitt 42. Heldigvis er den splitter nye kjæresten min som også er 42, minst like hodestups forelsket i meg. Vi kliner j timesvis, kliner offentlig, tafser hele tiden. Skikkelig fjortisoppførsel, og det er så forbanna deilig. Anonymkode: 9f69f...1ce Hvor gammel er kjæresten din? Anonymkode: a91a5...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #19 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er kjæresten din? Anonymkode: a91a5...55f Hun skrev de begge er 42. Her er vi 42 og 49 og helt like😂🥰 Anonymkode: a1b57...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. desember #20 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er hodestups forelsket, akkurat blitt 42. Heldigvis er den splitter nye kjæresten min som også er 42, minst like hodestups forelsket i meg. Vi kliner j timesvis, kliner offentlig, tafser hele tiden. Skikkelig fjortisoppførsel, og det er så forbanna deilig. Anonymkode: 9f69f...1ce Heldige dere er 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå