Gå til innhold

Er det sant at menn utelukker kvinner med en "fortid" som kjærestematerialet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså i form av å ha utforsket sin egen seksualitet sammen med andre menn. Eller er det bare incel-propaganda?

Anonymkode: f2286...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mange som gjør det. Du må gjerne kalle de for incel propaganda eller hva som enn vil gjøre det bedre for deg. Hva du ligger i å utforske sin egen seksualitet er umulig å vite. Men et høyt antall partnere er nok lite attraktivt for mange, både kvinner og menn. Men så lurer jeg på hvorfor en skulle bry seg om det, om du har et annet syn på sex enn dem?

Anonymkode: 23aab...b24

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Altså i form av å ha utforsket sin egen seksualitet sammen med andre menn. Eller er det bare incel-propaganda?

Det kommer da helt an på hva fortiden besto av 

Anonymkode: 2a15b...501

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ulike, men Jeg kuttet ut min første virkelig store forelskelse fordi jeg fikk vite av bestevenninnen hennes av alle ting, at hun hadde ligget mye rundt og samlet opp en høy lay-count. Jeg ble så lei meg når jeg fikk vite det at jeg bare ghostet hun overalt. Jeg er fremdeles skikkelig lei meg over det hele. Jeg trodde virkelig at hun kom til å være the one. Jeg fantaserte om barna våre, hvor vi skulle bo, hvor vi kom til å reise på ferie, m.m.

Anonymkode: 58863...0fd

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke attraktivt. Vil ikke ha noen som alle andre har hatt. Da føles det ikke verdt å satse på

Anonymkode: 59e76...743

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo ikke noe ja-/nei-spørsmål, akkurat. De færreste normale, veltilpassede menn (eller kvinne) vil utelukke en potensiell partner fordi hun (eller han) har "en fortid". Så tror jeg mange, både menn og kvinner, kan se på en svært utsvevende seksuell historikk som en indikasjon på det ene eller det andre. Men andre tenker det ikke betyr noen verdens ting.

Nei, det er ingen enighet blant alle med utovertiss at kvinner som har "utforsket sin egen seksualitet sammen med andre menn" skal utelukkes som kjærestemateriale. Det ser du jo selv ved at de fleste finner seg en partner til slutt, og gjerne er innom flere partnere på veien. At dette liksom skulle være en slags manne-policy ville jeg definitivt tenkt var noe incel-propaganda. Men det er selvfølgelig ikke synonymt med at ingen menn bryr seg noen verdens ting om mulige kjæresters fortid.

Anonymkode: 1e372...917

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min erfaring er at hvis dama er pen nok, så driter de i det. Jeg har vært en slik dydig en "uten fortid", og har av de fleste menn rundt blitt ansett kun som pulemateriale. Jeg er ikke pen.

Anonymkode: d3e62...b86

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la deg påvirke av svarene her, ts. Menn som forelsker seg, fatter sansen for noen og elsker, er ikke så grunne. Hvis en mann er opptatt av din seksuelle fortid, som er din, og som han ikke noe har med å gjøre, så avvis ham, og finn en som ikke har fått begrepet body count på hjernen. Ikke la andre mennesker begrense hva du ønsker å gjøre. Hvis det virker som alle gutta rundt deg bryr seg, så flytt. Vi er mange ikke-dømmende andre steder.

Anonymkode: 3d801...733

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er mindre sannsynlig at menn med lite seksuell erfaring vil ha en dame som har ligget rundt. Hvis mannen selv har ligget med mange vil han bry seg mindre om damen har det. 

Anonymkode: 60430...dfa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Menn er ulike, men Jeg kuttet ut min første virkelig store forelskelse fordi jeg fikk vite av bestevenninnen hennes av alle ting, at hun hadde ligget mye rundt og samlet opp en høy lay-count. Jeg ble så lei meg når jeg fikk vite det at jeg bare ghostet hun overalt. Jeg er fremdeles skikkelig lei meg over det hele. Jeg trodde virkelig at hun kom til å være the one. Jeg fantaserte om barna våre, hvor vi skulle bo, hvor vi kom til å reise på ferie, m.m.

Tenk om det bare var en misunnelig venninne som fant på løgner eller overdrev for å splitte dere. Kanskje du var naiv og lot deg lure av en sjalu venninne her.. Slike «venninner» finnes det mange av. Tragisk…

Anonymkode: 54eb6...566

• Liker 8
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenk om det bare var en misunnelig venninne som fant på løgner eller overdrev for å splitte dere. Kanskje du var naiv og lot deg lure av en sjalu venninne her.. Slike «venninner» finnes det mange av. Tragisk…

For en råtten venninne!

Anonymkode: 6b68d...d69

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har vel alle en «fortid» full av gode og mindre gode valg. 

som mann i 50-åra har jeg aldri utelukket en potensiell kjæreste på grunn av hennes fortid. Ser på det som livserfaring.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er ubevisst. Jeg prøver å ikke bry meg, men klarer det ikke.

Min egen usikkerhet? Kanskje, jeg vet ikke. Hvorfor er ikke så viktig. Det er høst virkelig, dessverre.

Anonymkode: 7c6e8...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en råtten venninne!

Anonymkode: 6b68d...d69

Dette er bare spekulasjoner fra min side, men jeg har sett og hørt mye i mitt liv så jeg vet at det ikke er usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette. Da jeg var jomfru, ble det satt et rykte om meg fra "klassens dronning" om at jeg var skikkelig hore. Man skal ikke tro alt man hører. 

Anonymkode: d3e62...b86

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ville du hatt en som Sarper i 90 days fiancé som utforsket sin seksualitet med 2000 damer ?

Anonymkode: 78c8c...3d0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da blir hun en annens the one og hun finner sin.

Anonymkode: 3d801...733

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alt man trenger å fortelle altså. Hverken på date eller jobbintervju. 

Anonymkode: 86c2e...7c8

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ned på kvinner som har et høyt antall sexpartnere, men jeg kunne personlig aldri ha giftet meg med eller blitt kjæreste med en kvinne som har et høyt antall sexpartnere bak seg.

Jeg vet at mange unge menn under 25 er ekstra opptatt av dette. Sporadisk prat om det i lunsjen eller når vi har lønningspils sammen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...