Gå til innhold

Hvilke klær er innenfor å gå med på butikken? Eller, hvilke klær er ikke innenfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Voksne mennesker i "koseklær" er faderimeg noe av det styggeste som finnes. Enten det er pysjbuksa eller den 15 år gamle, nuppete og utvaska Umbro-joggebuksa fra da du spilte fotball i tenårene, herregud for noe sløvhet as. TA DEG SAMMEN💀

Men utover å dømme deg rimelig hardt inni meg bryr jeg meg ikke hva du har på så lenge det ikke stinker og er skittent🤷🏼‍♀️  

Anonymkode: 8d042...a6e

Så så... pass på blodtrykket nå så du ikke får hjerteinfarkt... 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mardina skrev (10 minutter siden):

Ahh... Men er det virkelig så nøye da? 😄

Ikke i det hele tatt,

Men når de går på butikken eller hvor som helst ellers, vil den ene være utenfor, og den andre innenfor(buksa).

Bare en spøk.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiaW. skrev (10 minutter siden):

Ikke i det hele tatt,

Men når de går på butikken eller hvor som helst ellers, vil den ene være utenfor, og den andre innenfor(buksa).

Bare en spøk.

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Voksne mennesker i "koseklær" er faderimeg noe av det styggeste som finnes. Enten det er pysjbuksa eller den 15 år gamle, nuppete og utvaska Umbro-joggebuksa fra da du spilte fotball i tenårene, herregud for noe sløvhet as. TA DEG SAMMEN💀

Jeg bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut og hva andre synes. Det er en butikk, ingen catwalk! 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men utover å dømme deg rimelig hardt inni meg bryr jeg meg ikke hva du har på så lenge det ikke stinker og er skittent🤷🏼‍♀️  

Anonymkode: 8d042...a6e

Jeg stinker når jeg har jobba 8 timer om sommeren, det er ikke til å unngå i et fysisk yrke. Så du må bare tåle meg :)

Anonymkode: b24f1...211

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke pysj. 

Ikke treningsklær. 

Anonymkode: 006aa...e71

Who cares? 

Anonymkode: b24f1...211

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før - da jeg brydde meg om hva andre tenkte - var jeg alltid velkledd i butikken, selv om jeg bare skulle innom for å kjøpe et brød. Nå driter jeg i det og går stort sett i ull og fleece. Såkalte daffeklær som enkelte her i tråden gremmes innvendig av. 

Anonymkode: 73010...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva som er galt med mennesker som bryr seg om hvorvidt andre mennesker går med joggebukse eller hettegenser i butikken.

Hvor har det gått feil?

Anonymkode: d7006...a74

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...