Mardina Skrevet 8. desember 2024 #41 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Voksne mennesker i "koseklær" er faderimeg noe av det styggeste som finnes. Enten det er pysjbuksa eller den 15 år gamle, nuppete og utvaska Umbro-joggebuksa fra da du spilte fotball i tenårene, herregud for noe sløvhet as. TA DEG SAMMEN💀 Men utover å dømme deg rimelig hardt inni meg bryr jeg meg ikke hva du har på så lenge det ikke stinker og er skittent🤷🏼♀️ Anonymkode: 8d042...a6e Så så... pass på blodtrykket nå så du ikke får hjerteinfarkt... 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 8. desember 2024 #42 Del Skrevet 8. desember 2024 Mardina skrev (10 minutter siden): Ahh... Men er det virkelig så nøye da? 😄 Ikke i det hele tatt, Men når de går på butikken eller hvor som helst ellers, vil den ene være utenfor, og den andre innenfor(buksa). Bare en spøk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. desember 2024 #43 Del Skrevet 8. desember 2024 MiaW. skrev (10 minutter siden): Ikke i det hele tatt, Men når de går på butikken eller hvor som helst ellers, vil den ene være utenfor, og den andre innenfor(buksa). Bare en spøk. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #44 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Voksne mennesker i "koseklær" er faderimeg noe av det styggeste som finnes. Enten det er pysjbuksa eller den 15 år gamle, nuppete og utvaska Umbro-joggebuksa fra da du spilte fotball i tenårene, herregud for noe sløvhet as. TA DEG SAMMEN💀 Jeg bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut og hva andre synes. Det er en butikk, ingen catwalk! AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men utover å dømme deg rimelig hardt inni meg bryr jeg meg ikke hva du har på så lenge det ikke stinker og er skittent🤷🏼♀️ Anonymkode: 8d042...a6e Jeg stinker når jeg har jobba 8 timer om sommeren, det er ikke til å unngå i et fysisk yrke. Så du må bare tåle meg Anonymkode: b24f1...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #45 Del Skrevet 9. desember 2024 Ikke pysj. Ikke treningsklær. Anonymkode: 006aa...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #46 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke pysj. Ikke treningsklær. Anonymkode: 006aa...e71 Who cares? Anonymkode: b24f1...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #47 Del Skrevet 9. desember 2024 Før - da jeg brydde meg om hva andre tenkte - var jeg alltid velkledd i butikken, selv om jeg bare skulle innom for å kjøpe et brød. Nå driter jeg i det og går stort sett i ull og fleece. Såkalte daffeklær som enkelte her i tråden gremmes innvendig av. Anonymkode: 73010...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #48 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg lurer litt på hva som er galt med mennesker som bryr seg om hvorvidt andre mennesker går med joggebukse eller hettegenser i butikken. Hvor har det gått feil? Anonymkode: d7006...a74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå