Gå til innhold

Foreldrekonflikt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er så utrolig sliten. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. har mest lyst til å slippe alt jeg har i hendene og flytte til Afrika. Jeg makter snart ikke mer.

Hvorfor er det slik at det er stort fokus på mobbing i barnealder og ungdomsskolealder, trivsel på jobb, trivsel på skole.. så snart man har barn sammen, da skal man finne seg i å bli konstant mobbet, i 18år? Samtidig blir man tvunget til å ha kontakt med vedkommende, for hvis man ikke har det, er man ikke samarbeidsvillig? 

Anonymkode: ddd40...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et familiemedlem som har det samme med sin ekspartner. Grusomt å være vitne til, og også en del av, for det går hardt utover oss andre også. Men det er selvfølgelig verst for mitt familiemedlemmet. Denne ekspartneren er oer definisjon psykopat og man blir helt maktesløs. Der skulle vært forum der folk som blir utsatt for dette kan komme sammen. 

Anonymkode: bfdf6...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har et familiemedlem som har det samme med sin ekspartner. Grusomt å være vitne til, og også en del av, for det går hardt utover oss andre også. Men det er selvfølgelig verst for mitt familiemedlemmet. Denne ekspartneren er oer definisjon psykopat og man blir helt maktesløs. Der skulle vært forum der folk som blir utsatt for dette kan komme sammen. 

Anonymkode: bfdf6...0e7

Hvordan er det for familiemedlemmet ditt? Hvordan overlever hun/han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn med far til barnet vårt. Familien min støtter meg heldigvis. Og barnevernet, familievernkontoret,  bup  og fastlegen støtter meg. Er helt pyton. 

Anonymkode: 58a95...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har det også sånn med far til barnet vårt. Familien min støtter meg heldigvis. Og barnevernet, familievernkontoret,  bup  og fastlegen støtter meg. Er helt pyton. 

Anonymkode: 58a95...8ba

Hvordan håndterer du det? har du fått god hjelp fra noen? hvordan går det med barnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...