AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Hei. Jeg har pcos og har ikke hatt mensen på nesten et år, har gått på metformin i noen mnd å fikk eggløsning denne mnd. Vært gravid en gang, hvor jeg fikk en SA. Redd det skal skje igjen, noen som har erfaringer med SA flere ganger på rad ved pcos? Anonymkode: 143a6...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg har pcos og har ikke hatt mensen på nesten et år, har gått på metformin i noen mnd å fikk eggløsning denne mnd. Vært gravid en gang, hvor jeg fikk en SA. Redd det skal skje igjen, noen som har erfaringer med SA flere ganger på rad ved pcos? Anonymkode: 143a6...0fc Ikke noe forhold mellom miste og pcos. Du kan eventuelt ha lite progrestoron etter eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 mommyaka skrev (1 minutt siden): Ikke noe forhold mellom miste og pcos. Du kan eventuelt ha lite progrestoron etter eggløsning. Det er dessverre økt risiko for spontanabort med pcos. Anonymkode: eb540...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 13.16): Det er dessverre økt risiko for spontanabort med pcos. Anonymkode: eb540...a69 Hvilke kilder har du det i fra? Aldri hørt et pip om det etter 6 år som prøver med pcos, og jeg har spurt om det kunne ha en sammenheng - fikk nei til svar av fertilitetslegene Anonymkode: 8139a...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvilke kilder har du det i fra? Aldri hørt et pip om det etter 6 år som prøver med pcos, og jeg har spurt om det kunne ha en sammenheng - fikk nei til svar av fertilitetslegene Anonymkode: 8139a...c08 PCOS women are at risk of EPL, defined clinically as first trimester miscarriage. EPL occurs in 30 to 50% of PCOS women compared with 10 to 15% of normal women. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3659904/ https://www.fertilityfamily.co.uk/blog/does-pcos-increase-your-chances-of-miscarriage/ https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC8394863/ Det virker som det er litt mer usikkerhet rundt temaet enn jeg trodde, men finnes en del forskning som tyder på det. Jeg synes det er rart at fertilitetslegene ikke var åpne for at det kanskje kan ha en sammenheng. Anonymkode: eb540...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 Aldri hatt SA med PCOS. 3 svangerskap. Anonymkode: b7bfe...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå