AnonymBruker Skrevet 9. desember #41 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 12.41): Finner ikke den noe sted men noe ala denne. Anonymkode: 24b68...8d2 https://www.krefting.no/produkt/hagerty-rensemaskin-blue-h/ Den har jo mulighet til å suge opp vann? To knapper for det. Og også mulig å fysisk ta ut vannledningen Anonymkode: caaf8...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #42 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Snakket med butikken i dag da jeg leverte den tilbake og fikk beskjed at siden mine møbler er i lys lin stoff så anbefales det ikke å bruke denne maskinen, da vil det bli flekker.😔 Jeg gjorde alt riktig fikk jeg beskjed om, men mine lyse møbler tåler ikke denne. Ts Anonymkode: 24b68...8d2 Men du sjekket vel at møblene tålte rens først?? Anonymkode: 63bc3...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #43 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Men dette står det faktisk ingenting om i manualen man får med. Anonymkode: f7a1a...5be Nei, men det er jo ren logikk. Anonymkode: 8ef6d...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #44 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, men det er jo ren logikk. Anonymkode: 8ef6d...d9a Nå er ikke alle mennesker like smarte som deg da. Vi er tre stykker bare i denne tråden som har opplevd det samme, så det er tydeligvis ikke 100% logisk for absolutt alle. Anonymkode: f7a1a...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #45 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (10 timer siden): Snakket med butikken i dag da jeg leverte den tilbake og fikk beskjed at siden mine møbler er i lys lin stoff så anbefales det ikke å bruke denne maskinen, da vil det bli flekker.😔 Jeg gjorde alt riktig fikk jeg beskjed om, men mine lyse møbler tåler ikke denne. Ts Anonymkode: 24b68...8d2 Butikken mente du gjorde alt riktig når møblet forble dryppende vått? Anonymkode: 482f6...7c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå