Hmmmmmm Skrevet 8. desember 2024 #21 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Som jeg skrev, på håndtaket trykker man inn og da kommer det vann ut, når man slipper så er det ikke vann, det er eneste funksjon på den. Så når jeg trykket på og gikk over så ble det for vått og når jeg slapp og gikk over samme sted så forble det fortsatt vått. Anonymkode: 24b68...8d2 Men suger den ikke opp noe av vannet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #22 Del Skrevet 8. desember 2024 Den skal suge samtidig som den påfører vannet. Det er en knapp på håndtaket men to knapper på selve maskinen og du må trykke på begge for at den skal suge opp samtidig. Anonymkode: 7b656...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 8. desember 2024 #23 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har egen maskin og har hatt det i 15 år. Rensemiddel på egen flaske, skrubb inn med børste. Bruk kun vann i maskinen og gå over hele området du skal rense med vann og suging på til du ser det ikke kommer skum fra såpen. Støvsug over for å få ut det meste av vann etterpå. Avhenger jo litt av selve produktet du skal rense hvor vått det er etterpå. Et teppe vil vanligvis bare være fuktig mens en sofa med skumgummi under vil være mer vått. Det er helt vanlig at det er vått fuktig en stund, men tørker somregel over natta i vanlig innetemperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #24 Del Skrevet 8. desember 2024 Hmmmmmm skrev (2 timer siden): Men suger den ikke opp noe av vannet? Nei, selv om jeg går over så forblir det vått og da mener jeg virkelig vått. Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #25 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den skal suge samtidig som den påfører vannet. Det er en knapp på håndtaket men to knapper på selve maskinen og du må trykke på begge for at den skal suge opp samtidig. Anonymkode: 7b656...b86 Har gjort dette men ble missfornøyd, der hvor det ble vått forble det vått, måtte bruke føner. Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #26 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken maskin var det? Jeg planlegger faktisk å leie en maskin i morgen, fra Jernia, for å rense både sofa og tepper. Anonymkode: 68746...187 Finner ikke den noe sted men noe ala denne. Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #27 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Finner ikke den noe sted men noe ala denne. Anonymkode: 24b68...8d2 Mener det er to ting du skal holde inne på håndtaket på den for at den skal suge samtidig. Men uansett, en sofa vil være våt lengre enn ett teppe. Å rense sofa er best på sommeren når putene kan ligge ute og lufte seg etterpå. Anonymkode: 7b656...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #28 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei, selv om jeg går over så forblir det vått og da mener jeg virkelig vått. Anonymkode: 24b68...8d2 Men da må du jo bruke lenger tid på å suge. Enig med alle andre som antar at det er brukerfeil inne i bildet... Eventuelt at du har leid en maskin som kun bløtgjør og ikke suger. Jeg har en billig våtstøvsuger fra biltema som jeg har brukt på setene i bilen, sofaer o.l. Men da tilfører jeg jo såpe og vann først selv, skrubber ved behov og lar det virke en liten stund før jeg bruker maskinen til å suge opp væsken. Og den har fungert helt topp. Anonymkode: 5d477...e94 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #29 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har opplevd akkurat det samme som deg, TS. Husker ikke lenger om jeg leide fra Jernia eller Clas Ohlson. Men både sofa og lenestol ble dryppende våte, det var kun én knapp og ingen måte å få den tll å suge inn uten at den også helte ut vann. Sofa og lenestol ble skikkelig stygge og har ikke vært mulige å få fine. Jeg leide inn en person med bedre apparat som kom for å prøve å fikse møblene for meg, men skjoldene hadde satt seg og var ikke mulige å fjerne. Hun sa det var ikke første gang hun ble ringt til etter at noen hadde leid en slik maskin selv. Har endt opp med å måtte kjøpe nye trekk til sofaen, lenestolen er det ikke mulig med nytt trekk til, så den ser fæl ut enda. Dekker over det verste med ett pledd. Den maskina jeg leide så ØSTE det ut vann når man trykket inn knappen. Selv om det hadde vært en mulighet for å bare suge inn, så tror jeg det kom så mye vann ut at det ikke hadde vært mulig å få det sugd opp igjen. Anonymkode: f7a1a...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #30 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilken maskin var det? Jeg planlegger faktisk å leie en maskin i morgen, fra Jernia, for å rense både sofa og tepper. Anonymkode: 68746...187 Vi leide hos Jernia, fungerte supert! Anonymkode: cab45...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #31 Del Skrevet 8. desember 2024 Da bruker du den feil. Klart det blir ikke helt tørt med engang men dryppende vått blir det ikke. Let opp bruksanvisningen på nett. Eller instruksjoner på YouTube. Anonymkode: edb96...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #32 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har opplevd akkurat det samme som deg, TS. Husker ikke lenger om jeg leide fra Jernia eller Clas Ohlson. Men både sofa og lenestol ble dryppende våte, det var kun én knapp og ingen måte å få den tll å suge inn uten at den også helte ut vann. Sofa og lenestol ble skikkelig stygge og har ikke vært mulige å få fine. Jeg leide inn en person med bedre apparat som kom for å prøve å fikse møblene for meg, men skjoldene hadde satt seg og var ikke mulige å fjerne. Hun sa det var ikke første gang hun ble ringt til etter at noen hadde leid en slik maskin selv. Har endt opp med å måtte kjøpe nye trekk til sofaen, lenestolen er det ikke mulig med nytt trekk til, så den ser fæl ut enda. Dekker over det verste med ett pledd. Den maskina jeg leide så ØSTE det ut vann når man trykket inn knappen. Selv om det hadde vært en mulighet for å bare suge inn, så tror jeg det kom så mye vann ut at det ikke hadde vært mulig å få det sugd opp igjen. Anonymkode: f7a1a...5be Dette! Akkurat dette som skjedde meg. Hvorfor kan dere ikke forstå at det er ikke jeg som har gjort noe feil? Ts Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #33 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da bruker du den feil. Klart det blir ikke helt tørt med engang men dryppende vått blir det ikke. Let opp bruksanvisningen på nett. Eller instruksjoner på YouTube. Anonymkode: edb96...48d Jo, påstår du at jeg lyver da? Jeg har ikke bilde å vise til, da jeg har brukt føner til å få det tørt, men det ble dryppende våt ja. Det sprutet så mye vann når jeg brukte det at det ble dryppende vått. Ts Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #34 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg har opplevd noe av det samme som deg TS. Leide maskin på Clasohlson. Fikk noe panikk da maskinen virkelig øste ut vann. Endte opp med å tømme maskinen for vann når jeg skulle suge opp vannet. Jeg fikk igjen pengene mine for leia, for det viste seg at den var ødelagt. Flere deler var blant annet knekt. Hvis noen lurer så leste jeg selvsagt bruksanvisningen. Den måtte jeg søke opp selv på nettet. Anonymkode: 865bf...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #35 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Som jeg skrev, på håndtaket trykker man inn og da kommer det vann ut, når man slipper så er det ikke vann, det er eneste funksjon på den. Så når jeg trykket på og gikk over så ble det for vått og når jeg slapp og gikk over samme sted så forble det fortsatt vått. Anonymkode: 24b68...8d2 1. du kan selv styre hvor mye vann. Du trenger ikke trykke helt inn, men kun holde et lite trykk på håndtaket. Har leid en tilsvarende - og om jeg trykket helt inn kom det jo en foss, men om man er forsiktig- så kom det mindre vann. 2. Når man skal suge det opp igjen, så må man skru av vanntilførselen. Anonymkode: 8ef6d...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #36 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg leide en til jernia. Super fornøyd. Ble så bra. Anonymkode: c0a5a...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #37 Del Skrevet 9. desember 2024 Disse maskinene er idiotsikre Det er derfor ingen tror deg. Brukerfeil, kun din feil. Anonymkode: 2a6be...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #38 Del Skrevet 9. desember 2024 Snakket med butikken i dag da jeg leverte den tilbake og fikk beskjed at siden mine møbler er i lys lin stoff så anbefales det ikke å bruke denne maskinen, da vil det bli flekker.😔 Jeg gjorde alt riktig fikk jeg beskjed om, men mine lyse møbler tåler ikke denne. Ts Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #39 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Disse maskinene er idiotsikre Det er derfor ingen tror deg. Brukerfeil, kun din feil. Anonymkode: 2a6be...d24 Ok. Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #40 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 1. du kan selv styre hvor mye vann. Du trenger ikke trykke helt inn, men kun holde et lite trykk på håndtaket. Har leid en tilsvarende - og om jeg trykket helt inn kom det jo en foss, men om man er forsiktig- så kom det mindre vann. 2. Når man skal suge det opp igjen, så må man skru av vanntilførselen. Anonymkode: 8ef6d...d9a Men dette står det faktisk ingenting om i manualen man får med. Anonymkode: f7a1a...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå