Gå til innhold

Dere voksne menn på 40 som bitcher om eksen til ny date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere tenkt at på hvordan dere fremstår? UANSETT hva hun har gjort, eller hvor gærn hun er, så er det jo du som snakker skit. 

og 2; Baksnakking er rødt flagg. Uansett hva eksen har gjort, så viser du at du på et eller anna tidspunkt, kommer til å snakke skit om meg og. 

For det tredje. det du snakker om, er det som står i hodet på deg. MAO. din eks. 

Jeg har fått nok av det her. Jeg har vært på EN date med en fyr, og vedkommede driver å sender meg meldinger hver dag om eksen, hva hun gjlr, hvor mange meldinger han får osv. Jeg vil ikke ha dette remjinga fra voksne menn som må lære seg å sette grenser.

Hvorfor gjør folk dette? 

Anonymkode: 5a742...49f

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og ja, jeg har satt grenser sjøl. Selvfølgelig. Har sagt at jeg ikke vil høre om det her osv. Men han holder på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og ja, jeg har satt grenser sjøl. Selvfølgelig. Har sagt at jeg ikke vil høre om det her osv. Men han holder på. 

Blokker å gå videre.

Anonymkode: db22c...876

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det fungerer. 
Det tok ikke lang tid før den nye dama til min eks begynte å blande seg og sende hatefulle meldinger. Enda jeg valgte «null kontakt» og holdt meg på milevis avstand.

Det mest triste er at hun faktisk er et friskt og normalt menneske. Likevel fikk han til dette. 

Anonymkode: 37122...6af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det fungerer. 
Det tok ikke lang tid før den nye dama til min eks begynte å blande seg og sende hatefulle meldinger. Enda jeg valgte «null kontakt» og holdt meg på milevis avstand.

Det mest triste er at hun faktisk er et friskt og normalt menneske. Likevel fikk han til dette. 

Anonymkode: 37122...6af

Forstår ikke helt det her. Men jeg forstår det handler om regulering av seg selv. Altså at man regulerer følelser ved å bruke andre som søppelbøtte for uregulerte følelser. Men det er jo bare drama og drit, det er jo ikke noe kreativt ved det. Jeg vil jo ha en mann som støtter meg og andre opp, ikke en mann som baksnakker og klager og ikke tør å sette grenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har dere tenkt at på hvordan dere fremstår? UANSETT hva hun har gjort, eller hvor gærn hun er, så er det jo du som snakker skit. 

og 2; Baksnakking er rødt flagg. Uansett hva eksen har gjort, så viser du at du på et eller anna tidspunkt, kommer til å snakke skit om meg og. 

For det tredje. det du snakker om, er det som står i hodet på deg. MAO. din eks. 

Jeg har fått nok av det her. Jeg har vært på EN date med en fyr, og vedkommede driver å sender meg meldinger hver dag om eksen, hva hun gjlr, hvor mange meldinger han får osv. Jeg vil ikke ha dette remjinga fra voksne menn som må lære seg å sette grenser.

Hvorfor gjør folk dette? 

Fordi de er bitre, besatt og mangler impulskontroll. 

Da jeg møtte kjæresten min var jeg forvirra og lei meg og sint over bruddet med eksen, men jeg tenkte også at dette har ingenting med nåværende å gjøre og jeg vil ikke at vårt forhold skal fylles opp med fokus på ekser. 

Jeg gikk kanskje litt langt, for kjæresten måtte eksplisitt spørre om ekser. Og lurte litt på hva jeg skjulte. Men jeg tror det er bedre den veien. Har klagd masse til venninner men ikke til ham. 

Anonymkode: 2553d...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...