AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #61 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Aap men pigg nok til å ha med 4 barn til utlandet? Spesielt. Anonymkode: 11771...4c5 Like spesiellt som uføre som venter barn nummer 3 og 4. De klarer ikke jobbe, men å fø opp en skokk med unger klarer de og attpåtil er det single. Anonymkode: 742cd...42c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #62 Del Skrevet 8. desember 2024 Snublefot62 skrev (39 minutter siden): Imponerende å få en så klar uttale fra en advokat innen dette området i ei helg... Sa jeg at det var i dag? 🤦🏼♀️ Anonymkode: 08019...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #63 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Like spesiellt som uføre som venter barn nummer 3 og 4. De klarer ikke jobbe, men å fø opp en skokk med unger klarer de og attpåtil er det single. Anonymkode: 742cd...42c Klarer man ikke å jobbe har man mye kjærlighet og trygget å gi barn kjære venn. Ser for meg at du er en ego kattedame som ikke har noe kjærlighet i deg og bare vil alle vondt og lever på sosial hjelp 😂 Anonymkode: 08019...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #64 Del Skrevet 8. desember 2024 Olsen skrev (37 minutter siden): Spør en advokat. Har du ikke penger spør om hjelp hos jussbuss eller juridisk rådgivning for kvinner (JURK). Sjekk om din kommune har gratis rådgivning hos advokat. Noen kommuner har slik rådgivning der man får vurdert saken sin. Du må da møte godt forberedt. Saken blir ikke løst der og da. Du kan få tips til hva du gjør videre. Jeg har penger og har fått meg advokat. Jeg betaler også tilbake hver kr når den tid kommer. Barnevernet er også på min side. Ville bare høre om andre har vært i lik situasjon og hva dem har fått i straff. Anonymkode: 08019...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #65 Del Skrevet 8. desember 2024 PITTY skrev (24 minutter siden): Hvis du er i så tett allianse med barnevernet, og at det til og er de som anmoder deg om å rømme landet for barnets skyld. Kan du ikke få med deg det samme barnevern som bistand for dine uoverenstemmelser med NAV? Formildende omstendigheter.. Dem er med og på min side. Ville bare høre om andre var i samme situasjon ang straff og hvordan ting foregikk. Aldri vært borti noe sånt før og heller aldri vært i rettssak. Anonymkode: 08019...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. desember 2024 #66 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sa jeg at det var i dag? 🤦🏼♀️ Anonymkode: 08019...d67 Nei det gjorde du ikke. Men det ville vært veldig naturlig å nevne dette i første innlegg dersom dette var tilfelle. Og så er det imponerende at du har vært i kontakt med advokat og fortsatt lurer på om fengselsstraff er en risiko (noe advokaten er vesentlig bedre egnet til å svare på enn anonyme brukere på KG), hvor lang tid det vil ta etc. Dette er spørsmål som er naturlige å ha, men den beste til å svare på slike spørsmål er faktisk advokaten du har snakket med som sier at dette ikke er noe å bekymre seg over. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #67 Del Skrevet 8. desember 2024 I og med at du har svindlet for over 300.000 kr, så er det stor sannsynlighet for fengsel vil jeg tro. Spesielt siden historien din høres spinnvill ut. Barnevernet sender ikke barn ut av landet, da de har plikt til å følge opp barnet. Tilsynsfører, kommune og barnevern skal jo besøke barnet flere ganger i året. Skal de da liksom ha reist til utlandet? Barnet har og skoleplikt i Norge. Anonymkode: 908a3...eec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #68 Del Skrevet 9. desember 2024 Svindle for 300 000? Det pleier å bli fengsel. Anonymkode: e51f1...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 9. desember 2024 #69 Del Skrevet 9. desember 2024 Her kan du lese reglene om bedrageri: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-15#§372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #70 Del Skrevet 9. desember 2024 Det tas hensyn til omsorg for barn ved straffeutmåling. Har du aleneomsorg for flere barn er det nokså lite sannsynlig at du blir dømt til fengsel. Anonymkode: d862e...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #71 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 12.56): Det stemmer av barnevernet har omsorg men jeg hadde daglig omsorg. Barnet kunne ikke plasseres andre plasser på det tidspunktet og eneste utvei var det å måtte til utlandet for en periode. Anonymkode: 08019...d67 Ruser du deg eller har adhd? For HI var så usammenhengende og uforståelig. Du sier ufør men nevner samtidig aap. Barnevern som dere måtte rømme fra.. og til utlandet? Og så sier du at du har fosterbarn, noe jeg tviler på. Høres ut som det er veldig mye som skjer i livet ditt som du må børste opp i. Alt føles som kaos rundt deg. Anonymkode: 58f00...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #72 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 11.41): I og med at du har svindlet for over 300.000 kr, så er det stor sannsynlighet for fengsel vil jeg tro. Spesielt siden historien din høres spinnvill ut. Barnevernet sender ikke barn ut av landet, da de har plikt til å følge opp barnet. Tilsynsfører, kommune og barnevern skal jo besøke barnet flere ganger i året. Skal de da liksom ha reist til utlandet? Barnet har og skoleplikt i Norge. Anonymkode: 908a3...eec Ingen barn har skoleplikt. Foreldrene har undervisningsplikt, og kan velge å overføre dette til en skole. Anonymkode: ad579...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #73 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 12.56): Det stemmer av barnevernet har omsorg men jeg hadde daglig omsorg. Barnet kunne ikke plasseres andre plasser på det tidspunktet og eneste utvei var det å måtte til utlandet for en periode. Anonymkode: 08019...d67 Du kidnappet et fosterbarn? Du har selvfølgelig ikke lov å ta med deg et fosterbarn til utlandet i lengre periode. Barnevernet har gitt deg daglig omsorg, men de har ansvaret for barnet. I tillegg går du på AAP og reiser ut av landet uten å melde i fra. Om denne historien er ekte har du mer problemer enn svindel. Anonymkode: 21ecc...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå