Gå til innhold

Hvilke menn sveiper du automatisk til venstre på (Tinder)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Solbrillebilder, barisbilder, de som har "prøver å finne ut av det", de som skriver at de har alt på stell, har hus, bil,båt,hytte osv, De som ikke viser ansikt,og bare har hodeløse bilder av seg i dress, og gjerne viser klokken, eller bilen. De som har bilder og tekst som viser en ualminnelig aktiv livsstil, dette er menn 50 pluss, og jeg får midtlivskrisevibber av det.

Anonymkode: f20d4...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 10.57):

Når menn ikke skriver noe om seg selv orker jeg ikke. Heller ikke der de har elendige bilder av seg selv, typ sitte med mobilen nede i fanget og ta selfie der man ser rett opp i dobbelthaka og neseborene. 

Og så er det jo de mennene jeg skjønner er utenfor min "liga". Jeg er en 41 år gammel småbarnsmamma med strekkmerker på magen og cellullitter på rumpa, jeg er ikke en tier utseendemessig og det vet jeg 😄 

Anonymkode: 0f8c4...e72

Hvordan vet du at de er utenfor din liga? Hvis du liker profilen, hva har du å tape. Kanskje han som du tror er utenfor din liga synes du er kjempe attraktiv?

Anonymkode: a73da...d43

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det som svarer her i det hele tatt på Tinder? Profilen min burde vært midt i blinket for de fleste som har svart her, men allikevel har jeg noen og 70 likes fra asiatiske damer med ikke EN fra norske damer, så kommentarene her er neppe representative for de fleste damene på Tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det som svarer her i det hele tatt på Tinder? Profilen min burde vært midt i blinket for de fleste som har svart her, men allikevel har jeg noen og 70 likes fra asiatiske damer med ikke EN fra norske damer, så kommentarene her er neppe representative for de fleste damene på Tinder.

Da vet du jo hvorfor du ikke får noen fra norske. Men bra du har fra asiatiske. 

Jeg er helt enig med de over, det er ting jeg hadde svipet bort om jeg var der. Får ikke en trygg god følelse av en sånn beskrivelse.

Anonymkode: 6a34e...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da vet du jo hvorfor du ikke får noen fra norske. Men bra du har fra asiatiske. 

Jeg er helt enig med de over, det er ting jeg hadde svipet bort om jeg var der. Får ikke en trygg god følelse av en sånn beskrivelse.

Åja, du er motsatt beklager 😅 Uansett bra du har fra asiatiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- ingen tekst
- selfie i bar overkropp 
- veldig ivrig på friluftsliv 
- tydelig inaktiv livsstil 
- de med barn

Anonymkode: c3ae2...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at de er utenfor din liga? Hvis du liker profilen, hva har du å tape. Kanskje han som du tror er utenfor din liga synes du er kjempe attraktiv?

Jeg har godt med selvinnsikt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 10.57):

Når menn ikke skriver noe om seg selv orker jeg ikke.

Et lite sidespor, men hvis menn skulle hatt samme krav så hadde 95% av kvinnene på Tinder blitt sveipet venstre.

Anonymkode: 37c30...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Et lite sidespor, men hvis menn skulle hatt samme krav så hadde 95% av kvinnene på Tinder blitt sveipet venstre.

Og så? Hvorfor skal jeg vise interesse for en mann jeg ikke vet noe om? At menn sveiper høyre på kvinner som ikke skriver noe om seg selv får nå være deres valg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og så? Hvorfor skal jeg vise interesse for en mann jeg ikke vet noe om? At menn sveiper høyre på kvinner som ikke skriver noe om seg selv får nå være deres valg. 

Joda det er ditt valg også, men jeg vil påstå at de mennene som er ute etter noe seriøst på Tinder gjør en vurdering av hele profilen før de sveiper. Og da nytter det ikke å klage på hvorfor man ikke får matcher med de seriøse mennene når man selv har en profil som lyser i lang vei "jammen menn sveiper til høyre på alt uansett".

Mulig det burde vært en egen tråd her som er rettet motsatt vei, "Hvilke kvinner sveiper du automatisk til venstre på tinder", men tipper den ville dødd ut ganske raskt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk skriver hva som er automatisk nei for dem, ikke at fravær av det på profilen betyr automatisk ja. Det kan være andre ting som gjør at du velges bort, som ikke er så vanlig at det inkluderes i en slik liste.

Anonymkode: 9eb39...bde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda det er ditt valg også, men jeg vil påstå at de mennene som er ute etter noe seriøst på Tinder gjør en vurdering av hele profilen før de sveiper. Og da nytter det ikke å klage på hvorfor man ikke får matcher med de seriøse mennene når man selv har en profil som lyser i lang vei "jammen menn sveiper til høyre på alt uansett".

Mulig det burde vært en egen tråd her som er rettet motsatt vei, "Hvilke kvinner sveiper du automatisk til venstre på tinder", men tipper den ville dødd ut ganske raskt..

Men hvordan skal jeg vurdere hele profilen til en mann kun ut ifra et bilde? Det er jo ikke så mye å vurdere da? 

Vet ikke om jeg skjønte helt hva du mente. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (På 7.12.2024 den 19.59):

Var vel det jeg ville fram til at her på KG er ikke de kvinnene som har slike preferanser,men utenfor KG er det tilsynelatende lite som tilsier at kvinner begrenser seg mot hva mange her inne mener. 

Virkeligheten utenfor kg er noe annet ja.

Anonymkode: bf79c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på Tinder og det som er ett kontant nei fra meg er:

• Baris bilder
• Bilder tatt i senga
• Alle som ikke ønsker forhold 
• Filter bilder
• Ser sure ut eller har profiltekst som er negativ. Fex tåler ikke drama, det finnes bare to kjønn om du ikke er enig så sveip ditt.. sånne ting. 

Så betyr ikke det at jeg liker absolutt alle andre. Det er komplisert og ikke alltid en rasjonell grunn til at jeg trykker liker på noen. 

Det er gjerne en artig tekst, bilder av fritidsaktiviteter jeg synes ser kult ut eller noe annet som gjør meg nysgjerrig og fascinert. 

Det er også mange jeg ikke trykker liker på for jeg tenker jeg har ikke kjangs likevel😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (1 time siden):

Det er også mange jeg ikke trykker liker på for jeg tenker jeg har ikke kjangs likevel😅

Dette er synd! Har selv i blant opplevd å ha interesse for en person av det motsatte kjønn, men tenkt litt at jeg ikke har sjans. Men så har vi begynt å prata, og så viser det seg at nevnte person trodde den ikke har sjans på MEG! Har derfor av og til fundert på hvor mange der ute som egt er interessert i hverandre, men ikke gidder å prøve!

Dumt å stenge ute noen, som kunne blitt noe bra, bare fordi man tenker man ikke har sjans. Her må man jo bare like dem man får interesse for. Om det ikke blir match, hva så? Tenker nå jeg værtfall da. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Balloon skrev (1 time siden):

Dette er synd! Har selv i blant opplevd å ha interesse for en person av det motsatte kjønn, men tenkt litt at jeg ikke har sjans. Men så har vi begynt å prata, og så viser det seg at nevnte person trodde den ikke har sjans på MEG! Har derfor av og til fundert på hvor mange der ute som egt er interessert i hverandre, men ikke gidder å prøve!

Dumt å stenge ute noen, som kunne blitt noe bra, bare fordi man tenker man ikke har sjans. Her må man jo bare like dem man får interesse for. Om det ikke blir match, hva så? Tenker nå jeg værtfall da. 😅

Sant nok😅 Den som intet våger, intet vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det meste er sagt. Jeg kan legge til bilder med alkohol.

Anonymkode: 3adf9...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Balloon skrev (22 timer siden):

Jeg har oftere lurt på om det faktisk kan være tilfelle, og da blir det vanskelig med match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som har bilder av barna sine på Tinder.

- De som står foran speilet i bar overkropp.

- De med døde dyr på bildene sine eller våpen (jakt).

- De som ikke gidder å skrive noe i profilen sin.

- De som åpenbart er ute av min liga:p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...