Gå til innhold

Hvilke menn sveiper du automatisk til venstre på (Tinder)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For meg er det:

-Flashy bilder med dyre klokker og flotte biler (Får usikker playboy vibes)

-Mange bilder av kropp (Usikker fuckboy vibes)

-Bilder med reptiler (😱)

-Bilder tatt i skitne baderomsspeil (Æsj!)

-Profiltekster som nevner at de ikke vil ha drama (Er vel en selvfølge for voksne folk! Og nevnes det tenker jeg automatisk at det er en ustabil person som opplever mye drama selv)

Anonymkode: 20b7e...51d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Veldig overvektige, de med solbriller eller gruppebilder på alle, barisbilder, «skrytebilder» (stramme muskler i speilet) jakt, fiske, de uten bilder eller bilde av ting (uten bilder av seg selv) de som skriver ting som «drama nei takk» «ikke gidd å matche om du ikke gidder å svare»

og de med barn på bildene (der barna vises) 

Anonymkode: e6219...2da

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Profiler hvor de skjuler ansiktet.

Profiler med bilder som er tatt fra nettet.

Profiler hvor de fokuserer på six packen.

Profiler hvor de har solbriller på alle bildene så man ikke kan se øynene.

Profiler som er i åpne forhold.

Prøver å finne ut av det sveiper jeg også bort.

Anonymkode: 4cd62...a31

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når menn ikke skriver noe om seg selv orker jeg ikke. Heller ikke der de har elendige bilder av seg selv, typ sitte med mobilen nede i fanget og ta selfie der man ser rett opp i dobbelthaka og neseborene. 

Og så er det jo de mennene jeg skjønner er utenfor min "liga". Jeg er en 41 år gammel småbarnsmamma med strekkmerker på magen og cellullitter på rumpa, jeg er ikke en tier utseendemessig og det vet jeg 😄 

Anonymkode: 0f8c4...e72

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De med bar overkropp!! Disse er IKKE ute etter å bli kjent med hvilken favorittfarge du har, dine håp og drømmer. 

Anonymkode: 2fcf6...dc3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Jaktbilder
- Fiskebilder
- Traktorbilder
- "Se på den fete bilen min"-bilder
- Rånere
- Typete rockere over 30
- Menn med unger
- Menn i baris
- Menn som flekser muskler og andre ting
- Menn som fremmer dop
- "Jeg trenger noen som kan holde meg litt i øra"
- Menn med bestefar-hatt
- Menn som ser slemme ut
- Menn som helt åpenbart ikke er feminister

Anonymkode: f2699...dc6

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

- Bar overkropp - av erfaring ser disse kun etter sex

- Treningssenterselfie, eller generelt bilder der de viser muskler

- Ekstremt overvektige

- Menn med skjegg - bare ikke min greie

- Hvis de ser sinte ut på absolutt alle bildene

- De som ser etter en dame "som ikke tar seg selv seriøst" eller "ikke ute etter drama"

- Masse bilder med andre damer

- Ingen profiltekst

- Kun emojier som profiltekst

- Negativitet i profilteksten, "ingen leser dette uansett", "ikke ute etter en brevvenn", "hvorfor svarer ingen på melding her inne?!"

- Klipp-og-lim-profiltekst - ("ananas på pizza", "own house, own car, own teeth", "6 feet 2, since it matters")

- Menn som ikke liker dyr - jeg har hund

- Masse festbilder eller profiltekst som viser at de fester og drikker mye - jeg er selv avholds

- Alt av hinting til narkotika

- Alle bilder av barn, selv om det ikke er deres barn

Ellers så syns jeg jaktbilder, fiskebilder, slangebilder og toppturbilder er helt flott om det er ting mannen liker og driver med. Jeg har slange selv.

Anonymkode: b6b24...dd3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For meg er det:

-Bilder med reptiler (😱)

-Profiltekster som nevner at de ikke vil ha drama (Er vel en selvfølge for voksne folk! Og nevnes det tenker jeg automatisk at det er en ustabil person som opplever mye drama selv)

Usymmetrisk ansikt. Må være over snittet pen. 

Anonymkode: bf79c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis de viser naken overkropp. Kropp er flott altså, men det bare fremstår så needy og insecure på dating-apps. Litt sånn emosjonelt umoden fuck-boy vibes.

Anonymkode: 65097...add

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I tillegg: menn som flasher Rolex på dating-app 🥱

Anonymkode: 65097...add

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man ser klart og tydelig at de bruker steroider. Jeg har vært sammen med en som brukte steroider. Aldri igjen.

Anonymkode: 29d24...384

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som ikke ønsker egenskaper på personer jeg vet får veldig mange likes her. 

Eksempler:

-sixpack

-Dyre gjenstander (Bil,klokke,båt,klær)

-Store kunstige muskler,og baris bilder (Steroidekropper)

-Ingen tekst,eller litt nedlatende tekst.

Noen av disse har til og med alt det over,og får langt mer likes en det jeg tror gjennomsnittet av menn får. Tydeligvis er det ikke KG brukere som sveiper på disse menna :P

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (35 minutter siden):

Ser det er mange som ikke ønsker egenskaper på personer jeg vet får veldig mange likes her. 

Eksempler:

-sixpack

-Dyre gjenstander (Bil,klokke,båt,klær)

-Store kunstige muskler,og baris bilder (Steroidekropper)

-Ingen tekst,eller litt nedlatende tekst.

Noen av disse har til og med alt det over,og får langt mer likes en det jeg tror gjennomsnittet av menn får. Tydeligvis er det ikke KG brukere som sveiper på disse menna :P

Hva er det du vil fram til? Tror du alle kvinner på Tinder, også sitter på KG, og er nøyaktig samstemte i sine preferanser? Slike innlegg vitner om lav intelligens, det er min personlige mening. 

Anonymkode: 09664...c68

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det du vil fram til? Tror du alle kvinner på Tinder, også sitter på KG, og er nøyaktig samstemte i sine preferanser? Slike innlegg vitner om lav intelligens, det er min personlige mening. 

Anonymkode: 09664...c68

Var vel det jeg ville fram til at her på KG er ikke de kvinnene som har slike preferanser,men utenfor KG er det tilsynelatende lite som tilsier at kvinner begrenser seg mot hva mange her inne mener. 

Hva du mener om min intelligens er jeg ikke bekymret over.. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (47 minutter siden):

Var vel det jeg ville fram til at her på KG er ikke de kvinnene som har slike preferanser,men utenfor KG er det tilsynelatende lite som tilsier at kvinner begrenser seg mot hva mange her inne mener. 

Hva du mener om min intelligens er jeg ikke bekymret over.. 

Jeg traff en gang en mann ute som skrøt veldig av hvor mange damer han hadde gående og at han var så lei av alle som bare ville ha pengene hans - for deretter vise frem hvor mye penger han hadde. Han hadde sikkert mange damer etter seg, men jeg orker ikke forholde meg til sånt. Og poenget mitt er egentlig bare at du finner så mye rart i alle kjønn.. 

Selv så syns jeg det er veldig ubehagelig med menn som legger ut bilder av seg i bar overkropp på apper, og sveiper dem til venstre :) det er noe jeg tenker skal skje i privat, ikke foregå i full offentlighet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For meg er det:

-Bilder med reptiler (😱)

En stund siden jeg var på Tinder nå, men menn som skriver at de ikke vil ha drama gir meg så dårlige vibber. Får inntrykk av det handler om at de ikke vil ha noe kommunikasjon..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man ser klart og tydelig at de bruker steroider. Jeg har vært sammen med en som brukte steroider. Aldri igjen.

Anonymkode: 29d24...384

Kan jeg spørre hvordan man ser sånt? Nå har sånne veldig trente menn aldri vært min type, så jeg har aldri truffet en. Skal innrømme at på treningsstudioet en gang, at jeg undret meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som ikke skriver en tekst. Er det så vanskelig å skrive noen ord om seg selv og sine interesser. (Og noe annet enn "jeg vet ikke hva jeg skal skrive her, så bare spør", det telles ikke som en tekst 😂)

Og de som skriver "prøver å finne ut av det"

Anonymkode: 290fe...877

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som ikke smiler og bruker solbriller på bilder. De vil ikke bli kjent eller fordtår ikke poenget med øyekontakt. Da er man fjern i hue tenker jeg. Og folk som skriver agro tekster. Feks. Ikke sveip høyre om du ikke gidder å snakke. Da har man emosjonelle problemer. 

Og så : jeg er en gutt som... Når man er 40+. (da er du ikke en gutt) 

Og det med drama ja. Liker ikke drama. Det opplever jeg ofte med menn som liker å klage og baksnakke. Jeg har datet en fyr nå som plutselig beskriver seg selv som gutt og liker ikke drama mens han snakker skit om eksen sin til meg hver dag. Men liker ikke drama når jeg spør om han kan skjerpe seg. 

Jeg synes ofte det er slik. At drama er når de opplever at de plutselig må tenke over oppførselen sin eller at noen setter grenser.

"jeg er en gutt som ikke liker drama... Men nå skal du høre hva eksen sa til meg, i går, kan du tro at...." 

Anonymkode: ef82d...a7c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...