Gå til innhold

Mannen mener mat fra daglivare er mer enn bra nok for hunden og katten.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å ikke gi dyrene sine nødvendig helsehjelp er i aller høyeste grad dyremishandling.

Anonymkode: 0122a...5db

Vedkommende skrev at hen tok med dyret til veterinær hvis det trengtes. Så ingen har lidd ved å ikke få helsehjelp, slik jeg tolket det. Videre blir det jo en håpløs debatt hvis man skal synse seg frem til hva hver enkelt mener er «rett» sum å bruke på et dyr. 10 000? 60 000? Vil tro at de fleste operere med noen økonomiske forutsetninger rundt dette.

Anonymkode: 6b8f2...d23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jegerrinne skrev (53 minutter siden):

Vi bruker noe som heter V.I.P dog og voom, i tilleg koker vi avskjær når vi slakter. Som bestilles via hundeslede klubben naboen kjører for.

Mye av foret veterinærer kjøper får en  å kjøpt andre steder her vi bor så selger nå felleskjøpet både hills og aukanuba  , plantasjen selger flere av de typene veterinærer har. Europris her selger å flere typer. 

Vi ser her og på en hund som har alergi så var det ingen av foret som vetrinær hadde som fungerte sa ble den være.

Hva er voom?

Anonymkode: 22c48...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har råforet hunden min i mange år nå og mener det er den beste måten han kan få 😊 Selv etter over 10 år på råfor (vom) er han ikke lei av maten og spiser ivrig hver dag. 

For meg er det ikke aktuelt å fore på tørrfor fra matvarebutikken. Det inneholder mye fyllstoffer som hunden ikke har bruk for 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...