Gå til innhold

Hva er det med sånne menn?? Er det bare oppmerksomhet de er ute etter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Syns jeg treffer mange menn på apper som vil gjerne sex prate på snap. Jeg pleier stortsett å unngå dette på en grei måte.

Men så er det også de som vil prate på snap, og du prøver å arrangere å møtes, men hver gang så har de ungene, eller annet dom gjør de ikke kan. Så sender jeg noen snapper og de sier de liker meg syns jeg er søt eller pen... når du har foreslått å møtes flere ganger og de har alltid noe annet, blir det bare en vits å ha de på snap lenger..

Jeg syns slikt er rimelig irriterende, så pleier jeg stortsett å spørre om de ikke er interessert. På det får jeg at joda de er interessert veldig interessert, men bare har ikke mulighet. Så like før jeg sletter de kommer de med ar jo de er interessert. Og så hører jeg ingenting mer. 

Skjønner ikke greia. Skal jeg slette slike selv om de påstår de er interessert og jeg likte de i starten? Eller tenke de er interessert men har ikke muligheten og det er synd..

Anonymkode: c2caf...2f2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange er veldig skadd av sosiale media datingen sin.

Anonymkode: 1aeb8...8e8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et tips hvis man møtes på Tinder er å ikke dele f.eks. snap eller insta før man møtes fysisk. Da luker man ut alle disse useriøse tullingene.

Anonymkode: 48e9f...fa1

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange menn kjeder seg. Dønn seriøs.

Anonymkode: b91a1...d73

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mange menn kjeder seg. Dønn seriøs.

Anonymkode: b91a1...d73

Mao.. tidtrøyte.  Da blir det sletting.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De ser ikke etter det samme som du ser etter. Fair enough. Jeg skjønner ikke at du bruker tid på dem. 

Anonymkode: 8f6df...d5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, slett dem. Ikke hør på hva de sier. Se hva de gjør istedet. Det er det klare språket. 

Anonymkode: 7bd3c...c27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Syns jeg treffer mange menn på apper som vil gjerne sex prate på snap. Jeg pleier stortsett å unngå dette på en grei måte.

Men så er det også de som vil prate på snap, og du prøver å arrangere å møtes, men hver gang så har de ungene, eller annet dom gjør de ikke kan. Så sender jeg noen snapper og de sier de liker meg syns jeg er søt eller pen... når du har foreslått å møtes flere ganger og de har alltid noe annet, blir det bare en vits å ha de på snap lenger..

Jeg syns slikt er rimelig irriterende, så pleier jeg stortsett å spørre om de ikke er interessert. På det får jeg at joda de er interessert veldig interessert, men bare har ikke mulighet. Så like før jeg sletter de kommer de med ar jo de er interessert. Og så hører jeg ingenting mer. 

Skjønner ikke greia. Skal jeg slette slike selv om de påstår de er interessert og jeg likte de i starten? Eller tenke de er interessert men har ikke muligheten og det er synd..

Det er nok en del brukere, både menn og kvinner, som bruker Tinder ol. for å få bekreftelse. Mener en eller annen avis skrev om en undersøkelse hvor det kom frem at det var en betydelig prosentandel som sveipet i vei for bekreftelse eller tidsfordriv. Riktignok var denne undersøkelsen gjort på NTNU og da er alderen på deltagerene ofte i 20- årene.

TS, du må jo bare sette en standard som du kan leve med. Standard med tanke på kommunikasjon og deltalgesel eller forpliktelse. Om han ikke møter den standarden så sier du det, uten bitterhet eller fientlighet. Bruk dine ord, men få frem med mild tone og klar handling at dette er du ikke med på. Takk for oppmerksomheten og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Rookie mistake...

Aldri spør om de er interessert... de er ikke det når de ikke vil treffes på ditt eller eget initiativ. De bare kjeder seg, og er ute etter oppmerksomhet, og kanskje et ligg eller to dersom de en eller annen gang vil møtes.

Folk som er interessert har mulighet - selv innimellom alt de har å gjøre. 

Anonymkode: 24a93...a46

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...