Gå til innhold

Jeg og min mor deler på streaming. Men bor ikke sammen. Netflix krever QR kode.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hensatt skrev (1 time siden):

Piratbukta kan streames nå, ikke nødvendig med nedlasting. Fungerer på samme måte som hvilken som helst strømmetjeneste.

med vpn da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hensatt skrev (5 timer siden):

Piratbukta kan streames nå, ikke nødvendig med nedlasting. Fungerer på samme måte som hvilken som helst strømmetjeneste.

Hva er vitsen ...?

Uansett hvor man streamer, får man det samme problemet den dagen man ønsker å se dette om igjen, og oppdager at materialet ikke lenger er tilgjengelig.

Anonymkode: be725...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (4 timer siden):

med vpn da

Slik at man må abonnere på enda en tjeneste ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viaplay er verre, den krever att man hver 14 dag må logge seg på enheten på «hjem»wifien, ellers midlertidig kode kontoeieren kan sende. (fikk det opp når jeg ville se håndball mens jeg satt i bilen)  Deler kun med mannen, men ille nok. 

På Max deler jeg og foreldrene mine som eneste app vi deler, aldri hatt problem. 

Anonymkode: 17190...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tilbake til piratkopiering. Netflix var genialt når det kom, men nå er det for mange konkurrenter.

Piratkopiene har i tillegg bedre lyd- og bildekvalitet.

Er medlem av en privat torrent-side, og ikke driver ikke med piratebay.

Anonymkode: fa117...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (På 7.12.2024 den 11.12):

129 for Max, 250-ish for Netflix, 799 for Viaplay, 429 for TV2 play, 99-ish for Disney + og så videre. Mange bekker små blir en stor å.

Tilslutt er det ikke verdt det og man kan stikke til piratbukta.

Klart det, om en er en snyltende drittsekk.

Eller roe ned tv-tiden.

Anonymkode: 12c95...ca3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er vitsen ...?

Uansett hvor man streamer, får man det samme problemet den dagen man ønsker å se dette om igjen, og oppdager at materialet ikke lenger er tilgjengelig.

Torrents blir jo ikke helt det samme da. Ligger fremdeles ute filmer og serier som ble lagt inn for 20 år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke det var lov å oppfordre til lovbrudd på kg? rart denne får stå. Synes sånt er irriterende for oss som betaler fullt.

Anonymkode: 092e3...1d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 10.04):

Dere må bare ha passordet til å logge inn på kontoene med. Det er lov å være på "ferie"

Qr-koden tar deg bare videre til innlogging.

Anonymkode: dbb3b...d34

Det er lov å være på ferie. Det er imidlertid ikke lov å være på «ferie».

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 11.13):

Jaja, det er det å gå på rød mann over fotgjengerfeltet også. Så rull inn moralen litt er du snill, og ta deg en tur i kirken. Det er søndag. 

Anonymkode: 06aec...c42

Det er ikke ulovlig å gå på rød mann. 

Anonymkode: 092e3...1d9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller roe ned tv-tiden.

JEtta, kom inn i en tråd om streaming du a, og moraliser om tv-tid eller "snylting". God førjulstid til deg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller roe ned tv-tiden.

Hvem snylter man i så fall på - slike som Weinstein, eller fotballspillere som tjener så mye at de har ødelagt fotballen med dagens voldsomme kommersialisering der alt handler om penger, noe som blant annet har ført til at Saudi-Arabia, av alle, har fått tildelt VM ...?

At en jevn pengestrøm ikke fører til bedre kvalitet, er dagens filmproduksjoner et bevis på; nyinnspillinger av gamle idéer som andre har gjort langt bedre tidligere, eller serier til de grader preget av woke at dette minner om et sirkus, er neppe løsningen om man ønsker å skape kunst.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slik at man må abonnere på enda en tjeneste ...?

Nei jeg aner ikke. Men blir det ikke bøter hvis de finner ip din? Vpn kan jo brukes til sikkerhet. Abonnere kun på vpn og ingenting annet

Endret av Ænema
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ænema skrev (1 time siden):

Nei jeg aner ikke. Men blir det ikke bøter hvis de finner ip din? Vpn kan jo brukes til sikkerhet. Abonnere kun på vpn og ingenting annet

Isolert sett er bruk av VPN meget fornuftig med tanke på sikkerhet; samtidig får den jo tilgang til all trafikken, så den må være til å stole på. Opera har for eksempel innebygget VPN, men i og med at det er kineserne som eier dette, tror jeg man må regne med at all informasjon av interesse blir lagret i Kina.

I denne diskusjonen tenke jeg på dem som bruker VPN kun for å unngå å få store fakturaer i posten; bedriftene som sender ut dette er i vår del av verden sjanseløse med innkrevningen sin når folk bestrider kravet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...