Gå til innhold

Hvordan få en mann som er 7/10 og oppover?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (3 minutter siden):

Mener dere at det ikke finnes menn som faktisk bare bruker damer?

Menn bruker damer de ikke vil ha for forhold for å tømme seg.

Hvis de møter drømmedama, så forplikter de seg. Men de gjør ikke det for hvem som helst. 

Selv om en mann er singel så finnes det fortsatt ett seksuelt behov. Hvis man skal vente til man finner drømmedama for å ligge så blir man tvunget til å runke. Det gidder man ikke.

Anonymkode: e05ca...947

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannhetsøkende skrev (13 minutter siden):

Mener dere at det ikke finnes menn som faktisk bare bruker damer? Det finnes både menn og kvinner som ikke klarere å forplikte seg. Selv om dere ikke har opplevd akkurat disse selv så finnes det altså.  Og ja, det kan være noe galt med dem som klager hele tiden og alltid finner noe galt med alle andre. Men dere trenger ikke å fortelle andre mennesker at de ikke er gode nok. Og i en humblebrag aktig måte opphøye deg/dere selv. 

Bruker og bruker... men joda, jeg sier jo ikke at de ikke finnes, jeg liker jo ikke forpliktelser selv. Jeg mener bare det ikke er så sort/hvitt at alle menn som er 7 og oppover bare er ute etter sex. 

Det er jo ikke sant. De får seg kjærester hele tiden. Da kan det jo være, at man skal gå litt i seg selv, som er fellesnevneren her. Og ikke skylde på et helt kjønn. Jeg synes det blir litt mannehatende. Menn blir jo kalt incels for lignende kommentarer.

Sannsynligvis, så kan det være at en mann hun har datet, kanskje flere av dem, ikke har gått inn og tenkt JEG VIL BARE HA SEX OG BARE BRUKE ALLE KVINNER MOAHAHA. Han kan faktisk ha vært åpen for mer, tenkt at nå skal jeg møte en søt jente så ser vi hva som skjer. Og så har det ikke vært kjemi mellom dem. Man har bare ikke kjemi med alle i hele verden. Selv om man så skulle være på samme "nivå" på papiret.

Anonymkode: 1f128...7a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Menn bruker damer de ikke vil ha for forhold for å tømme seg.

Hvis de møter drømmedama, så forplikter de seg. Men de gjør ikke det for hvem som helst. 

Selv om en mann er singel så finnes det fortsatt ett seksuelt behov. Hvis man skal vente til man finner drømmedama for å ligge så blir man tvunget til å runke. Det gidder man ikke.

Anonymkode: e05ca...947

Da er de rasshøl og lite å ta vare på i utgangspunktet.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bruker og bruker... men joda, jeg sier jo ikke at de ikke finnes, jeg liker jo ikke forpliktelser selv. Jeg mener bare det ikke er så sort/hvitt at alle menn som er 7 og oppover bare er ute etter sex. 

Det er jo ikke sant. De får seg kjærester hele tiden. Da kan det jo være, at man skal gå litt i seg selv, som er fellesnevneren her. Og ikke skylde på et helt kjønn. Jeg synes det blir litt mannehatende. Menn blir jo kalt incels for lignende kommentarer.

Sannsynligvis, så kan det være at en mann hun har datet, kanskje flere av dem, ikke har gått inn og tenkt JEG VIL BARE HA SEX OG BARE BRUKE ALLE KVINNER MOAHAHA. Han kan faktisk ha vært åpen for mer, tenkt at nå skal jeg møte en søt jente så ser vi hva som skjer. Og så har det ikke vært kjemi mellom dem. Man har bare ikke kjemi med alle i hele verden. Selv om man så skulle være på samme "nivå" på papiret.

Enig i at alle pene menn ikke er bare ute etter sex. Har selv opplevd at mange av dem er utrolig snille og seriøse.  Men, det er ikke alltid dama de ender opp med er så flott heller. Bare sånn at man ikke forteller andre at de ikke er pene nok. For det er mange pene jenter som har blitt utnyttet også. Og greit nok å bare vil ha sex så lenge man er åpne om det. Og det bør da den andre part også skjønne før de klager på at han bare var ute etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror jeg og! 
Min første tanke var, du er ikke god nok til å holde en 7-10’er mann

Anonymkode: 00545...35a

Come on. Tror dere skala-folk virkelig det er sånn at når 7/10 kvinne møter 7/10 mann så blir det automatisk full klaff og forhold?

Peneste jenta jeg noengang har kjent hadde kanskje mest trøbbel av alle i venninnegjengen med å finne seg forhold, «alle» ville ha utseendet hennes men ingen ble egentlig ordentlig forelska.

TS kan da utmerket vel ha god selvinnsikt på egen attraktivitet, søke etter ca jevnbyrdige og oppleve at personlighetene ikke klaffer godt nok for forhold.

TS, slutt å tenk skala. Sorter menn på ja/nei på utseende, du vil ha en du kan tenne på men om han er 5 eller 8 på «skalaen» første gang du ser ham vil ha lite å si i lengden. Let etter personen du passer med heller.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (30 minutter siden):

Come on. Tror dere skala-folk virkelig det er sånn at når 7/10 kvinne møter 7/10 mann så blir det automatisk full klaff og forhold?

Peneste jenta jeg noengang har kjent hadde kanskje mest trøbbel av alle i venninnegjengen med å finne seg forhold, «alle» ville ha utseendet hennes men ingen ble egentlig ordentlig forelska.

TS kan da utmerket vel ha god selvinnsikt på egen attraktivitet, søke etter ca jevnbyrdige og oppleve at personlighetene ikke klaffer godt nok for forhold.

TS, slutt å tenk skala. Sorter menn på ja/nei på utseende, du vil ha en du kan tenne på men om han er 5 eller 8 på «skalaen» første gang du ser ham vil ha lite å si i lengden. Let etter personen du passer med heller.

Enig. Godt skrevet. Jeg innrømmer at jeg må klare å tenne på en mann jeg ønsker mer med, men det betyr ikke at jeg mener alle må syns han er pen,  men jeg må synes det. 

Ser det er noen her som mener noen overvurderer eget utseende,  men selv rangerer de seg som 9/10 selv. De har kanskje ikke tenkt på at de er en av dem som overvurderer seg. Å få mye oppmerksomhet betyr ikke automatisk at man er en såkalt 9/10. Er mye mer som teller her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 11.28):

Dyre klokker indikerer at han er rik

Dyre vesker indikerer at hun er en gold digger 

Anonymkode: 63f76...f4e

Jeg har en klokke på meg som koster 120.000, - hva indikerer det? Er kvinne.

Dyre vesker vet jeg lite om. Har ingen veske som koster over 5.000.

Skjønner at du lever i fortiden og ikke tror damer tjener penger.

Anonymkode: 14349...13a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 3.57):

du må kanskje bli penere

Anonymkode: de320...c03

Og yngre..

Anonymkode: 48216...c92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og yngre..

Helst barnløs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (8 timer siden):

Mener dere at det ikke finnes menn som faktisk bare bruker damer? Det finnes både menn og kvinner som ikke klarere å forplikte seg. Selv om dere ikke har opplevd akkurat disse selv så finnes det altså.  Og ja, det kan være noe galt med dem som klager hele tiden og alltid finner noe galt med alle andre. Men dere trenger ikke å fortelle andre mennesker at de ikke er gode nok. Og i en humblebrag aktig måte opphøye deg/dere selv. 

Når trådstarter sier at hun vil ha en mann som er 7/10 eller mer så sier hun jo at store mengder menn ikke er god nok.

Å forklare at menn som er 7/10 har mulighet til å finne en kvinne som er 7/10, og at hvis de ikke vil ha henne så er hun muligens ikke en 7/10 selv synes helt innenfor hennes begrepsbruk.

Anonymkode: 4b710...01b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg forstår det slik at enkelte kvinner ser menn med dyre klokker og tenker «han har nok en ordnet økonomi».

Jeg tror nært ingen menn tenker det samme om en kvinne med en dyr veske.

På tross av likestilling så er det betydelige forskjeller mellom menn og kvinner mhp hva vi ser etter i en partner.

I nylig Norsk forskning så vurderte Norske kvinner at menn som hadde mindre ressurser enn dem selv som langt mindre attraktiv som ektefelle-materiale.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår det slik at enkelte kvinner ser menn med dyre klokker og tenker «han har nok en ordnet økonomi».

Jeg tror nært ingen menn tenker det samme om en kvinne med en dyr veske.

På tross av likestilling så er det betydelige forskjeller mellom menn og kvinner mhp hva vi ser etter i en partner.

I nylig Norsk forskning så vurderte Norske kvinner at menn som hadde mindre ressurser enn dem selv som langt mindre attraktiv som ektefelle-materiale.

Det høres bare sexist ut. For da er tanken automatisk at hun enten, fikk den av kjæreste, er prostituert for gjenstander eller at hun er økonomisk uansvarlig. (Kamksje alle er om de bruker sinnsyke summer på ting som det, hvor summen heller er et sosialt eksperiment mer enn noe som gjenspeiler den faktiske produksjoneprisen)

Men det er rart at ikke tanken om at hun er ei grepa dame med pengene på stell dukker opp, å det i samme samfunn som klager så stort om at damer tar plassene i høyere utdanning. Rike kvinner blir nærmest trakkasert. De får ingen kreditt eller beundring, de blir kontinuerlig påskrevet passet om å være uattraktive for menn(Håper ikke det gjenspeiles i virkeligheten) Det er virkelig noe sutrete i grunnen av hvordan kvinner oppfattes. Kvinner kan umulig gjøre noe selv, huff puff huff hmpffh 😣😠 sjalusi kanskje? 

Vi er i 2024 nå, kvinner har i større grad jobbet seg opp på karriere stigen de også. Men legger til at det ikke er bestandig vi tenker menn heller tjener selv, vi kan tenke papp gutt også kriminell narkodelaer eller korrupt. Så kanskje det er dumt jeg i det hele tatt diskuterer når det slettes ikke trenger å være positivt andre veien heller.

Anonymkode: 2ec50...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nok alt for gammel til dette, for å rangere folk har jeg aldri drevet med. Det jeg derimot HAR drevet med, er dating.. Ikke i voldsomme mengder, da jeg trives best i forhold, men nok til å kunne si at selv jeg, som nok er en "femmer" har hatt flere 7+'ere som har vært interessert i forhold med meg. Er i et langvarig forhold nå med en (åtte år)

Det jeg prøver å si,er at det faktisk ikke er alle attraktive menn som KUN er ute etter hverken sex, eller utseende. Det finnes mange oppegående menn der ute som faktisk bryr seg om personlighet i stedenfor. Nå vet jeg ikke hvor TS finner disse 7/10-mennene hun treffer, men jeg tipper datingapp sånn som type Tinder. Og vi vet vel alle hva dating-apper gjør med folk, nemlig spenninga og forventingene til at det sikkert er noen bedre der ute. Og enda bedre, og enda bedre. Det er ikke interesse for å møte ETT menneske over tid, fordi den neste kan jo være ENDA bedre. 

Så, kanskje man skal prøve finne andre steder å prøve finne KJÆRLIGHETA på, og så kan Tinder være det det for mange er; en plass å møte mange nye folk på, som gjør hverdagen mer spennende.

Ps. Nå er det jo sånn at vi faktisk har forskjellige meninger om hvem som er rangert hvordan, så mine 7+'ere kan jo være 8+'ere for noen, eller 5+'ere for andre. Poenget er iallefall at ikke alle kjekke menn er kun interessert i sex.

Anonymkode: 3b835...286

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (10 timer siden):

Enig i at alle pene menn ikke er bare ute etter sex. Har selv opplevd at mange av dem er utrolig snille og seriøse.  Men, det er ikke alltid dama de ender opp med er så flott heller. Bare sånn at man ikke forteller andre at de ikke er pene nok. For det er mange pene jenter som har blitt utnyttet også. Og greit nok å bare vil ha sex så lenge man er åpne om det. Og det bør da den andre part også skjønne før de klager på at han bare var ute etter sex.

Tja, jeg skrev vel at kanskje dere ikke hadde kjemi, kanskje du ikke er så pen eller morsom som du tror etc. Det kan være mye som spiller inn, ikke bare utseendet. Jeg prøvde ikke nødvendigvis å si at TS ikke var pen nok.. eller at pene jenter ikke blir utnyttet. Men at det i noen tilfeller handler om mer enn "han var bare ute etter sex".

Som en annen her påpeker, TS har jo høye utseendekrav selv, det ble introdusert av henne. Hvis du går ut hardt og sier at du ikke vil ha stygge eller middels utseende mennesker, så er det jo nærliggende å svare som sant er, at man veldig ofte finner noen på noenlunde samme nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du går kun etter utseende(på menn) på Tinder/apper, så vil du nok ende opp med mange menn som kun er på jakt etter et ligg. Og jeg tror nok det er vanskelig å skille ut hvordan de som ser etter et forhold er vs de som bare skal ha det gøy, da de menn som er drevne på dette vil fremstå seriøse for at de skal kunne tiltrekke seg flere damer. 

Jeg merker at de jeg treffer, som jeg mener er spennende damer, men som ikke ser på seg selv som pene, behandler meg som at jeg er kun et ligg. De tror ikke det blir langvarig, men synes det er spennende å leke litt med meg. Og jeg matcher best med de som har god selvtillit og tør å slippe seg fri sammen med meg. Og det har ingen ting med utseende å gjøre.  Men merker jo også at jeg har blitt ganske mye mer kynisk på utssende etter å ha vært på Tinder, og prøver nå å unngå appene. 

Endret av Fjellmannover190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (1 time siden):

Om du går kun etter utseende(på menn) på Tinder/apper, så vil du nok ende opp med mange menn som kun er på jakt etter et ligg. Og jeg tror nok det er vanskelig å skille ut hvordan de som ser etter et forhold er vs de som bare skal ha det gøy, da de menn som er drevne på dette vil fremstå seriøse for at de skal kunne tiltrekke seg flere damer. 

Jeg merker at de jeg treffer, som jeg mener er spennende damer, men som ikke ser på seg selv som pene, behandler meg som at jeg er kun et ligg. De tror ikke det blir langvarig, men synes det er spennende å leke litt med meg. Og jeg matcher best med de som har god selvtillit og tør å slippe seg fri sammen med meg. Og det har ingen ting med utseende å gjøre.  Men merker jo også at jeg har blitt ganske mye mer kynisk på utssende etter å ha vært på Tinder, og prøver nå å unngå appene. 

Damer kan være ute etter bare sex de også. De kan like noens utsendet uten å tenke at det skal bli noe mer.

Høres mer ut som at du også har det vanskelig med å skille ut de seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damer kan være ute etter bare sex de også. De kan like noens utsendet uten å tenke at det skal bli noe mer.

Høres mer ut som at du også har det vanskelig med å skille ut de seriøse.

Ingen problem med at man bare kan møtes for seksuell tiltrekning, og det finner vi ut av. De fleste kvinner jeg har møtt vil nok bli seriøse egentlig, men det er nok heller at jeg er litt kravstor og vil ha en forelskelse.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Doloressa skrev (På 7.12.2024 den 10.42):

Rike, suksessfulle og attraktive menn går i et forhold med en kvinne som har samme kvaliteter. Slike menn satser ikke på kvinner som kan tilby kun pen utseende, de ønsker å ha en kvinne som er intelligent og økonomisk uavhengig. 

Dette er ikke sant. Vi, rike, (passe) attraktive menn er villige til å gå i et forhold med en dame som jobber på McDonalds. Det er få damer som kan si det samme. Vi ser overhode ikke etter det samme. Vi jobber ofte mye. Vi ønsker å komme hjem til en støttende dame,  som ikke argumenterer eller selv jobber masse. Hun bør være MYE mindre ambisiøs enn meg, huslig, vakker, ung og fruktbar hvis man ikke har barn fra før. Gjerne intelligent, men økonomi spiller ingen rolle for meg når jeg har nok penger til oss begge. Personlighetstrekk, samme humor og noen interesser og gjerne politisk på samme side teller, ikke bare utseendet. Men JA utseendet også. 

Når menn kan velge mellom svært mange kvinner, så styrer vi unna de mannehatende kvinnene på KG. Hvem hadde trodd at det ikke var attraktivt? Har du penger er du opptatt av skattenivå, at formueskatt dreper livsverket ditt. Da vil vi ikke ha glefsende feminister som stemmer Rødt, SV eller MDG som hater oss som pesten til tross for at vi betaler for NAVIngen til en god andel her inne.

Anonymkode: e073c...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bruker du den klokken til 120.000 i hverdagen? Eller blir kun tatt frem til spesielle formål? Slike klokker kan være investeringer men da er de ikke i bruk. Klokker er forbruksvarer, alle blir ødelagt før eller senere. Bruke dyre klokker hver dag er galskap, uansett om du er milliarder eller bare vil vise den frem. Liker damer som er nerd å har smartklokker og gadgets samt kan bruke teknologien.

Anonymkode: 119df...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når trådstarter sier at hun vil ha en mann som er 7/10 eller mer så sier hun jo at store mengder menn ikke er god nok.

Å forklare at menn som er 7/10 har mulighet til å finne en kvinne som er 7/10, og at hvis de ikke vil ha henne så er hun muligens ikke en 7/10 selv synes helt innenfor hennes begrepsbruk.

Eller hun har vært uheldig. Kanskje hun også har utstrålt at hun ikke er så seriøs selv også. Det trengs ikke alltid å bety at man ikke er pen nok.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tja, jeg skrev vel at kanskje dere ikke hadde kjemi, kanskje du ikke er så pen eller morsom som du tror etc. Det kan være mye som spiller inn, ikke bare utseendet. Jeg prøvde ikke nødvendigvis å si at TS ikke var pen nok.. eller at pene jenter ikke blir utnyttet. Men at det i noen tilfeller handler om mer enn "han var bare ute etter sex".

Som en annen her påpeker, TS har jo høye utseendekrav selv, det ble introdusert av henne. Hvis du går ut hardt og sier at du ikke vil ha stygge eller middels utseende mennesker, så er det jo nærliggende å svare som sant er, at man veldig ofte finner noen på noenlunde samme nivå.

Men det trenger ikke å bety at ts ikke er pen nok. Er noen her ikke som presenterer seg som en 9/10 selv fordi de har vært heldige. Ikke sikker omgivelsene syns det samme. 

Syns hele den rangeringen blir for dum. De fleste ønsker vel en partner en selv syns er pen, men det må ikke være en alle syns er like pen som en selv syns. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...