Gå til innhold

Hvordan få en mann som er 7/10 og oppover?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dere analyserer for mye. Mitt inntrykk er at å sikte høyt gir best resultat. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da jeg var singel for 5-6 år siden, var jeg en 8-9er. Høy, kjekk, lege, morsom og gode vaner. Jeg møtte jevnlig nye damer, men da jeg møtte min nåværende kone var singellivet over. Jeg var ikke interessert i noen andre. Hun var pen, slank, snill (fremtidig god mor), intelligent, og hadde sunn økonomi. Hvorfor skulle jeg da ligge med andre?

Menn vil ha familie. Menn vil ha bra damer som kan være gode partnere og mødre. Problemet er at alt for mange damer har ikke de rette egenskapene.

Anonymkode: 78c90...c26

Det er ikke sannt at alle vil ha barn. Men de fleste vil nok ha en partner de trives med ja.

Anonymkode: 2ec50...ceb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er jo om du tenker at de som bare ønsker sex er du ikke interessert i også bruker du ikke mer energi på de. 

Det er ett håpløst prosjekt å prøve å omvende menn som vil ha noe uforpliktende til ett forhold. De merker den litt klamme hånden av desperasjon etter å bli likt og trekker seg unna. 

Du må blir flinkere til å kjenne på dynamikken mellom dere to. Ikke satse på forhold der du tar 90% av initiativet. Jeg er ikke noe særlig for å leke spill og være hard to get, det er ikke det jeg mener her, men du må speile de litt. 

Så må man nesten bare være seg selv og si at det er sykt vanskelig å finne den rette. Handler mer om flaks og timing en den rette handlelisten tror jeg.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei. Jeg har sett flere par hvor mannen er latterlig fin, men hun ikke utpeker seg. Hun er fortsatt fin på sin måte, du skjønner hva jeg mener. Jeg har også hatt kjærester kjekkere enn jeg er pen, og de likte meg bedre enn jeg likte dem, tro det eller ei.

Det kan hende hun er på akkurat samme skala som mennene hun allerede liker, men å være like pen som en er kjekk garanterer ingen kjærlighet. Det er ikke sånn det fungerer. Dette kan også være snakk om gutter/menn som ikke har lyst til å møte noen, kanskje sliter med å binde seg fordi de er avhengig av livsstilen med å ligge rundt. 

Men da er hun vel interessant på et eller annet vis. Hvis du er midt på treet eller hakket under utseendemessig, må du kompensere på andre måter. Det gjelder selvsagt begge kjønn.

Anonymkode: ab60b...b96

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HemmeligSpion skrev (31 minutter siden):

Tror du på ekte at vi bryr oss om veska di?

Veldig godt poeng.

Tror en veske skal være veldig spesiell for å skremme bort en date hvis alt stemmer ellers😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke sannt at alle vil ha barn. Men de fleste vil nok ha en partner de trives med ja.

De aller fleste mennesker vil ha barn. Så finnes det noen få unntak i den sære delen av befolkningen. 

Anonymkode: 3e95a...a38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men da er hun vel interessant på et eller annet vis. Hvis du er midt på treet eller hakket under utseendemessig, må du kompensere på andre måter. Det gjelder selvsagt begge kjønn.

Anonymkode: ab60b...b96

Han trenger ikke være interessant selv. Vi liker ofte noen som passer med hvem vi er. Så det er jo opp til de trekkene. Noen ganger liker ulike mennesker hverandre og forelsker seg, å alle er jo ulike. Hvor ofte møter du en virkelig interessant person? De fleste er jo innenfor normalen. 

Føler ikke folk faktisk kompenserer så fremt det ikke er snakk om penger. Mennekser er bare mennekser, i kjærlighetens navn blir folk godtatt og elsket for hvem de er.

I transaksjonelle relasjoner er det sikkert anderledes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De aller fleste mennesker vil ha barn. Så finnes det noen få unntak i den sære delen av befolkningen. 

Anonymkode: 3e95a...a38

Så snill du er. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rike, suksessfulle og attraktive menn går i et forhold med en kvinne som har samme kvaliteter. Slike menn satser ikke på kvinner som kan tilby kun pen utseende, de ønsker å ha en kvinne som er intelligent og økonomisk uavhengig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når det eneste de vil er å ligge rundt...

Anonymkode: 497bd...2bf

Vær en 7' er eller oppover selv.

Anonymkode: 78e61...5fd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da forblir jeg heller singel i stedet.

Femmer….?

Anonymkode: e8ba3...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann på 7/10 og opp vil ligge rundt med damer som er 5-6. Er du 7/10 eller bedre selv er det muligheter for forhold. 

Det enkle svaret er at om du vil ha en mann som er bra må du være bra selv. 

Anonymkode: f3ab9...f36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du møter jo mange, så de har jo helt rett. Beklager, men du poengterte ikke det, du la det ansvaret på dem og det er ikke deres ansvar. Om du vil bli, blir du. Om det er så lett å miste deg, å være redd for å gjøre det i en situsjon hvor det er realistisk å gjøre nettop det, ber du dem om å være dumme for deg.

Om jeg hadde møtt jenter kun for sex, så hadde jeg nok kunne hatt mye sex. Men det er ikke slik jeg er, og møter damer for noe langvarig

Og ja, jeg er kresen og krever at kvinnene utfordrer meg og at det er gjensidige følelser.  Jeg går inn i dette for å vinne, og ikke være redd for å miste. 

Dating og forhold er ikke mitt  ansvar, det er felles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HemmeligSpion skrev (1 time siden):

Tror du på ekte at vi bryr oss om veska di?

Jeg bryr meg i hvert fall. Har hun en veske til femsifrede beløp (evt. også høye firesifrede) så tenker jeg automatisk "dyr i drift og opptatt av fasade" og leter videre. Ikke noe for meg. Tipper en del damer gjør de samme med menn som har dyre klokker. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (20 minutter siden):

Om jeg hadde møtt jenter kun for sex, så hadde jeg nok kunne hatt mye sex. Men det er ikke slik jeg er, og møter damer for noe langvarig

Og ja, jeg er kresen og krever at kvinnene utfordrer meg og at det er gjensidige følelser.  Jeg går inn i dette for å vinne, og ikke være redd for å miste. 

Dating og forhold er ikke mitt  ansvar, det er felles. 

Jeg skjønner du har dine krav, men å fordømme damer forsi de ikke er av typen som vil leve med å måtte utfordre sin partner i hverdagen er i mine øyne urimelig. Forstå at dette er deg, er ikke de som det betyr det ikke at de skulle gjort noe anderledes, det var bare feil. 

Syns bare fu omtaler det merkelig, som at det er noe feil med deres oppførsel for å være feil for deg. Men hvem gjorde deg til blueprintet av mannen vi alle skal ønske å ha i livet? Du er ikke riktig for enhver, så slutt å lat som du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen menn elsker slike damer og veskene deres. 

Jeg kjenner ingen slike.

Anonymkode: 4b710...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg får match med dem, og de er villig til å møtes. Men de vil åpenbart kun ligge. Jeg vil ha en kjæreste.

Da er du pen nok til å ligge med, men ikke til å bli sammen med. Tough shit. 

Anonymkode: 331dd...f3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (5 minutter siden):

Jeg bryr meg i hvert fall. Har hun en veske til femsifrede beløp (evt. også høye firesifrede) så tenker jeg automatisk "dyr i drift og opptatt av fasade" og leter videre. Ikke noe for meg. Tipper en del damer gjør de samme med menn som har dyre klokker. 

Damer liker menn med dyre klokker 

Anonymkode: 63f76...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan ts rangerer menn. Viss hun rangerer menn som en gjennomsnittlig kvknne vil det nok bli vanskelig. For de aller fleste menn er lite fysisk attraktive i kvknners øyner. Det er derfor de hevder å gå etter personlighet:

50d7b601-db67-4942-a8a9-c185eed592d8_910

Kanskje7% av den ammnlige befolkningen vil være over 7/10. Kanskje færre.

Anonymkode: 4e6f3...d5f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...