AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #61 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan ts rangerer menn. Viss hun rangerer menn som en gjennomsnittlig kvknne vil det nok bli vanskelig. For de aller fleste menn er lite fysisk attraktive i kvknners øyner. Det er derfor de hevder å gå etter personlighet: Kanskje7% av den ammnlige befolkningen vil være over 7/10. Kanskje færre. Anonymkode: 4e6f3...d5f Dette er bare basert på dating app som har et enormt overtall av menn. sånn som tinder med 75 % menn. Så det blir et utrolig feil bilde av virkeligheten da damene som er der tror de er mye høyere rangert og kan få menn langt over deres rating. Dette på grunn av at mennene må gjøre allt de kan i en kunstig konkurranse. Det er en grunn til at jeg hoppet ut av dette tullet. Jeg fikk mye oppmerksomhet fra utenlandske damer så da gikk jeg for de. Anonymkode: d8e3f...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #62 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når det eneste de vil er å ligge rundt... Anonymkode: 497bd...2bf Ikke ha sex med dem de første mnd.! Luker ut myyye da. Anonymkode: 873ae...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #63 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette er bare basert på dating app som har et enormt overtall av menn. sånn som tinder med 75 % menn. Så det blir et utrolig feil bilde av virkeligheten da damene som er der tror de er mye høyere rangert og kan få menn langt over deres rating. Dette på grunn av at mennene må gjøre allt de kan i en kunstig konkurranse. Det er en grunn til at jeg hoppet ut av dette tullet. Jeg fikk mye oppmerksomhet fra utenlandske damer så da gikk jeg for de. Anonymkode: d8e3f...d59 Det er fordi folk trykker liker, når de ikke liker noen så godt og er desperate etter sex. Det er lov å lete utenfor tinder om det ikke fungerer, vi må ikke komme til 5 år med, det er ingen damer her!? Nei det er ikke det, så finn en ny metode istede for å klage på noe som aldri vil endre seg. Anonymkode: 2ec50...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #64 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er fordi folk trykker liker, når de ikke liker noen så godt og er desperate etter sex. Det er lov å lete utenfor tinder om det ikke fungerer, vi må ikke komme til 5 år med, det er ingen damer her!? Nei det er ikke det, så finn en ny metode istede for å klage på noe som aldri vil endre seg. Anonymkode: 2ec50...ceb Ja derfor jeg fant en dame fra utlandet istedenfor, orker ikke dette tullet her. Det er mye bedre kjønnsbalanse på dating apper i utlandet. Så da ble det sånn. Faktisk med overvekt av kvinner. Der kan man få samme følelse som en dame her, er som å komme til himmelen. Anonymkode: d8e3f...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #65 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sexist. Sjokkerende fakta, men kvinner kan ha penger. Kvinner kan også like fine ting så mye at de kjøper det selv 😱😱😱 Tenkt på det! Jeg vet.. Anonymkode: 2ec50...ceb Selv hvis hun kjøpte veska selv, så vet man at hun kommer til å forvente dyre ting, mens rike menn forventer ingenting materielt fra damer Anonymkode: 63f76...f4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #66 Del Skrevet 7. desember 2024 Du må være en 10er selv. Anonymkode: e30b5...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #67 Del Skrevet 7. desember 2024 Hvor ligger du selv på skalaen? Anonymkode: a9b11...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #68 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Selv hvis hun kjøpte veska selv, så vet man at hun kommer til å forvente dyre ting, mens rike menn forventer ingenting materielt fra damer Anonymkode: 63f76...f4e Hvordan vet du det? Vet du at det er damer som kjøper små gutter med iPhone, slik det er menn som kjøper små jenter med det? Menn liker ting de også, å alle har ikke råd til det de har lyst på. Å om de har, får de nok dyre gaver og blir glad for dem. Jeg tviler på at kjendis menn aldri har mottatt noe dyrt fra kjæresten sin og blitt glad for det. Menn kan forvente de også. Anonymkode: 2ec50...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #69 Del Skrevet 8. desember 2024 -jk- skrev (På 7.12.2024 den 11.09): Jeg bryr meg i hvert fall. Har hun en veske til femsifrede beløp (evt. også høye firesifrede) så tenker jeg automatisk "dyr i drift og opptatt av fasade" og leter videre. Ikke noe for meg. Tipper en del damer gjør de samme med menn som har dyre klokker. Og du ser faktisk forskjell på en veske til 1000,- og en til 20 000? Anonymkode: 3ea38...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 8. desember 2024 #70 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Og du ser faktisk forskjell på en veske til 1000,- og en til 20 000? Anonymkode: 3ea38...a98 Ikke personlig nei. Men det er jo bare å spørre, på en taktfull måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #71 Del Skrevet 8. desember 2024 Spørs hva du mener med 7/10 det, det varierer vel stort Anonymkode: 66426...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #72 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 14.17): Ikke ha sex med dem de første mnd.! Luker ut myyye da. Anonymkode: 873ae...888 Venter man så lenge, så luker man også ut mange seriøse Anonymkode: 66426...a76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #73 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Venter man så lenge, så luker man også ut mange seriøse Anonymkode: 66426...a76 Verdt det. Anonymkode: 2ec50...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #74 Del Skrevet 8. desember 2024 Vær 7 eller oppover selv. Jeg har ligget litt rundt i mitt liv (kvinne jeg da), glad i å være singel og har aldri egentlig vært ute etter noe forhold så ikke så lett å "fange". Men de gangene jeg har falt og det har blitt et forhold uten at det var planen, så er det jo fordi jeg har falt pladask, fordi han er en super mann og vi har god kjemi. Det er jo også noe med timing tror jeg, man treffer folk på et sted når de er litt klare for det. Men ja, det kan jo også ha noe med deg å gjøre.. jeg opplever jo ofte at attraktive menn vil ha meg for mer enn sex jeg da, slitsomt ofte, så for meg er det nesten en myte at de bare vil ha sex. Jeg tror noen kvinner forteller seg selv det som en slags unnskyldning eller enkel forklaring, "han var bare ute etter sex". Da var det han det var noe galt med, ikke deg. At dere kanskje ikke hadde så bra kjemi, at du var dårlig i senga eller ikke er så morsom eller pen som du innbiller deg osv, det er liksom ikke tema engang. Anonymkode: 1f128...7a5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #75 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vær 7 eller oppover selv. Jeg har ligget litt rundt i mitt liv (kvinne jeg da), glad i å være singel og har aldri egentlig vært ute etter noe forhold så ikke så lett å "fange". Men de gangene jeg har falt og det har blitt et forhold uten at det var planen, så er det jo fordi jeg har falt pladask, fordi han er en super mann og vi har god kjemi. Det er jo også noe med timing tror jeg, man treffer folk på et sted når de er litt klare for det. Men ja, det kan jo også ha noe med deg å gjøre.. jeg opplever jo ofte at attraktive menn vil ha meg for mer enn sex jeg da, slitsomt ofte, så for meg er det nesten en myte at de bare vil ha sex. Jeg tror noen kvinner forteller seg selv det som en slags unnskyldning eller enkel forklaring, "han var bare ute etter sex". Da var det han det var noe galt med, ikke deg. At dere kanskje ikke hadde så bra kjemi, at du var dårlig i senga eller ikke er så morsom eller pen som du innbiller deg osv, det er liksom ikke tema engang. Anonymkode: 1f128...7a5 Der tror jeg du traff godt Anonymkode: 66426...a76 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #76 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Der tror jeg du traff godt Anonymkode: 66426...a76 Tror jeg og! Min første tanke var, du er ikke god nok til å holde en 7-10’er mann Anonymkode: 00545...35a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #77 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror jeg og! Min første tanke var, du er ikke god nok til å holde en 7-10’er mann Anonymkode: 00545...35a Så intuitivt. Du leser noen korte settinger skrevet i frustrasjon av hvem vet hvem, for alt du ser er denne skriften, å du tenker. Du er ikke god nok. Du vet ikke hvem hun anser som disse kjekkingene i spørsmål engang. Kan være ei på 19 år, som har møtt 3 klyser å det er det. Anonymkode: 2ec50...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #78 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror jeg og! Min første tanke var, du er ikke god nok til å holde en 7-10’er mann Anonymkode: 00545...35a Bingo. Disse spørsmålene kommer sjeldent fra kvinner som er 9-10. De får forhold uten at det krever en innsats. Hvis du er en dame med de riktige egenskapene, så skjer det automatisk. Du ender aldri opp med å måtte stille disse spørsmålene. Det samme gjelder menn. Har aldri sett en kjekk, høy, morsom, rik mann som sliter med å få seg dame, de snubler og ender opp i forhold. Svaret er det samme for alle i denne situasjonen. Du sikter for høyt. Anonymkode: e05ca...947 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #79 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær 7 eller oppover selv. Jeg har ligget litt rundt i mitt liv (kvinne jeg da), glad i å være singel og har aldri egentlig vært ute etter noe forhold så ikke så lett å "fange". Men de gangene jeg har falt og det har blitt et forhold uten at det var planen, så er det jo fordi jeg har falt pladask, fordi han er en super mann og vi har god kjemi. Det er jo også noe med timing tror jeg, man treffer folk på et sted når de er litt klare for det. Men ja, det kan jo også ha noe med deg å gjøre.. jeg opplever jo ofte at attraktive menn vil ha meg for mer enn sex jeg da, slitsomt ofte, så for meg er det nesten en myte at de bare vil ha sex. Jeg tror noen kvinner forteller seg selv det som en slags unnskyldning eller enkel forklaring, "han var bare ute etter sex". Da var det han det var noe galt med, ikke deg. At dere kanskje ikke hadde så bra kjemi, at du var dårlig i senga eller ikke er så morsom eller pen som du innbiller deg osv, det er liksom ikke tema engang. Anonymkode: 1f128...7a5 spot on! Var prikk lik som deg når jeg var singel, og hadde et «problem» med at de jeg møtte/lå med ville ha noe romantisk med meg (jeg driver ikke med rangering men kjekke mannfolk ja). Jeg er selvsikker, omsorgsfull, trivdes som singel og har en bra vibe. Da tror jeg man kommer langt som kvinne:) Så mange damer som skylder på at mannfolka er drittsekker SELV om guttene er ærlige og sier de er usikre osv. Hvis en mann er usikker på om han vil noe mer med deg, så gå videre? Istedenfor å overtenke, dramatisere og romantisere. Blir oppgitt. Må også være slitsomt å drive å rangere folk? Hilsen kvinne selv Anonymkode: 8a381...ef2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 8. desember 2024 #80 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær 7 eller oppover selv. Jeg har ligget litt rundt i mitt liv (kvinne jeg da), glad i å være singel og har aldri egentlig vært ute etter noe forhold så ikke så lett å "fange". Men de gangene jeg har falt og det har blitt et forhold uten at det var planen, så er det jo fordi jeg har falt pladask, fordi han er en super mann og vi har god kjemi. Det er jo også noe med timing tror jeg, man treffer folk på et sted når de er litt klare for det. Men ja, det kan jo også ha noe med deg å gjøre.. jeg opplever jo ofte at attraktive menn vil ha meg for mer enn sex jeg da, slitsomt ofte, så for meg er det nesten en myte at de bare vil ha sex. Jeg tror noen kvinner forteller seg selv det som en slags unnskyldning eller enkel forklaring, "han var bare ute etter sex". Da var det han det var noe galt med, ikke deg. At dere kanskje ikke hadde så bra kjemi, at du var dårlig i senga eller ikke er så morsom eller pen som du innbiller deg osv, det er liksom ikke tema engang. Anonymkode: 1f128...7a5 AnonymBruker skrev (1 time siden): Der tror jeg du traff godt Anonymkode: 66426...a76 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tror jeg og! Min første tanke var, du er ikke god nok til å holde en 7-10’er mann Anonymkode: 00545...35a Mener dere at det ikke finnes menn som faktisk bare bruker damer? Det finnes både menn og kvinner som ikke klarere å forplikte seg. Selv om dere ikke har opplevd akkurat disse selv så finnes det altså. Og ja, det kan være noe galt med dem som klager hele tiden og alltid finner noe galt med alle andre. Men dere trenger ikke å fortelle andre mennesker at de ikke er gode nok. Og i en humblebrag aktig måte opphøye deg/dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå