vilja Skrevet 17. november 2002 #21 Del Skrevet 17. november 2002 Heheheh, kanskje hun leste denne tråden, og tok hintet, lea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. november 2002 #22 Del Skrevet 17. november 2002 Heheheh, kanskje hun leste denne tråden, og tok hintet, lea? Og flyttet ja! Neida, jeg vet at hun ikke er "på nett", eller hadde jeg aldri begynt denne tråden. Er ikke ond heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 18. november 2002 #23 Del Skrevet 18. november 2002 En viktig ting har jeg lært i den senere tid, og som jeg prøver å etterleve, men det er vanskelig med tanke på at jeg ønsker å være snill jente. Og det er at det er helt ok å si ifra om mine behov. Og hvis noen blir sure for det er det de som har et poblem og ikke jeg. Med dette så mener jeg at det må være natulig å si ifra til mennesker som ikke tar et hint. Og særlig når man har hintet både titt og ofte. Hvis jeg skulle gå i den andres sko så ville jeg ha satt pris på om folk fortalte med ting rett ut slik det var i stede for å være sammen med meg av ren allmiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #24 Del Skrevet 18. november 2002 Jada, jeg skulle ønske at jeg kunne si skikkelig i fra, men det er helt håpløst for meg å såre et annet menneske. Jeg vet at jeg hadde blitt skikkelig lei meg hvis noen hadde sagt fra til meg også. Ble egentlig litt overrasket over at jeg ikke fikk "kjeft" pga denne tråden jeg og at såpass mange hadde opplevd det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2002 #25 Del Skrevet 19. november 2002 En god venn av meg sa en gang: Man skal aldrig dømme ett menneske før en har gått mindst 1 mil i hennes sko og bukser..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. november 2002 #26 Del Skrevet 19. november 2002 Det med at hun ringer deg på jobben i tide og utide kan du jo ta opp med henne. Ta en spansk en og si at sjefen er lei alle unødvendige privatsamtaler arbeidstida, så hun dessverre ikke kan ringe deg. Ellers har jeg ingen annen løsning enn å si det rett ut til henne. Men jeg vet det er veldig vanskelig, jeg liker heller ikke å såre andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå