Gå til innhold

Hva ville du tenkt om dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har datet en mann i 1 måned. i det siste når jeg har sendt meldinger, så står de som levert på messenger og jeg vet jeg ikke er blokkert for det er måter å se det på. (har testet ut med venner) men jeg har sikkert sendt 6 meldinger de siste tre døgn og han åpner dem ikke. hvorfor ikke blokkere, da, hvis han ikke ønsker kontakt mer? han bare samler dem opp og gidder ikke åpne dem? passiv aggressiv?

ELLER ville du tenkt at det kan ha skjedd han noe? at han ikke åpner fordi noe er galt?

jeg vet ikke hva jeg skal tenke men det er nærliggende å tenke at han er sur, men at han har tenkt komme tilbake på et tidspunkt, siden han ikke blokkerer. Men han leser dem jo ikke, bare samler dem. 

hvordan kan et menneske gjøre det?

På den annen side vet jeg om alvorlig sykdom i familien og kanskje en har dødd? eller kanskje det har skjedd noe med et barn? eller kanskje han har vært i en ulykke? 

hva skal jeg tro om dette? 

Anonymkode: 22b0b...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker du at du oppnår med å sende han 5 meldinger til når han ikke svarte på den første? 

Ta et hint og ikke kontakt han mer.

Anonymkode: e58e5...37c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei,

jeg har datet en mann i 1 måned. i det siste når jeg har sendt meldinger, så står de som levert på messenger og jeg vet jeg ikke er blokkert for det er måter å se det på. (har testet ut med venner) men jeg har sikkert sendt 6 meldinger de siste tre døgn og han åpner dem ikke. hvorfor ikke blokkere, da, hvis han ikke ønsker kontakt mer? han bare samler dem opp og gidder ikke åpne dem? passiv aggressiv?

ELLER ville du tenkt at det kan ha skjedd han noe? at han ikke åpner fordi noe er galt?

jeg vet ikke hva jeg skal tenke men det er nærliggende å tenke at han er sur, men at han har tenkt komme tilbake på et tidspunkt, siden han ikke blokkerer. Men han leser dem jo ikke, bare samler dem. 

hvordan kan et menneske gjøre det?

På den annen side vet jeg om alvorlig sykdom i familien og kanskje en har dødd? eller kanskje det har skjedd noe med et barn? eller kanskje han har vært i en ulykke? 

hva skal jeg tro om dette? 

Anonymkode: 22b0b...b8d

Psykopat!!!!! Bør dumpes NÅ

Anonymkode: f1cac...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...