AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #41 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg leser mye rart på kg og ditt innlegg er ett av de, man er forskjellige og noen velger tid med barna når de er små, andre fyker på byen etter to uker Anonymkode: 10556...d20 Nå må du gi deg. Et par timer for å feire en god venninnes bursdag, en venninne som har stilt opp for henne hele veien mens hun har blitt nedprioritert i årevis før det var barn i bildet, er ikke i nærheten av å være det samme som å "fyke på byen etter to uker". Anonymkode: d7ebf...b44 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #42 Del Skrevet 7. desember 2024 Mezzosoprena skrev (1 minutt siden): Er du egentlig TS som følte du ikke fikk nok støtte og dermed begynte å svare som AB? Dust Anonymkode: 10556...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #43 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå må du gi deg. Et par timer for å feire en god venninnes bursdag, en venninne som har stilt opp for henne hele veien mens hun har blitt nedprioritert i årevis før det var barn i bildet, er ikke i nærheten av å være det samme som å "fyke på byen etter to uker". Anonymkode: d7ebf...b44 Gi deg selv. Det står en halv dag, for noen er det mye. Man er ikke kjip av den grunn, herregud Anonymkode: 10556...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2024 #44 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gi deg selv. Det står en halv dag, for noen er det mye. Man er ikke kjip av den grunn, herregud Anonymkode: 10556...d20 Jo, det er man! AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dust Anonymkode: 10556...d20 Var det kjedelig å bli avslørt så fort? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #45 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg fikk barn for nesten et år siden, og venninnen min skal feire bursdag denne helgen. Jeg sa nei til å komme fordi jeg føler at jeg ikke kan være fra datteren min så lenge. Den tiden jeg blir borte blir fort halvparten av tiden hun er våken iløpet av dagen. Jeg har en mann som er hjemme, men jeg føler liksom at jeg er best til å passe på. Jeg har heller aldri kommet på bursdagene hennes, fordi det som oftest er mye juleting som skjer nå. Men akkurat nå var det barn som stoppet det. Er jeg kjip? Anonymkode: 78314...24e Drit kjip men du er jo egentlig ikke ei venninne heller Anonymkode: cb4f7...4e3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. desember 2024 #46 Del Skrevet 7. desember 2024 Minstekrav når man stadig fabler i unnskyldninger, er å dra noen gode. Du vil ikke. Og dèt er fair. "Ro ro til fiskeskjær" 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #47 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gi deg selv. Det står en halv dag, for noen er det mye. Man er ikke kjip av den grunn, herregud Anonymkode: 10556...d20 Jo, man er kjip når man aldri har stilt opp i bursdagen til en venninne og denne gangen bruker barnet som unnskyldning, når "Hun har alltid kommet når jeg har invitert til ting, og når det er jul eller bursdag så sender hun alltid gaver i posten." Nei, vet du hva, da er man ikke bare kjip. Da er man rett og slett en egoistisk, dårlig person. Anonymkode: d7ebf...b44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #48 Del Skrevet 7. desember 2024 I år er vel første gangen jeg tenker du har en "god" unnskyldning, selv om jeg tenker at far klarer en halv dag med en unge som snart er et år. Du har jo vært kjip i åresvis, som aldri har kommet i en eneste bursdag Anonymkode: e5d69...0ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #49 Del Skrevet 7. desember 2024 Kjip OG kjerring. 😳 Anonymkode: 84722...637 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #50 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gi deg selv. Det står en halv dag, for noen er det mye. Man er ikke kjip av den grunn, herregud Anonymkode: 10556...d20 Det er sikkert mye hvis man er smånevrotisk og tror ingen andre, selv ikke far, klarer å passe barnet. Anonymkode: 0461f...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #51 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 0.11): Hun har alltid kommet når jeg har invitert til ting, og når det er jul eller bursdag så sender hun alltid gaver i posten. Og når jeg sa ifra nå så sa hun bare "ja, det skjønner jeg" Så jeg tror ikke hun tar det veldig tungt. Anonymkode: 78314...24e En så god venninne fortjener ikke en dårlig en… Anonymkode: 901eb...f9e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #52 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei kjip er du ikke, herlighet å velge å være med barnet er ikke å være kjip Anonymkode: 10556...d20 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei det er hun ikke Anonymkode: 10556...d20 Er vist ikke bare ts som er kjip i denne tråden… Anonymkode: 901eb...f9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #53 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg leser mye rart på kg og ditt innlegg er ett av de, man er forskjellige og noen velger tid med barna når de er små, andre fyker på byen etter to uker Anonymkode: 10556...d20 Hvordan er det å leve i en slik svart/hvit-verden? Anonymkode: a0fd2...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #54 Del Skrevet 8. desember 2024 Du er ikke noe kjipere mot venninnen din nå, enn de tidligere bursdagene hennes du velger nedprioritere. Men hvor ofte tar du deg tid til henne ellers? Stiller du opp når hun trenger deg ellers? Takker du vanligvis ja når hun inviterer utenom din hektiske juletid? Har far noen spesielle utfordringer som gjør at du ikke stoler på at han kan passe på sitt eget barn noen timer? Anonymkode: 0a02d...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #55 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 0.01): Men akkurat nå var det barn som stoppet det. Er jeg kjip? Anonymkode: 78314...24e Nei, det var ikke barn som stoppet det. Det er bare en dårlig unnskyldning. Du har ikke store tanker om din mann heller. Du er veldig kjip. Anonymkode: 71c4b...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #56 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg kjenner igjen følelsen av å syntes det er vanskelig å reise fra barnet sitt. Hadde det på lik måte med ene barnet her, men da var barnet et halvt år. Da barnet var 10 måneder måtte jeg tilbake i jobb igjen, så da måtte en jo løsrive seg. Du skal vel også tilbake i jobb eller studier? Jeg reagerte mest på at du avlyste alle andre år pga at det er desember. Har selv et desemberbarn, og det er sårt når folk avlyser fordi det skjer så mye annet til jul. Slike folk inviterer vi ikke lengre. Vedkommende kan jo ikke noe for at det er født i desember. Bor du veldig langt unna? Jeg hadde personlig prioritert å reise i bursdag, men nå er mine venner viktig for meg da. Anonymkode: 740b5...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå