AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #21 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk barn for nesten et år siden, og venninnen min skal feire bursdag denne helgen. Jeg sa nei til å komme fordi jeg føler at jeg ikke kan være fra datteren min så lenge. Den tiden jeg blir borte blir fort halvparten av tiden hun er våken iløpet av dagen. Jeg har en mann som er hjemme, men jeg føler liksom at jeg er best til å passe på. Jeg har heller aldri kommet på bursdagene hennes, fordi det som oftest er mye juleting som skjer nå. Men akkurat nå var det barn som stoppet det. Er jeg kjip? Anonymkode: 78314...24e Herregud, ja, du er skikkelig kjip, både mot venninnen, mannen og barnet ditt! Det er imponerende at hun fortsetter å invitere deg om du faktisk aldri har kommet når hun har invitert deg til bursdagen hennes, for det første. Det er så mye "juleting"? Hva i alle dager er mye juleting, såpass mye at du aldri kan ta deg fri fra det en dag til å feire "venninnen" din? Hvorfor har du fått barn med en som du ser på som uskikket til å ivareta barnet sitt? Hvordan tar han det at du ikke stoler på han, og dermed fratar han muligheten til å bonde med barnet sitt på egne prinsipper? Og fortjener ikke barnet å få alenetid med pappaen sin? De to bør absolutt få tid alene, noe annet er slemt gjort mot begge to, eller alle tre, altså venninnen din også. Har du så høye tanker om deg selv at du tror du er den eneste som er istand til å gi omsorg til barnet? Jeg leser mye rart og provoserende her inne, og ditt innlegg troner ganske høyt på listen av tråder jeg nesten ikke klarer å tro på. Anonymkode: a0fd2...813 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #22 Del Skrevet 7. desember 2024 Ungene er ett år for pokker. Klipp navlestrengen! Anonymkode: 0e589...5db 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #23 Del Skrevet 7. desember 2024 Ikke skriv en ny tråd om et par år der du beklager deg over at mannen ikke finner på ting alene med barnet, i hvert fall. Du har jo sørget for at det eventuelt har blitt sånn, siden du er «flink» og han «ikke like flink». Herlighet, at han kanskje løser ting annerledes enn du gjør, betyr ikke at han gjør en dårligere jobb enn du gjør. Anonymkode: 0461f...31e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #24 Del Skrevet 7. desember 2024 Dette tror jeg ikke på, for det finnes vel ikke så dumme folk der ute… 🙄 Anonymkode: 605f8...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #25 Del Skrevet 7. desember 2024 Det er ikke det at jeg ikke tror mannen klarer å passe barnet, det er mer det at jeg kanskje ikke er helt klar for å dra fra jenta mi.. Anonymkode: 78314...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2024 #26 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke det at jeg ikke tror mannen klarer å passe barnet, det er mer det at jeg kanskje ikke er helt klar for å dra fra jenta mi.. Anonymkode: 78314...24e Skjerpings - du er fortsatt kjip! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #27 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke det at jeg ikke tror mannen klarer å passe barnet, det er mer det at jeg kanskje ikke er helt klar for å dra fra jenta mi.. Anonymkode: 78314...24e Du er like kjip fordeom, dette er et deg problem, ikke la det gå utover andre. Anonymkode: 6a1fd...c0e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #28 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke det at jeg ikke tror mannen klarer å passe barnet, det er mer det at jeg kanskje ikke er helt klar for å dra fra jenta mi.. Anonymkode: 78314...24e I noen timer? Har ikke du jobb du er/skal tilbake i? Anonymkode: 0461f...31e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 7. desember 2024 #29 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er ikke det at jeg ikke tror mannen klarer å passe barnet, det er mer det at jeg kanskje ikke er helt klar for å dra fra jenta mi.. Anonymkode: 78314...24e Er litt på tide å trene litt på det 💗 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #30 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fikk barn for nesten et år siden, og venninnen min skal feire bursdag denne helgen. Jeg sa nei til å komme fordi jeg føler at jeg ikke kan være fra datteren min så lenge. Den tiden jeg blir borte blir fort halvparten av tiden hun er våken iløpet av dagen. Jeg har en mann som er hjemme, men jeg føler liksom at jeg er best til å passe på. Jeg har heller aldri kommet på bursdagene hennes, fordi det som oftest er mye juleting som skjer nå. Men akkurat nå var det barn som stoppet det. Er jeg kjip? Anonymkode: 78314...24e Ja. Ungen din er ett år. Du klarer å være borte noen timer for å feire din venninne. Anonymkode: a4153...e6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 7. desember 2024 #31 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja du er en dårlig venn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 7. desember 2024 #32 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja, du er kjip. Jobber du ikke? Permisjonstiden går snart ut eller skal du ikke jobbe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #33 Del Skrevet 7. desember 2024 Nei kjip er du ikke, herlighet å velge å være med barnet er ikke å være kjip Anonymkode: 10556...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #34 Del Skrevet 7. desember 2024 Mezzosoprena skrev (2 timer siden): Skjerpings - du er fortsatt kjip! Nei det er hun ikke Anonymkode: 10556...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #35 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke det at jeg ikke tror mannen klarer å passe barnet, det er mer det at jeg kanskje ikke er helt klar for å dra fra jenta mi.. Anonymkode: 78314...24e Helt forståelig , er man gode venner så tåler man ddt Anonymkode: 10556...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2024 #36 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er hun ikke Anonymkode: 10556...d20 Å huff, er det flere av dere også?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #37 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Herregud, ja, du er skikkelig kjip, både mot venninnen, mannen og barnet ditt! Det er imponerende at hun fortsetter å invitere deg om du faktisk aldri har kommet når hun har invitert deg til bursdagen hennes, for det første. Det er så mye "juleting"? Hva i alle dager er mye juleting, såpass mye at du aldri kan ta deg fri fra det en dag til å feire "venninnen" din? Hvorfor har du fått barn med en som du ser på som uskikket til å ivareta barnet sitt? Hvordan tar han det at du ikke stoler på han, og dermed fratar han muligheten til å bonde med barnet sitt på egne prinsipper? Og fortjener ikke barnet å få alenetid med pappaen sin? De to bør absolutt få tid alene, noe annet er slemt gjort mot begge to, eller alle tre, altså venninnen din også. Har du så høye tanker om deg selv at du tror du er den eneste som er istand til å gi omsorg til barnet? Jeg leser mye rart og provoserende her inne, og ditt innlegg troner ganske høyt på listen av tråder jeg nesten ikke klarer å tro på. Anonymkode: a0fd2...813 Jeg leser mye rart på kg og ditt innlegg er ett av de, man er forskjellige og noen velger tid med barna når de er små, andre fyker på byen etter to uker Anonymkode: 10556...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerjeg.. Skrevet 7. desember 2024 #38 Del Skrevet 7. desember 2024 Spørsmålet jeg sitter med er hvorfro du lar ting komme i veien for bursdagen til venninnen din ?, mannen er hjemme ser ikke problemet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2024 #39 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leser mye rart på kg og ditt innlegg er ett av de, man er forskjellige og noen velger tid med barna når de er små, andre fyker på byen etter to uker Anonymkode: 10556...d20 Er du egentlig TS som følte du ikke fikk nok støtte og dermed begynte å svare som AB? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #40 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja du er blitt en kjip kontrollfreak:/ Anonymkode: 69ab8...a79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå