AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg har kommet i kontakt med en vakker jente på Tinder. Dette er drømmedama utseendemessig, med krystallblå vakre øyne og feminine trekk. Vi har så vidt chattet, men jeg er redd for å svare henne og ta initiativ. Jeg er 26 år og har aldri datet. Jeg er ganske nerdete, men godt trent og snart utdannet sivilingeniør. Jeg er bare redd for å få hjertet mitt knust... Anonymkode: bb4b5...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Det er hun ikke, hun skriver med deg. DU har bra kvaliteter og DU fortjener en flott kjæreste. Gjenta det til du tror på det selv. Selvtillit er sexy 😊 Ihvertfall ikke mist henne fordi du virker uinteressert! Anonymkode: 8a98b...fae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Du må nødt til å være villig til å satse hjertet ditt hvis du skal få noe som er verdt å ha. Vær modig nå. Anonymkode: c8871...921 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 'Tis better to have loved and lost than never to have loved at all. Anonymkode: 4ebbb...380 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 'Tis better to have loved and lost than never to have loved at all. Anonymkode: 4ebbb...380 Yep!!! Anonymkode: d75d7...63a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) "Kommet i kontakt med en kvinne på tinder" javel? og hvordan kommer "man i kontakt" med kvinner på tinder? jo de swiper HØYRE på DEG. VET du hvor FÅ som sviper HØYRE på deg? Også skal du stå å sutre å grine å buuuuuuhuuuuu hun liker meg ikke jeg er mye styggere enn henne. Hvorfor begynte du skrive da? Endret 6. desember 2024 av ufiltrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har kommet i kontakt med en vakker jente på Tinder. Dette er drømmedama utseendemessig, med krystallblå vakre øyne og feminine trekk. Vi har så vidt chattet, men jeg er redd for å svare henne og ta initiativ. Jeg er 26 år og har aldri datet. Jeg er ganske nerdete, men godt trent og snart utdannet sivilingeniør. Jeg er bare redd for å få hjertet mitt knust... Anonymkode: bb4b5...40b Glem alt snakket om liga, bare umodne eller enkle mennesker snakker om sånt. Også, det er Tinder… jeg forstår at du føler du kan tape noe her, men strengt tatt har du ikke vunnet noe, annet enn at du har lært at en vakker kvinne kan fange interessen for deg. Noe du alltid bør være klar over. Så, da gjelder det å se om du er voksen da. Det er drømmedamen, så da går jeg ut ifra at du ønsker å kapre henne. Det er dessverre ingen måte å gjøre det på annet enn å være deg selv, for skulle du klare å kapre henne på en annen måte, så må du til syvende og sist være deg selv. Hva da? senk skuldrene, ta det for det det er, en tinder match, så ser du hvor dette ender. Kanskje har det allerede endt? Men i det minste bør du invitere henne med på en date så dere får sjansen til å treffes. Senk skuldrene, pust dypt og la det bære eller briste Anonymkode: 4f873...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 7. desember 2024 #8 Del Skrevet 7. desember 2024 Må ta bilder av jenter på Tinder med en STOR klype salt. Er ekstremt ofte at de er mye penere på bilder enn i virkeligheten da de bruker mye filter og flatterende vinkler og lys. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Del Skrevet 7. desember 2024 Spørsmålet er om du har vært og er ærlig, både når det gjelder oppdaterte bilder og gjennom chatten? Det virker som du frykter å skuffe henne, da tyder det på at virkeligheten er annerledes. Anonymkode: c02ed...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørsmålet er om du har vært og er ærlig, både når det gjelder oppdaterte bilder og gjennom chatten? Det virker som du frykter å skuffe henne, da tyder det på at virkeligheten er annerledes. Anonymkode: c02ed...398 Har vært ærlig. De siste bildene mine på Tinder ble tatt i august. -Ts Anonymkode: bb4b5...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #11 Del Skrevet 7. desember 2024 Du skal tenke på om du liker henne, først of fremst. Du kjenner henne ikke engang. Folk vi ikke kjenner, kan ikke knuse hjertene våre. Anonymkode: 271b2...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 7. desember 2024 #12 Del Skrevet 7. desember 2024 Skjerp deg, Pene damer må også knulles og tas vare på! kjør på ..hun har sikkert 3-5 issues du ikke ser enda, men etter 3-4år og ett barn eller to sammen først.. alle har NOE 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. desember 2024 #13 Del Skrevet 8. desember 2024 Du veit jo ikke hva hun ser etter, så å automatisk tenke at det hun er ute etter ikke er egenskaper du har er jo bare tullete. Ta sjansen og gå for det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Del Skrevet 8. desember 2024 Husk at det er svindlere ute og går på tinder også da. Hvis det virker for godt til å være sant så er det ofte det. Anonymkode: 145eb...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #15 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husk at det er svindlere ute og går på tinder også da. Hvis det virker for godt til å være sant så er det ofte det. Anonymkode: 145eb...ab3 Haha, det trodde kjæresten om meg da vi møttes på Happn🤭 Selv etter å ha pratet i flere timer på telefonen så hadde han mistanke om at jeg måtte være fake. Først da vi fysisk møttes kunne han senke skuldrene litt😅 Når det er sagt: en vakker kvinne har like mye issues som alle andre mennesker. For alt du vet sliter hun med angst, personlighetsforstyrrelse, depresjon, lavt selvbilde etc Én ting er sikkert. Hun er bare et menneske. Det viktigste er hvordan personligheten deres matcher og om dere har samme verdier og livssyn. Ikke bli blendet av kun et utseende. Det i seg selv ville aldri være et godt fundament for et forhold. Anonymkode: 979bf...bcf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Husk at det er svindlere ute og går på tinder også da. Hvis det virker for godt til å være sant så er det ofte det. Anonymkode: 145eb...ab3 Hun er real. Har søkt henne opp på Insta og Facebook. Anonymkode: bb4b5...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 22.30): Jeg har kommet i kontakt med en vakker jente på Tinder. Dette er drømmedama utseendemessig, med krystallblå vakre øyne og feminine trekk. Vi har så vidt chattet, men jeg er redd for å svare henne og ta initiativ. Jeg er 26 år og har aldri datet. Jeg er ganske nerdete, men godt trent og snart utdannet sivilingeniør. Jeg er bare redd for å få hjertet mitt knust... Anonymkode: bb4b5...40b Det høres ut som du kommer til å få det tøft i moderne dating. Slapp av kompis. Dere har såvidt chattet. Kom tilbake hit etter et par dates. Anonymkode: e5131...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå