AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #41 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: a965f...74d Ånei. Anonymkode: 2cf46...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #42 Del Skrevet 14. desember 2024 Anonymkode: 6a58f...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #43 Del Skrevet 14. desember 2024 Pinetrange jeans wooow🥰 Anonymkode: 3ef1a...acc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #44 Del Skrevet 14. desember 2024 Kjole/skjørt uten undertøy eller nå om vinteren bare strømpebukse og uten truse under😋 Anonymkode: d7f7a...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #45 Del Skrevet 14. desember 2024 militær uniform og politi uniform er sykt sexy i mine øyne da. Hilsen godt voksen barnslig kvinne. Anonymkode: d96d4...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #46 Del Skrevet 14. desember 2024 Menn i bunad! ♥️ Det er dessverre lenge til 17. mai enda... Anonymkode: 05c93...229 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #47 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): militær uniform og politi uniform er sykt sexy i mine øyne da. Hilsen godt voksen barnslig kvinne. Anonymkode: d96d4...b8c Åssen er det å være godt voksen (50-60+) og barnslig? Blir svigerdatter oppgitt? Anonymkode: d7f7a...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #48 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åssen er det å være godt voksen (50-60+) og barnslig? Blir svigerdatter oppgitt? Anonymkode: d7f7a...a33 Jeg har ingen svigerdatter. Anonymkode: d96d4...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #49 Del Skrevet 14. desember 2024 Anonymkode: 7f117...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 14. desember 2024 #50 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn i bunad! ♥️ Det er dessverre lenge til 17. mai enda... Anonymkode: 05c93...229 Har du en partner med bunad? Om ja, be han ha den på av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #51 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg har alltid tittet både to og tre ganger ekstra etter jenter med snekkerbukse. Må være en litt romslig en da, ikke slike lave og pinetrange modell som var populære for noen år siden. Anonymkode: b752e...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 14. desember 2024 #52 Del Skrevet 14. desember 2024 Nettingstrømper, hotpants og en liten topp er alltid innertier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #53 Del Skrevet 14. desember 2024 Veldig enig med joggebukse, for meg gjerne med baggy hettegenser, Adidas treningsjakke, stor genser, stor T-skjorte, veldig gjerne bustete hår og pulesveis… Både fordi det ikke er ment å være sexy, og når hun sitter der i sin drømmeverden ved frokostbordet, og sutter litt lenge på t-skjeen, som ikke har sett yoghurt på fem minutter, i den treningsjakka, og den joggebuksa, med en fot på stolen, så jeg ser kneet over bordet, kanskje også såtoppen av sokkene, ellet leggvarmerne hun har over den nevnte joggebuksa, og joggebuksa som bare akkurat viser konturene av to herlige rumpeballer og overlater alt annet til fantasien, da får jeg noen ganger lyst til å ta henne oppetter veggen på kjøkkenet, som om vi var spioner i en film… Men jeg har også en greie med leggvarmere og knelange sokker, som jeg synes er helt utrolig sexy. Nå synes jeg føtter og legger er litt sexy også. Men helst med noe bekledning på. Var så forelsket i storesøsteren til bestekompisen min. Hun danset, med leggvarmere på, og spilte basket. Og jeg kunne sitte og beundre i det hemmelige når hun sensuelt dro på seg de knelange basketsokkene. Først ett par. Så par nummer to. Så knøt hun på seg basketskoene. Noen ganger forble sokkene dratt opp til knærne. Andre ganger dyttet ned i tykke myke folder. Siden da har jeg hatt dilla på lange sokker og leggvarmere. Heldigvis bruker kona begge deler. Anonymkode: 6f1d0...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 15. desember 2024 #54 Del Skrevet 15. desember 2024 Har alltid vært litt svak for veldig korte shorts. Sånne som er klippet for å bli kort nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenny5 Skrevet 3. januar #55 Del Skrevet 3. januar Dette får meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #56 Del Skrevet 3. januar Jenny5 skrev (6 timer siden): Dette får meg Skikkelig våt!!?? Anonymkode: ded19...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenny5 Skrevet 3. januar #57 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Skikkelig våt!!?? Anonymkode: ded19...ec9 Bilde fra høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #58 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 23.11): Støvletter med høye hæler, stay-ups, kort skjørt med en sexy truse under, halvgjennomsiktig overdel uten bh. Da vet jeg mannen går på knærne etter meg hjemme, og jeg føler meg utra sexy. Og kjenner det begynner å sitre i musa og kjenner leppene svulmer opp når jeg holder på å kle meg 💦🤭. Anonymkode: afc4c...ba5 Haha. Dama si gitt👌👊😅😅😅🤣 bravo Anonymkode: 72722...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 3. januar #59 Del Skrevet 3. januar Latex klær 🤩 det er så sexy 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå