Gå til innhold

Har så komplekser for underøynene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke blå ringer, men mer sånn søkk… vanskelig å forklare, men det hvor øyehulen/beinet er. Er det liksom veldig markant… 

Går ikke å sminke det bort helt heller, for det syns uansett… hater det og er så bevisst på det… 😔

Anonymkode: d2844...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes masse behandlinger man kan prøve nå til dags, ta en tur innom en medisinsk hudpleieklinikk og se om de kan hjelpe deg. 

Anonymkode: a4da7...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har ikke blå ringer, men mer sånn søkk… vanskelig å forklare, men det hvor øyehulen/beinet er. Er det liksom veldig markant… 

Går ikke å sminke det bort helt heller, for det syns uansett… hater det og er så bevisst på det… 😔

Helt bortkastet energi å være så opptatt av og å hate kroppen du i dette livet har fått tildelt og skal leve i resten av livet. 
Dette er en bagatell, eller et ikke problem bare du ser, og bare du har hengt deg opp i. 
Begynn å si positive ting til speilbildet ditt og finn fine ting ved kroppen din, og fokuser på at du har og alt du er. Ting kunne vært så mye verre enn dette. 

Anonymkode: 77ebb...3b4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det og riktig sminke hjelper mye selv om det ikke tar det bort helt. Har du prøvd flere produkter? 

Anonymkode: 8431c...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt bortkastet energi å være så opptatt av og å hate kroppen du i dette livet har fått tildelt og skal leve i resten av livet. 
Dette er en bagatell, eller et ikke problem bare du ser, og bare du har hengt deg opp i. 
Begynn å si positive ting til speilbildet ditt og finn fine ting ved kroppen din, og fokuser på at du har og alt du er. Ting kunne vært så mye verre enn dette. 

Ja er jo dette jeg burde og ønsker å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har også det og riktig sminke hjelper mye selv om det ikke tar det bort helt. Har du prøvd flere produkter? 

Aner ikke hvilke produkter jeg skal prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aner ikke hvilke produkter jeg skal prøve?

Produkter endrer ikke hvordan kroppen din er laget, de endrer bare innholdet på bankkontoen din, og hjelper dem som lager og selger produktene til å berike seg på din usikkerhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Produkter endrer ikke hvordan kroppen din er laget, de endrer bare innholdet på bankkontoen din, og hjelper dem som lager og selger produktene til å berike seg på din usikkerhet. 

Å klare å ikke bry seg om utseendet er en enorm jobb mange ikke klarer, uansett hvor mange år man bruker på det. Jeg er i utgangspunktet enig med deg, og jeg jobber med meg selv hver dag for å bli mer komfortabel i egen kropp. Etter 40 år og mye terapi har jeg dessverre fortsatt ikke kommet så langt. Samfunnet vårt er helt forskrudd, og det ser ikke ut som om det kommer til å snu med det første. 

Å kjøpe en concealer og en under eye brightener er småting man kan gjøre for å få det litt bedre med seg selv i hverdagen. Ingen sier man ikke samtidig kan prøve å akseptere seg selv som man er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått sånne søkk under øynene. Ser ut som jeg har grått i 14 dager😂 går an å ta fillers der tror jeg. Men jeg gidder ikke begynne med det selv, får heller bare godta at ansiktet forandrer seg i takt med alder😊

Anonymkode: b0656...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...