Gå til innhold

Hvor mye leser dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjennomsnittlig tre per uke. Leser hver kveld, og i ferier blir det fort en bok per dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med unger og allskens klarer jeg skvise inn 0.5 time til å lese fysiske bøker hver dag. 

Hører på lydbok 1-2 timer daglig. På bussen, mens jeg trener, gjør husarbeid, osv. 

Anonymkode: decc1...d58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 20.07):

Jeg leser mye, leste akkurat ut bok nr 350 i år. I fjor rundet jeg 500 bøker. Jeg leser i alle ledige stunder. Det er min måte å koble av fra en hektisk hverdag. 

Anonymkode: 5c09f...43c

En normal bok med ca 400 sider tar i snitt rundt 8 timer å lese. Så du mener at du leser omtrentlig en bok om dagen? Og attpåtil har du en hektisk hverdag? Sorry ass, men her tror jeg du lyver.

Anonymkode: f74e7...130

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser sjeldnere enn det jeg egentlig ønsker. Nyttårsforsett om å lese en bok i måneden men jeg er fremdeles på aprilboka.. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år har jeg lest snart 250 bøker - inkludert lydbøker. Har alltid 2 lydbøker på gang (som regel en lett feel good+ en thriller/sci-fi eller sakprosa) og lytter vekselvis til dem avhengig av hva jeg gjør og hva det krever av fokus (husarbeid, tur osv). I tillegg leser jeg alltid på senga og helst en times tid i løpet av dagen også (som regel har jeg en times tid før middag). Er jeg alene hjemme bytter jeg ofte ut tv-titting med lesing.

Edit; har hatt mye mer tid i år enn noen gang før pga situasjon med helse og jobb, en del kronisk sykdom og lite jobbing, også større behov for hvile enn før og da har det å lese føltes mye bedre ut for meg enn å stirre på en skjerm. Får en annen ro føler jeg, og så er det noe med stillhet som er deilig.

Endret av Lill3My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest 6 bøker siden slutten av september. Har endelig fått tilbake leselysten 😊 Satser på at det blir mange bøker lest i 2025!

Anonymkode: b50e1...4ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...