Nordnorskfrue Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Hva er din favorittpupp? Jeg og kjæresten min hadde en litt rar diskusjon her om dagen: Har folk en favorittpupp? Altså, hvis du måtte velge mellom venstre og høyre – hvilken foretrekker du, og hvorfor? Er det noe med formen, størrelsen, eller kanskje bare at den ene “føles mer riktig”? Eller er det helt likestilling mellom puppene for deg? Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt over dette før, men nå er jeg nysgjerrig! Så hva sier du? Venstre eller høyre – og hva gjør den til din favoritt? 🙃 Endret 6. desember 2024 av Nordnorskfrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Har ingen favoritt, de er eneggede tvillinger. Anonymkode: 7dd51...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Du må nesten poste et bilde før vi kan gjøre et kvalifisert valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg ligger på hennes høyre side i senga, så da er det høyre pupp som er lettest tilgjengelig for meg å kysse og suge på, men ellers har jeg vel ingen favoritt, elsker begge to. Anonymkode: 74228...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Nordnorskfrue skrev (55 minutter siden): Hva er din favorittpupp? Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt over dette før, Må innrømme at det har jeg aldri tenkt over jeg heller😅 Skal sies at jeg ikke er en «puppemann». Jeg ser på pupper mer som en matstasjon en som noe sexy. Er bare en pupp liksom. Anonymkode: 2ca9d...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg ligger på hennes høyre side i senga, så da er det høyre pupp som er lettest tilgjengelig for meg å kysse og suge på, men ellers har jeg vel ingen favoritt, elsker begge to. Anonymkode: 74228...40f Jeg skulle akkurat til å skrive noe lignende, men jeg har tydeligvis lengre armer enn deg, eller mindre omfangsrik dame😉 Jeg ligger på hennes venstre side, og uansett hvordan vi ligger, så havner hånda på høyre pupp. Stort sett suger jeg mest på den også. Anonymkode: ec539...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Haha, de er ett par. Så har ingen favoritt 😂 for en underlig ting å lure på. Skal innrømme at jeg flirte høyt når jeg leste første innlegg 😂😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 Aldri tenkt over 😅 Men gøy at du deler deres tanker. Kommer det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg liker pupper, men har ingen klar favoritt. Kan like fra små til relativt voksne, men på ett tidspunkt blir det for stort og da stopper fascinasjon helt. Jeg liker heller ikke pupper som ser fake ut, så liker ikke åpenbare silikonpupper. Det samme gjelder for øvrig vulgære øyevipper, trut og rumpe. Anonymkode: 0d33c...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 De er så identiske at jeg verken ser eller kjenner forskjell, så diskriminerer ingen av de Anonymkode: c95ce...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Jeg blir veldig glad hvis høyre pupp får mest oppmerksomhet. Er mer følsom der av en eller annen grunn 😂. Mulig det er innbilning, men det er slik det føles 😂. Venstre pupp blir ikke sjalu heller 😂. Endret 6. desember 2024 av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 Nordnorskfrue skrev (4 timer siden): Hva er din favorittpupp? Jeg og kjæresten min hadde en litt rar diskusjon her om dagen: Har folk en favorittpupp? Altså, hvis du måtte velge mellom venstre og høyre – hvilken foretrekker du, og hvorfor? Er det noe med formen, størrelsen, eller kanskje bare at den ene “føles mer riktig”? Eller er det helt likestilling mellom puppene for deg? Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt over dette før, men nå er jeg nysgjerrig! Så hva sier du? Venstre eller høyre – og hva gjør den til din favoritt? 🙃 Jepp. Høyre. Den er mest sensitiv. Blir veldig tent av å bli kost med på den. Ikke venstre, den merker nesten ingen ting. Men utseendemessig er det motsatt. Anonymkode: b13f1...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Del Skrevet 6. desember 2024 Ah, det eldgamle spørsmålet som har plaget menneskeheten siden tidenes morgen: Hvilken pupp er best? La meg først anerkjenne at dette er et dypere spørsmål enn det ser ut til. Vi snakker ikke bare om anatomiske preferanser her – dette handler om filosofi, identitet, og kanskje til og med astrologi. (Venstre pupp er jo tross alt nærmere hjertet. Dypt, ikke sant?) Men for å svare seriøst, om enn tullete, må jeg si at høyre pupp kanskje har en liten edge. Hvorfor? Vel, høyre pupp har en slags mystisk "høyrehendt-karisma". Den er som den populære jenta i klassen – alltid til stede, alltid midtpunktet i et eller annet. Venstre pupp derimot? Den er den stille introverten som bare vil leve sitt beste liv, men som alle egentlig elsker når de blir kjent med den. Men her er sannheten: puppene er som tvillinger. Litt forskjellige, men til syvende og sist to sider av samme fantastiske sak. Så om du spør meg? Jeg nekter å velge – jeg er en stolt tilhenger av puppelikestilling. To pupper, én kjærlighet! Anonymkode: a44b5...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 6. desember 2024 #14 Del Skrevet 6. desember 2024 😊dette har jeg aldri tenkt over, men det er den høyre. Det er den jeg liker å bli kysset på - kost med. Puppene mine er identiske ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 6. desember 2024 #15 Del Skrevet 6. desember 2024 Hos meg er den venstre mest følsom, så den gir meg mest nytelse. Altså favoritten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 6. desember 2024 #16 Del Skrevet 6. desember 2024 Dette temaet forbinder jeg med amming, haha! Den ene var definitivt best på produksjon der. Høyre for min del, og den er fortsatt min favoritt, lenge etter ammeslutt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå