AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #21 Del Skrevet 7. desember 2024 Du får sikkert jobb på sykehjem og i HSY. Man må også huske at noen ikke gjør det bra ved oppgaver og eksamener. Noen ville feks klart seg langt bedre om man ble vurdert med karakter kun muntlig eller i praksis. Prøv å få en deltidsjobb. Da blir de kjent med deg og om de syns du er flink får du sikkert fortsette når du er utdannet. Anonymkode: 70ef0...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #22 Del Skrevet 7. desember 2024 Helt klart ja. Ser flere her skriver at ingen har sett på karakterene ved ansettelse. Det stemmer ikke med min erfaring. Sølte jobb på intensivavdeling, der ble karakterene sjekket pga C-krav på master/videreutdanning. Anonymkode: 36b90...767 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #23 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt klart ja. Ser flere her skriver at ingen har sett på karakterene ved ansettelse. Det stemmer ikke med min erfaring. Sølte jobb på intensivavdeling, der ble karakterene sjekket pga C-krav på master/videreutdanning. Anonymkode: 36b90...767 Takk, ser for meg å jobbe på sykehjem eller hjemmetjenesten der jeg bor. Anonymkode: e5ddd...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #24 Del Skrevet 8. desember 2024 Må man ha over c i snitt eller alle karakterer over c dersom man ønsker masterutdanning? Anonymkode: deceb...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #25 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må man ha over c i snitt eller alle karakterer over c dersom man ønsker masterutdanning? Anonymkode: deceb...1b5 Ja Anonymkode: f0129...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #26 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 16.58): Helt klart ja. Ser flere her skriver at ingen har sett på karakterene ved ansettelse. Det stemmer ikke med min erfaring. Sølte jobb på intensivavdeling, der ble karakterene sjekket pga C-krav på master/videreutdanning. Anonymkode: 36b90...767 Stemmer de fleste steder, men ikke overalt. Så siden det er fler steder som ikke ser på karakterene, så får man jo jobb Anonymkode: f0129...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #27 Del Skrevet 8. desember 2024 Er sykepleier, men kan aldri huske jeg har vist vitnemål noen plass når jeg har søkt på jobber. Alltid fått jobbene jeg har søkt på. Men jobbet i omsorgsyrke mens jeg studerte og hadde tidligere jobberfaring på CV-en. Videreutdanning og master kan nok være utfordrende hvis du ønsker det da de fleste krever c i snitt. Anonymkode: 7f414...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #28 Del Skrevet 8. desember 2024 At du får jobb gjør du, jeg er mer bekymret for om du kan faget sykepleier godt nok… Du skal stå der med ansvar og være trygg i rollen, og om du får E i «alt» så er det betenkelig. En E her og der er noe annet, men en E-student … Anonymkode: bb7c1...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå