Gå til innhold

Sykepleier med vitnemål fylt av E

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du får sikkert jobb på sykehjem og i HSY. Man må også huske at noen ikke gjør det bra ved oppgaver og eksamener. Noen ville feks klart seg langt bedre om man ble vurdert med karakter kun muntlig eller i praksis. 

Prøv å få en deltidsjobb. Da blir de kjent med deg og om de syns du er flink får du sikkert fortsette når du er utdannet.

Anonymkode: 70ef0...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart ja. Ser flere her skriver at ingen har sett på karakterene ved ansettelse. Det stemmer ikke med min erfaring. Sølte jobb på intensivavdeling, der ble karakterene sjekket pga C-krav på master/videreutdanning. 

Anonymkode: 36b90...767

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt klart ja. Ser flere her skriver at ingen har sett på karakterene ved ansettelse. Det stemmer ikke med min erfaring. Sølte jobb på intensivavdeling, der ble karakterene sjekket pga C-krav på master/videreutdanning. 

Takk, ser for meg å jobbe på sykehjem eller hjemmetjenesten der jeg bor.

Anonymkode: e5ddd...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha over c i snitt eller alle karakterer over c dersom man ønsker masterutdanning?

Anonymkode: deceb...1b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må man ha over c i snitt eller alle karakterer over c dersom man ønsker masterutdanning?

Anonymkode: deceb...1b5

Ja

Anonymkode: f0129...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 16.58):

Stemmer de fleste steder, men ikke overalt. Så siden det er fler steder som ikke ser på karakterene, så får man jo jobb

Anonymkode: f0129...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sykepleier, men kan aldri huske jeg har vist vitnemål noen plass når jeg har søkt på jobber. Alltid fått jobbene jeg har søkt på. Men jobbet i omsorgsyrke mens jeg studerte og hadde tidligere jobberfaring på CV-en. Videreutdanning og master kan nok være utfordrende hvis du ønsker det da de fleste krever c i snitt.

Anonymkode: 7f414...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du får jobb gjør du, jeg er mer bekymret for om du kan faget sykepleier godt nok… 

Du skal stå der med ansvar og være trygg i rollen, og om du får E i «alt» så er det betenkelig. En E her og der er noe annet, men en E-student … 

Anonymkode: bb7c1...e66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...