AnonymBruker Skrevet 6. desember #1 Del Skrevet 6. desember Jeg er en person som blir veldig på når jeg liker noen. Ikke det at det ikke er gjensidig helt i starten, men opplever at relasjonen går veldig fort frem, og at mannen plutselig trekker seg av ulike grunner. Jeg lurer på om jeg er for tilgjengelig helt i starten. At spenningen som skal ligge i datingen ikke er der fordi jeg hopper over den. Vil liksom ha litt kontroll over at det går mot et forhold. Tar ikke dette opp, men vises sikkert i handling. Jeg ønsker å endre dette, også for å beskytte meg selv mer. Noen som har noen tips for å endre dette mønsteret? Ikke så ofte jeg møter noen jeg liker, så når det først skjer blir det intenst, litt for fort. Anonymkode: b1110...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #2 Del Skrevet 6. desember Det er bare å lese gjennom trådene dine, du har fått masse og da mener jeg masse råd her. Anonymkode: dfffc...034 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #3 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er bare å lese gjennom trådene dine, du har fått masse og da mener jeg masse råd her. Anonymkode: dfffc...034 Trådene mine? Hvilke tråder? Anonymkode: b1110...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #4 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trådene mine? Hvilke tråder? Anonymkode: b1110...f5d Ikke spill dum nå. Anonymkode: dfffc...034 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5 Del Skrevet 6. desember Jeg aner ikke om du er kjendis her på KG, eller ikke, men det beste rådet for å ikke bli for på, eller opphengt i én person, er å date flere samtidig. Dette er et seriøst tips, som kommer fra kvinner som har slitt med det samme. Når du kan sammenligne og veie folk opp mot hverandre, så blir du ikke så blendet. Anonymkode: e07e8...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #6 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke spill dum nå. Anonymkode: dfffc...034 Helt seriøst, dette har jeg ikke laget tråder om. Om noen andre har gjort det så legg gjerne ut link her. Så kan jeg lese svar som denne personen tydeligvis har fått. Anonymkode: b1110...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #7 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg aner ikke om du er kjendis her på KG, eller ikke, men det beste rådet for å ikke bli for på, eller opphengt i én person, er å date flere samtidig. Dette er et seriøst tips, som kommer fra kvinner som har slitt med det samme. Når du kan sammenligne og veie folk opp mot hverandre, så blir du ikke så blendet. Anonymkode: e07e8...7f5 Skjønner at det er et godt råd. Synes bare det er vanskelig å date flere samtidig. Både fordi jeg ikke ønsker at den andre skal gjøre det, og fordi det er ikke flust av aktuelle kandidater. Men enig, det er nok fornuftig for å ta det roligere. Anonymkode: b1110...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #8 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt seriøst, dette har jeg ikke laget tråder om. Om noen andre har gjort det så legg gjerne ut link her. Så kan jeg lese svar som denne personen tydeligvis har fått. Anonymkode: b1110...f5d Nei ikke dette temaet spesifikt, men du har laget minst 300 tråder om mannfolk, og du har fått gode råd i hver eneste en. Anonymkode: dfffc...034 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #9 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei ikke dette temaet spesifikt, men du har laget minst 300 tråder om mannfolk, og du har fått gode råd i hver eneste en. Anonymkode: dfffc...034 Hvor har du det ifra? Anonymkode: b1110...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember #10 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skjønner at det er et godt råd. Synes bare det er vanskelig å date flere samtidig. Både fordi jeg ikke ønsker at den andre skal gjøre det, og fordi det er ikke flust av aktuelle kandidater. Men enig, det er nok fornuftig for å ta det roligere. Anonymkode: b1110...f5d Om du ikke ønsker at den andre skal gjøre det, så for Guds skyld ikke gjør det selv.... Å ta det rolig for å kjenne etter er som regel lurt. Så merker du jo hva slags respons du får. Det er også viktig 😄. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #11 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei ikke dette temaet spesifikt, men du har laget minst 300 tråder om mannfolk, og du har fått gode råd i hver eneste en. Anonymkode: dfffc...034 Å du har forfulgt hvert eneste individ med manne trøbbel i tro at det kun er en eneste kvinne i Norge som opplever dette. 🥱 Anonymkode: b6cb6...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #12 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Å du har forfulgt hvert eneste individ med manne trøbbel i tro at det kun er en eneste kvinne i Norge som opplever dette. 🥱 Anonymkode: b6cb6...ac2 Ånei du, ts er kg kjendis og norgesmester i å ikke ta til seg råd. Anonymkode: dfffc...034 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 7. desember #13 Del Skrevet 7. desember Det er fordi du blir så opptatt av drømmen om hvem han skal være at du ikke ser mannen han er. Du forelsker deg i noen som ikke finnes annet enn i hodet ditt. Mitt beste tips er å ikke dagdrømme om fremtiden når du møter noen nye, men være avventende og se hva som skjer. Se hva han gjør, hva han sier og hvordan han er med deg over tid før du begynner å se fremover i tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #14 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg aner ikke om du er kjendis her på KG, eller ikke, men det beste rådet for å ikke bli for på, eller opphengt i én person, er å date flere samtidig. Dette er et seriøst tips, som kommer fra kvinner som har slitt med det samme. Når du kan sammenligne og veie folk opp mot hverandre, så blir du ikke så blendet. Anonymkode: e07e8...7f5 Dette er et helt rævva råd! Hvis jeg hadde oppdaget at daten min datet flere samtidig hadde jeg droppet henne. Jeg tror ikke jeg hadde giddet å si noe engang. Bare kuttet. Dette er det mange som ikke skjønner. De oppfører seg som idioter i datingen, multidater, ligger rundt og spiller spill. Og så klager de på at de ikke finner noen seriøse. Måten du skriver på gir meg inntrykk av at du leter etter noe seriøst. Mitt råd er å stole på deg selv. Vær seriøs selv, så tiltrekker du deg fler seriøse. Ikke spill spill, men utvis litt selvbeherskelse så du ikke love bomber i starten. Prøv å les og forstå mannen. Jeg er seriøs selv og hadde trolig ikke hatt noe i mot måten du beskriver deg selv på. Jeg er i et forhold nå, og vi begge snakket med en gang om eksklusivitet og forventninger i datingen helt i starten. Anonymkode: 9dfff...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #15 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Ånei du, ts er kg kjendis og norgesmester i å ikke ta til seg råd. Anonymkode: dfffc...034 Du tar helt feil her. Jeg har sett noen blitt beskylt for dette, men vet ikke noe mer om det annet enn at det ikke er meg. Vennligst hold deg unna tråden min. Anonymkode: b1110...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #16 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er en person som blir veldig på når jeg liker noen. Ikke det at det ikke er gjensidig helt i starten, men opplever at relasjonen går veldig fort frem, og at mannen plutselig trekker seg av ulike grunner. Jeg lurer på om jeg er for tilgjengelig helt i starten. At spenningen som skal ligge i datingen ikke er der fordi jeg hopper over den. Vil liksom ha litt kontroll over at det går mot et forhold. Tar ikke dette opp, men vises sikkert i handling. Jeg ønsker å endre dette, også for å beskytte meg selv mer. Noen som har noen tips for å endre dette mønsteret? Ikke så ofte jeg møter noen jeg liker, så når det først skjer blir det intenst, litt for fort. Anonymkode: b1110...f5d Jeg forstår dette, og at man blir veldig spent og hekta på denne fine nye personen. Høres ut som du på en måte blir litt "needy" og trenger å ha andre ting du tenker på? Feks hobbyer, eller en spesiell interesse. Eller andre venner og sånt. Jeg har adhd og får veldig kjapt spesielle interesser som oppsluker meg. Og når jeg blir forelsket blir så klart denne personen min spesielle interesse. Jeg løste det sånn ved at jeg fordypet meg i andre ting jeg elsker og skiftet fokuset over på det. Det kan også være fint å se på livet ditt med litt avstand og perspektiv, og så se på hva slags ting du faktsik trenger å fokusere på, for å oppnå det du drømmer om. Feks drømmejobben, eller nytt kjøkken, eller andre ting. Kansje egen bisnis? osv.. Anonymkode: 0757a...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #17 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er et helt rævva råd! Hvis jeg hadde oppdaget at daten min datet flere samtidig hadde jeg droppet henne. Jeg tror ikke jeg hadde giddet å si noe engang. Bare kuttet. Dette er det mange som ikke skjønner. De oppfører seg som idioter i datingen, multidater, ligger rundt og spiller spill. Og så klager de på at de ikke finner noen seriøse. Måten du skriver på gir meg inntrykk av at du leter etter noe seriøst. Mitt råd er å stole på deg selv. Vær seriøs selv, så tiltrekker du deg fler seriøse. Ikke spill spill, men utvis litt selvbeherskelse så du ikke love bomber i starten. Prøv å les og forstå mannen. Jeg er seriøs selv og hadde trolig ikke hatt noe i mot måten du beskriver deg selv på. Jeg er i et forhold nå, og vi begge snakket med en gang om eksklusivitet og forventninger i datingen helt i starten. Anonymkode: 9dfff...e75 Tusen takk. Er ikke intens, bare ikke kostbar om du forstår. Jeg vil gjerne avklare heller enn å lure osv. Anonymkode: b1110...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #18 Del Skrevet 7. desember Irak skrev (2 timer siden): Om du ikke ønsker at den andre skal gjøre det, så for Guds skyld ikke gjør det selv.... Å ta det rolig for å kjenne etter er som regel lurt. Så merker du jo hva slags respons du får. Det er også viktig 😄. Det e date flere er egentlig helt feil for meg. Samtidig har jeg lest dette rådet før, for å ikke havne i fella meg å se for seg hvor fint ting kan bli når man liker noen. Det er vel det jeg fort gjør. Er ikke den som tar mest kontakt og maser, men jeg får nok litt fortere følelser enn den andre. Anonymkode: b1110...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #19 Del Skrevet 7. desember Du har allerede et fortrinn her, siden du har selvinnsikt. Det er mange overskrifter som går igjen her inne, men din tror jeg aldri jeg har sett før. De fleste synes alltid det er noen andres feil når de ikke får napp. Så bygg videre på dette. Anonymkode: fb17d...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember #20 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det e date flere er egentlig helt feil for meg. Samtidig har jeg lest dette rådet før, for å ikke havne i fella meg å se for seg hvor fint ting kan bli når man liker noen. Det er vel det jeg fort gjør. Er ikke den som tar mest kontakt og maser, men jeg får nok litt fortere følelser enn den andre. Anonymkode: b1110...f5d Da virker det jo som du er veldig trygg på deg selv egentlig slik jeg tolker det. Veldig bra at du kan kjenne på det som føles rett for deg. Det finnes ikke rett og galt sånn sett. Vi er bare ulike som mennesker. Er jo ingenting feil med det slik jeg ser det. Lytt til deg selv er mitt råd. Viktig å være tro mot seg selv. Er det du har mest igjen for på lang sikt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå