AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Dette er irriterende og veldig overraskende da jeg er deprimert og har hatt selvmordstanker i mange år (tanker, det skjer ingenting, er langt mellom tanke og handling bare sånn at det er sagt). Skal snart ut og fly. Jeg gruer meg så utrolig mye. Hva om jeg ikke kommer hjem? Det har skjedd noe som gjør at jeg er glad om dagene og vil stå opp, jeg har "noe å gå til". Og jeg er kjempe redd nå for at tankene biter meg bak og at jeg "får som fortjent". Gir dette mening? Noen som har beroligende ord? Jeg vil ikke være så nervøs, jeg vil nyte reisen min men merker at det bare svir og gnager i magen. Jeg vil ikke ha det sånn! Det er så irriterende at enten så skal jeg være langt nede og ha det fælt fordi jeg er deprimert eller så skal jeg være bekymret og redd for at noe skal skje når jeg er glad!!!!! Anonymkode: 61713...454 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Det kan jo skje noe med deg,bare du drar ut å henter posten din. Så hva er det egentlig du er redd? Skal du veldig langt bort? Føler du at du ikke har kontroll over det å finne fram det steder du skal,eller er det flyskrekk? Hva er det egentlig du er redd her? Uansett - Det vil jo gå bra. Over all sansynlighet faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Fant80 skrev (8 minutter siden): Det kan jo skje noe med deg,bare du drar ut å henter posten din. Så hva er det egentlig du er redd? Skal du veldig langt bort? Føler du at du ikke har kontroll over det å finne fram det steder du skal,eller er det flyskrekk? Hva er det egentlig du er redd her? Uansett - Det vil jo gå bra. Over all sansynlighet faktisk! Redd for å dø. Anonymkode: 61713...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Du kommer ikke til å dø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Angst er helt forferdelig, skjønner godt hva du mener. Men ikke gi opp. Det kan bli tøft, men den eneste veien er igjennom. Det vil bli stunder hvor du er redd, men også de hvor du ikke er det. Anonymkode: c9d9f...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Redd for å dø. Anonymkode: 61713...454 Hvis du dør så vet du det jo ikke. Anonymkode: 01841...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Få du hjelp? Anonymkode: 48070...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er irriterende og veldig overraskende da jeg er deprimert og har hatt selvmordstanker i mange år (tanker, det skjer ingenting, er langt mellom tanke og handling bare sånn at det er sagt). Skal snart ut og fly. Jeg gruer meg så utrolig mye. Hva om jeg ikke kommer hjem? Det har skjedd noe som gjør at jeg er glad om dagene og vil stå opp, jeg har "noe å gå til". Og jeg er kjempe redd nå for at tankene biter meg bak og at jeg "får som fortjent". Gir dette mening? Noen som har beroligende ord? Jeg vil ikke være så nervøs, jeg vil nyte reisen min men merker at det bare svir og gnager i magen. Jeg vil ikke ha det sånn! Det er så irriterende at enten så skal jeg være langt nede og ha det fælt fordi jeg er deprimert eller så skal jeg være bekymret og redd for at noe skal skje når jeg er glad!!!!! Anonymkode: 61713...454 Livet er ingenting å være redd for, og skulle man ha problemer med angst, kan det kanskje være til hjelp å lese eventyret om Pingu og vennene hans; der ordner alt seg uansett hvor store utfordringer man enn står ovenfor, og det samme gjelder den virkelige historien bak eventyret. Så ikke vær redd; alt kommer til å gå bra - garantert. Det lover jeg deg; håper at du kan senke skuldrene, får en riktig fin helg, og ønsker deg alt godt videre. - Brian Anonymkode: 8dfb0...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 Det er ikke noe vits i å grue seg, dine tanker påvirker ikke flygningen. Kos deg og ha det gøy 😀💃 Anonymkode: 051a0...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 Prøv appen Tankevirus og se om den kan hjelpe deg med å rydde opp i noen av bekymringene du har rundt dette. De tar spesifikt for seg redsel for å fly i ett av eksemplene. Anonymkode: fd0a3...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Få du hjelp? Anonymkode: 48070...325 Ja, men dette er nyoppstått og har ikke snakket med psykolog om det - og får ikke det heller før jeg skal reise. Anonymkode: 61713...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Livet er ingenting å være redd for, og skulle man ha problemer med angst, kan det kanskje være til hjelp å lese eventyret om Pingu og vennene hans; der ordner alt seg uansett hvor store utfordringer man enn står ovenfor, og det samme gjelder den virkelige historien bak eventyret. Så ikke vær redd; alt kommer til å gå bra - garantert. Det lover jeg deg; håper at du kan senke skuldrene, får en riktig fin helg, og ønsker deg alt godt videre. - Brian Anonymkode: 8dfb0...b17 Takk. Anonymkode: 61713...454 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå