AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg har de siste ukene kjent en rar følelse på høyre side rett nedenfor/under ribbena. Ingen smerter, men når jeg står eller sitter så føles det ut som det presser akkurat som noe ikke får helt plass og bøyer jeg meg litt mot ubehaget så er det som om noe sklir unna. Noen som har opplevd lignende? frisk ellers, trener, spiser sunt 37 år Anonymkode: 22a1a...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Galleblæren sitter der, bare til informasjon. Anonymkode: 68877...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg har akkurat det samme, men på venstre side. Kjennes ut som et trykk, sykt vanskelig å forklare. Jeg har hatt det i mange år, så har tenkt at det er luft.. Anonymkode: e720c...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyogusikker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Følger… har i noen uker hatt akkurat det samme, men på venstre side… ellers helt likt som du beskriver… Endret 6. desember 2024 av Nyogusikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Gallestein kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Gallestein er vel smertefullt, ts skriver ingen smerte. Anonymkode: f1b58...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neteas Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Gallestein. Har det samme. Kjenner det hele tiden, et sånt press. Smerter kommer kun etter tunge måltider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Det er der leveren sitter. Jeg har tatt leverbiopsi og vet akkurat hvor den er. Rett under siste ribbein på høyre side. Endret 6. desember 2024 av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rollypolly Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Stor pike skrev (17 minutter siden): Det er der leveren sitter. Jeg har tatt leverbiopsi og vet akkurat hvor den er. Rett under siste ribbein på høyre side. Har du hatt problemer med leveren? Hvordan merket du det? Endret 6. desember 2024 av Rollypolly Anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 17.04): Jeg har akkurat det samme, men på venstre side. Kjennes ut som et trykk, sykt vanskelig å forklare. Jeg har hatt det i mange år, så har tenkt at det er luft.. Anonymkode: e720c...fa2 Har du det hele tiden eller i perioder? Har også på venstre side som beskrevet k hovedinnlegg… Anonymkode: f1b58...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå