AnonymBruker Skrevet 6. desember #1 Del Skrevet 6. desember Jeg har har vært på en del dater i høst, og nesten alle har skrevet skikkelig sure svar når jeg på en veldig pen måte har takket nei til å møtes igjen. En klikket og skrev en lang og veldig hatefull melding. Jeg kommer til å ghoste selv fremover, orker ikke få sure/kjipe svar på en høflig og fin «nei takk» til å møtes igjen. Andre som føler på det samme? Eksempler på meldinger jeg har sendt: «Takk for en hyggelig date. Jeg følte dessverre ikke på en romantisk kjemi, men ønsker deg masse lykke til videre!» «Veldig hyggelig at du vil treffe meg igjen, jeg føler dessverre ikke det samme. Det var hyggelig å møte deg, og jeg ønsker deg lykke til videre!» Blir dessverre ghosting fremover. Anonymkode: 0db29...b8e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #2 Del Skrevet 6. desember Jeg får som regel ikke svar på avvisninger. Høres kjipt ut med hatmeldinger… Anonymkode: a3c1e...7b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. desember #3 Del Skrevet 6. desember Ghosting er ikke greit uansett.... 🙄 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #4 Del Skrevet 6. desember Så rart. Har vel møtt 10 stk og alle svare noe sånt «så synd, lykke til du også» Anonymkode: fa657...265 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5 Del Skrevet 6. desember Før så sa jeg også ifra på en fin måte, så hun vet hva som skjer og hvorfor. Men oftest fått negativ respons, sist beskyldte hun meg for å være dramatisk når eneste jeg gjorde var å avvise på en god måte, så da blir lysten etter å ghoste større, når man får drit uansett Anonymkode: f9ee8...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 6. desember #6 Del Skrevet 6. desember Det er ikke rart, bare feigt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #7 Del Skrevet 6. desember Jeg skjønner dilemmaet. Jeg liker ikke å ghoste, fordi ghosting etterlater en usikkerhet om hva som var galt med den som ghostes eller om det har skjedd noe med den som ghoster. Sannheten er gjerne mindre vond enn den sannheten man dikter opp selv. Men, det er så utrolig vanskelig å være høflig avvisende uten at det får konsekvenser. Responsen TS har fått er absolutt ikke grei, og jeg har selv opplevd mye negative tilbakemeldinger ved avvisning, både seksuelt, romantisk og ved økonomiske forespørsler. Noen er hyggelige, og tar et nei på en høflig måte, mens andre har vært utrolig nedlatende og faktisk truende. Anonymkode: bd30e...51e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 6. desember #8 Del Skrevet 6. desember Skriv at du vil gifte deg nå, skal du se at de ghoster deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #9 Del Skrevet 6. desember Når jeg har fått stygge svar på avvisning, så har jeg svart med noe ala "Tusen takk, det svaret gjør meg 100% trygg på at jeg tok den rette avgjørelsen 👍😊". Anonymkode: 1a376...c24 17 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. desember #10 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har har vært på en del dater i høst, og nesten alle har skrevet skikkelig sure svar når jeg på en veldig pen måte har takket nei til å møtes igjen. En klikket og skrev en lang og veldig hatefull melding. Jeg kommer til å ghoste selv fremover, orker ikke få sure/kjipe svar på en høflig og fin «nei takk» til å møtes igjen. Andre som føler på det samme? Eksempler på meldinger jeg har sendt: «Takk for en hyggelig date. Jeg følte dessverre ikke på en romantisk kjemi, men ønsker deg masse lykke til videre!» «Veldig hyggelig at du vil treffe meg igjen, jeg føler dessverre ikke det samme. Det var hyggelig å møte deg, og jeg ønsker deg lykke til videre!» Blir dessverre ghosting fremover. Anonymkode: 0db29...b8e Nåja du får iallefall vite deres sanne jeg når de svarer surt da .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #11 Del Skrevet 6. desember Det sier like mye om deg som person som det gjør for de som gir deg sure svar. Du havner på akkurat samme nivå som dem. Faktisk verre. Anonymkode: 458c1...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #12 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det sier like mye om deg som person som det gjør for de som gir deg sure svar. Du havner på akkurat samme nivå som dem. Faktisk verre. Anonymkode: 458c1...fef Hva? Anonymkode: 0db29...b8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #13 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det sier like mye om deg som person som det gjør for de som gir deg sure svar. Du havner på akkurat samme nivå som dem. Faktisk verre. Anonymkode: 458c1...fef Du er kanskje en av de som skriver sånne ufine svar på en hyggelig avvisning? I og med at det tydeligvis er innafor i din verden. Anonymkode: e1d67...fef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #14 Del Skrevet 6. desember Jeg skjønner deg faktisk veldig godt, selv om jeg i teorien er imot ghosting, for det er mer vanlig enn ikke at menn reagerer ufint. Det dummeste er når noen oppsøker deg, du takker pent nei og så får du en sånn type "hvem faen tror du at du er"-melding tilbake.. altså.. hvem tror DU at du er, som tar kontakt med meg i åpent fora og trasser som en drittunge fordi du ikke fikk det du pekte på😅 Om man vil være med på leken må man tåle steken.. Anonymkode: 2af78...437 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #15 Del Skrevet 6. desember De som skriver stygge ting er rett og slett ikke gode folk. De vil deg ikke godt i utgangspunktet. Anonymkode: c23c0...6a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #16 Del Skrevet 7. desember Skjønner dilemmaet. Jeg synes forsåvidt fordelen med å bli ghostet er at jeg får vite raskt både at de ikke er interessert og at de sier ting på feige måter. For jeg er absolutt ikke interessert i en som ikke kan bare si det. Så da hjelper det jo meg å gå videre. Anonymkode: aa7be...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #17 Del Skrevet 7. desember Har dere sex før du sier det? Eller er det kun snakk om date, ingen nærhet, ingen løgn om at du liker dem så godt og lignende? Anonymkode: 9e170...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #18 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har dere sex før du sier det? Eller er det kun snakk om date, ingen nærhet, ingen løgn om at du liker dem så godt og lignende? Anonymkode: 9e170...8da Har aldri sex på første date. Dette er «nei takk» til å møtes etter første date. Da har vi enten møttes på cafè eller gått en tur. Det er snakk om at vi har tilbrakt 1-2 timer sammen og pratet. Anonymkode: 0db29...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #19 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg skjønner deg faktisk veldig godt, selv om jeg i teorien er imot ghosting, for det er mer vanlig enn ikke at menn reagerer ufint. Det dummeste er når noen oppsøker deg, du takker pent nei og så får du en sånn type "hvem faen tror du at du er"-melding tilbake.. altså.. hvem tror DU at du er, som tar kontakt med meg i åpent fora og trasser som en drittunge fordi du ikke fikk det du pekte på😅 Om man vil være med på leken må man tåle steken.. Anonymkode: 2af78...437 Min opplevelse også! Han ene som var verst skrev en laaaang og veldig stygg melding. Der målet med meldingen var at han ville overtale/presse meg til fortsette å møtes. Jeg kunne jo ikke være sikker etter ett møte osv. Ble bare ennå sikrere i min avgjørelse! Han var virkelig ikke i vater! Anonymkode: 0db29...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #20 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri sex på første date. Dette er «nei takk» til å møtes etter første date. Da har vi enten møttes på cafè eller gått en tur. Det er snakk om at vi har tilbrakt 1-2 timer sammen og pratet. Anonymkode: 0db29...b8e Da er jeg enig med deg, skikkelig dårlig oppførsel av dem. Måtte bare forsikre meg om at de ikke var blitt såret, for det kan jo ha skjedd. Men du er den som har opptreden riktig her 😊 Anonymkode: 9e170...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå