santaslittlehelper Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Tenkte å kjøpe Asi babydukke og ser at coolshop sine er priset sånn type 50% mindre enn på andre plasser. Er butikken legitim? Noen som har bestilt derifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessaly Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Har bestilt derfra et par ganger. Varene har kommet kjapt og er akkurat det jeg bestilte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Ja. Men er samme kinavarer som alle har Anonymkode: 6e0c7...25f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Jeg har handlet både parfyme og elektronikk derifra og varene kom kjapt og uten problemer. Edit: har bestilt merkevarer og har fått akkurat det jeg har bestilt og ikke "kina-kopi" Edit edit: dette gjelder coolshop.COM og ikke .NO, som jeg nå ser TS spør etter. Endret 8. desember 2024 av Alice123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Har bestilt en dagbok med lås fordi datteren min ønsket seg det. Pakken kom ganske raskt i posten og dagboken ser ok ut. Er en julegave, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten ennå, men den ser ut som på bildet. Anonymkode: f8ec2...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Ja, har bestilt derfra noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Obs: Husk bare på at dette gjelder www.coolshop.com ikke www.coolshop.no. to forskjellige eiere og den ene har null aktivitet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 En butikk med et så kleint og jalla navn hadde jeg boikotta av prinsipp Anonymkode: bac97...c14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 Er det kinavarer? Har bestilt der fra mange ganger og aldri opplevd det som billige kopier. Anonymkode: 9875d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Men er samme kinavarer som alle har Anonymkode: 6e0c7...25f Korrekt, de selger ikke Husfliden-produkter. Men de selger en del merkevarer billigere enn andre steder, om absolutt alt er produsert i Kina, tviler jeg på. Denne tror jeg for eksempel er produsert i Danmark. Anonymkode: 5c605...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
santaslittlehelper Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 6. desember 2024 Ser at de fører en del "merkevarer" det jeg lurte på er om disse er fake? Får litt blandede inntrykk i kommentarfeltet🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 santaslittlehelper skrev (1 time siden): Ser at de fører en del "merkevarer" det jeg lurte på er om disse er fake? Får litt blandede inntrykk i kommentarfeltet🙈 Det er en stor, danskeid nettbutikk som har eksistert i 20 år. Hvorfor skulle de solgt falske produkter fra eksempelvis Lene Bjerre eller Kähler, tror du ikke dette ville blitt en stor sak i Danmark om så var tilfelle? Anonymkode: 5c605...81c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Del Skrevet 6. desember 2024 Ja, butikken er legit og helt grei å forholde seg til. Anonymkode: a0e52...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #14 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja, den er legit og grei å forholde seg til. Kjøpte et headset der det var noe i veien med og fikk hjelp av kundeservice til å feilsøke. Når vi ikke fant feilen fikk jeg tilsendt et nytt et uten mas. Anonymkode: e3125...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #15 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja Anonymkode: 6c8ca...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #16 Del Skrevet 7. desember 2024 Thessaly skrev (På 6.12.2024 den 16.09): Har bestilt derfra et par ganger. Varene har kommet kjapt og er akkurat det jeg bestilte. Samme erfaring Anonymkode: d25df...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #17 Del Skrevet 7. desember 2024 Har akkurat bestilt 2 ting derfra. Blir litt skeptisk, men siden virket jo reelt. Håper tingen er ekte og ikke fake fra temu/Kina liksom.. Anonymkode: 5f466...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. desember 2024 #18 Del Skrevet 7. desember 2024 Aldri hatt problemer med noe jeg har kjøpt derfra og jeg har kjøpt en del forskjellig derfra. De sender raskt og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #19 Del Skrevet 8. desember 2024 Kjøpte akkurat en julegave derfra, kom kjapt og alt funket fint. Anonymkode: 0b634...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #20 Del Skrevet 8. desember 2024 Jepp. Har handlet en del der 😃 Anonymkode: 1cb0d...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå