Gå til innhold

Følelse av klump/luftbobler i svelget

Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Siste tiden, ikke hele tiden, har jeg fått en følelse av at jeg har en luftboble i halsen. Det føles som om den sitter i svelget, nesten litt sånn følelse man får før man må kaste opp. Jeg kaster ikke opp, dette kommer ofte når jeg ligger. Når jeg da sitter i senga en stund kjenner jeg at det løsner litt, raper en del. Men så kommer det plutselig en bølge igjen, mat det føles som det er helt øverst i svelget.. 

Men det er en sånn litt brennende følelse. Føles litt brennende og veldig ubehagelig. Klarer ikke helt beskrive følelsen. 

Noen som har hatt det sånn før? Hva hjalp dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brennende følelse i halsen? Høres ut som halsbrann? Det finnes reseptfrie medikamenter mot halsbrann på apoteket du kan prøve. Som denne som heter Somac f.eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen av klump i halsen kan være et rart symptom på halsbrann ja 😊

Anonymkode: 89d5f...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (48 minutter siden):

Siste tiden, ikke hele tiden, har jeg fått en følelse av at jeg har en luftboble i halsen. Det føles som om den sitter i svelget, nesten litt sånn følelse man får før man må kaste opp. Jeg kaster ikke opp, dette kommer ofte når jeg ligger. Når jeg da sitter i senga en stund kjenner jeg at det løsner litt, raper en del. Men så kommer det plutselig en bølge igjen, mat det føles som det er helt øverst i svelget.. 

Men det er en sånn litt brennende følelse. Føles litt brennende og veldig ubehagelig. Klarer ikke helt beskrive følelsen. 

Noen som har hatt det sånn før? Hva hjalp dere? 

:opplyser: 

Fikk du ikke klare og tydelige svar i den andre tråden din, siden du nå oppretter enda en tråd? 

Anonymkode: 55543...198

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

:opplyser: 

Fikk du ikke klare og tydelige svar i den andre tråden din, siden du nå oppretter enda en tråd? 

Ts her. Jeg har ikke opprettet en annen tråd, denne er den eneste tråden jeg har skrevet! Beklager hvis noen andre lurte på det samme

Endret av Anonym-bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Den tråden er ikke min nei..  ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...